Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Spesialbestill / sy? Da kan du ende opp med noen unike awesome sko.

Og det koster liksom ingenting som helst?

Men joda, jeg er nok en av stadig færre som fortsatt benytter skomakeren. Fikser ny såle på mammas sko fra hennes ungdom, og ordner de skoa jeg har som er verdt å ta vare på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg HATER foreldre som lar ungene sine delta på skjønnhets konkurranser når de er 4-9++ år....Det er bare direkte sykt. Ser på programmet nå og hun ene barberte beina til sin 5/6(tror det var så ung hun var) år gammle datter. Er det rart denne verden har blitt så utseende fokusert? Syntess det er skremmende at folk gjør sånt. Barn er barn.....ikke ett menneske foreldrene skal leve drømmen sin gjennom forde de ikke fikk delta selv :mad:

ja jeg sitter å ser på ett prgram på doscovery travel og living nå :p

editt:skriveleif

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Å bruke 34 i sko. Er liksom ikke kjempegøy å handle på barneavdelinga. Og heller ikke å bruke for store sko fordi voksensko ikke produseres i mindre enn 36 (og en sjelden gang 35).

Hvor gammel er du? Er du utvokst? Jeg trodde jeg hadde små føtter og jeg bruker 41 og 42, noe som ikke er så morsomt da noen tror på myten om at skostørrelsen sier noe om penisstørrelsen.

Lenke til kommentar
Jeg synes det ble flere skrivefeil etter at han redigerte innlegget.

hvem er han?

(irriterer meg over mennesker som ikke skjønner at estella er ett jente nick. det til og med står på profilen min/den viser rosa + folk som har så lite å gjøre at de skal påpeke andres skrivefeil...)

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Å bruke 34 i sko. Er liksom ikke kjempegøy å handle på barneavdelinga. Og heller ikke å bruke for store sko fordi voksensko ikke produseres i mindre enn 36 (og en sjelden gang 35).

Hvor gammel er du? Er du utvokst? Jeg trodde jeg hadde små føtter og jeg bruker 41 og 42, noe som ikke er så morsomt da noen tror på myten om at skostørrelsen sier noe om penisstørrelsen.

You know what they say about people with small feet?

They use small shoes :yes:

Små føtter selv, er ikke krise, bortsett fra at den kan være veldig vanskelig å finne skatesko...

Lenke til kommentar

hvem er han?

(irriterer meg over mennesker som ikke skjønner at estella er ett jente nick. det til og med står på profilen min/den viser rosa + folk som har så lite å gjøre at de skal påpeke andres skrivefeil...)

Dette er dype og alvorlige ting som ikke skal oversees! Og aldri i liiiiiivet om det skal tilgis at andre overser dette!!! Krigsrett! Hundre piskeslag!

Lenke til kommentar

hvem er han?

Dette er dype og alvorlige ting som ikke skal oversees! Og aldri i liiiiiivet om det skal tilgis at andre overser dette!!! Krigsrett! Hundre piskeslag!

99 holder :p men er ikke så gøy å bli kaldt gutt heletiden da :p

Lenke til kommentar

Jeg er nitten, og er nok utvokst, ja. Føttene mine har i alle fall ikke vokst siden barneskolen, så..

Kan jo nevne at jeg er jente, da. Så det der med penisstørrelsen er ikke akkurat et problem for meg.

Lenke til kommentar

hvem er han?

Må ærlig talt si at dette irriterer meg, jeg bryr meg ikke om du hadde vært ei jente eller en hund. I 95% av diskusjonene her inne så har det lite å si om du er jente eller gutt.

Lenke til kommentar

hvem er han?

Må ærlig talt si at dette irriterer meg, jeg bryr meg ikke om du hadde vært ei jente eller en hund. I 95% av diskusjonene her inne så har det lite å si om du er jente eller gutt.

så du syntes ikke det hadde vært irriterende om folk kalte deg hun der heletiden...

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men sa ikke jeg at det skulle være kjønnsnøytralt? Det er nettopp fordi dere kvinner får fordeler, overtak og overlegent med oppmerksomhet.

Jeg skal love deg at det ikke er gøy å bli ignorert bare fordi ei jente med boobs-avatar kommer og sier noe rett etter deg.

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men sa ikke jeg at det skulle være kjønnsnøytralt? Det er nettopp fordi dere kvinner får fordeler, overtak og overlegent med oppmerksomhet.

Jeg skal love deg at det ikke er gøy å bli ignorert bare fordi ei jente med boobs-avatar kommer og sier noe rett etter deg.

jeg bare kommenterte hva som irriterer meg jeg..var ikke ment til deg i det heletatt...men gjennerelt folk som man diskuterer med, så kommer etterpå "å du er kvinne, da går det jo ikke ann å diskutere det med deg. da har meningen din null verdi". Eller "du kan ikke si noe negativt om andre kvinner for da er du automatisk bare feit kjerring på 100 kilo som er medlem i kvinnegruppa Ottar"

unøvendig å må skjule hvilket kjønn jeg er for å skal unngå slike kommentarer

irriterer meg over innlegg som bare innholder "+1"

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...