djgudleif Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Irriterende at det bare er jeg som er våken på denne tida. Jeg kunne spamma forumet halvt ihjel men jeg gjør det ikke for jeg er så fuckings KUL!!!!!!!!!!!! I HODET HJA!?!?!? Endret 17. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg har klart å drite meg ut igjen. Nå er jeg den ultimate kvinnehateren på skolen. I norsktimen i går var vi veldig frie og kunne gjøre hva vi ville. Ei jente syntes det var morsomt å dra til meg så hardt hun kunne med begge hender, for så å løpe inn på jentedoen. Der var hun lenge, og da hun kom tilbake til klasserommet ville jeg ta igjen. Jeg listet meg bak henne, tok tak i stolen hun satt på og vippet den litt framover mens jeg sa "Bøø!". Resten av gruppa hennes (bare jenter) la merke til det. Jeg vet ikke hvordan, men den handlingen ble vridd til at jeg har noe imot kvinner. Så kom de inn på spørsmålet om jeg synes kvinner er like mye verd og like viktige som meg. Jeg må jo alltid være så jævlig ærlig, så jeg svarte "jeg synes kvinner er like mye verd, men ikke like viktige som menn". Den påfølgende halvtimen ble jeg kastet ut i en diskusjon der alle jentene var imot meg. Norsklæreren min, som har lagt merke til at jeg ofte har sterke meninger og er litt kranglevoren, spurte, så alle i klassen hørte det, "hva for en brannfakkel er det du har kastet ut nå, Erlend?" (brannfakkel er det han kaller det når man sier noe som provoserer og leder til debatt). All oppmerksomhet ble rettet mot meg. Jentene hatet meg, guttene godtet seg over den ubeleilige situasjonen jeg befant meg i. Jeg ble nødt til å trekke meg ut av diskusjonen. På mandag kan jeg nok vente meg trusler og verbal mishandling. Jeg irriterer meg også over en i klassen min som prøver å jokke på meg (og andre). Hvis jeg snur ryggen til, er han plutselig på benet mitt som ei kåt bikkje. Han tror han er litt morsom, men det er han ikke. Han prøvde også å klø meg i rassen i et basketak vi hadde i forrige uke. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ouuuucchh Zarac, høres ikke kjekt ut i det hele tatt >.< Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Play smart next time. Selv om det er irriterende å ikke ta igjen, så ignorer dem hvis fjortissjentene gjør noe likt igjen. Fungerer alltid best i lengden. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) hva er vell ikke mere irriterende en prsoner som ser på seg selv og sitt kjønn viktigere/mere verdt en andre(det gjelder gutter og jenter) uten gutter eller jenter hadde vi ikke vært født(jada vet forskningen har kommet lenger) Endret 17. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 At The Prophet lurte meg med signaturen sin. Jeg trodde det var kommet en død pixel i skjermen min. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 hva er vell ikke mere irriterende en prsoner som ser på seg selv og sitt kjønn viktigere/mere verdt en andre(det gjelder gutter og jenter) uten gutter eller jenter hadde vi ikke vært født(jada vet forskningen har kommet lenger) Biologisk sett er kvinner og menn like viktige, men samfunnsmessig er det menn som er viktigst. Det er menn som har de fleste lederstillingene (uten å være kvotert inn) og tjener inn flest penger for økonomien. Men jeg synes kvinner og menn er like mye verd. Alle er mennesker. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) hva er vell ikke mere irriterende en prsoner som ser på seg selv og sitt kjønn viktigere/mere verdt en andre(det gjelder gutter og jenter) uten gutter eller jenter hadde vi ikke vært født(jada vet forskningen har kommet lenger) Biologisk sett er kvinner og menn like viktige, men samfunnsmessig er det menn som er viktigst. Det er menn som har de fleste lederstillingene (uten å være kvotert inn) og tjener inn flest penger for økonomien. Men jeg synes kvinner og menn er like mye verd. Alle er mennesker. uenig.kvinner er like viktige som menn. dere vil bare ikke innse det for da føler dere ikke manndige nok(vi har jo fortsatt mange gammeldagsemenn som mener de skal forsørge fam). Uten kvinner i arbeid hadde det vært ekstrem stor mangel på folk i hjelpe pleier og andre omsorgs yrker. noe som er ett utrolig viktig yrke i og med det omhandler å ta vare på mennesker som har bygget opp dette landet men nok OT fra min side...blir bare irritert på noen menn sitt kvinnesyn... forøverig irriterer jeg meg også grønn på mannfolk som spør om jeg er kåt på en helt vanlig chatt....grrrrrrr keg trenger 149 kr så jeg kunne kjøpt bilde kutter så bildene ikke ble så fordømt skeive Endret 17. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Den forbanna svette Visual 2008 installern i Windows. At det i det hele tatt er mulig å bruke så jævla fuckings forpult langt tid på installere et program er beyond min fatteevne. 2timer er vi oppe i. Det hjelper heller ikke at det er stress uten like å få ting til å fungere generelt! Og forresten fikk jeg ingen film idag: Forbanna trege amazon.co.uk som har brukt nøyaktig 1mnd på å sende meg Band of Brother på BD, HVORDAN ER DET MULIG? Bestiller jeg fra DVD.co.uk tar det sjelden mer enn 3 dager, og der er frakten i tillegg billigere. AMAZON: BRENN I HELVETTE! Jeg venter forresten på Way of West CDen min, samt 4 andre spill som heller ikke har kommet Nå er også kaffen min kald. NOEN MÅ DØ! Det som suger enda mer er at den ene lørdagen jeg har fri på 2måneder må jeg bruke til å gjøre lekser, som jeg ikke får gjort siden ingen ting lar seg gjøre i hverken windows eller linux (skal nevnes at Visual akkurat ble ferdig, men nå er jeg så sur at jeg vet ikke hva jeg gjør). Atpåtil enda verre nå som jeg har fått Trine OG Resident Evil 5, i tillegg til at GeoW 2 heller ikke er ferdig. Den forbanna idiotiske spilleren jeg bruker i linux støtter heller ikke gapless playback. Vi er i 2009 for crying out loud. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 hva er vell ikke mere irriterende en prsoner som ser på seg selv og sitt kjønn viktigere/mere verdt en andre(det gjelder gutter og jenter) uten gutter eller jenter hadde vi ikke vært født(jada vet forskningen har kommet lenger) Biologisk sett er kvinner og menn like viktige, men samfunnsmessig er det menn som er viktigst. Det er menn som har de fleste lederstillingene (uten å være kvotert inn) og tjener inn flest penger for økonomien. Men jeg synes kvinner og menn er like mye verd. Alle er mennesker. uenig.kvinner er like viktige som menn. dere vil bare ikke innse det for da føler dere ikke manndige nok(vi har jo fortsatt mange gammeldagsemenn som mener de skal forsørge fam). Uten kvinner i arbeid hadde det vært ekstrem stor mangel på folk i hjelpe pleier og andre omsorgs yrker. noe som er ett utrolig viktig yrke i og med det omhandler å ta vare på mennesker som har bygget opp dette landet men nok OT fra min side...blir bare irritert på noen menn sitt kvinnesyn... forøverig irriterer jeg meg også grønn på mannfolk som spør om jeg er kåt på en helt vanlig chatt....grrrrrrr Det er nå hva jeg mener. Som mann har jeg ikke et behov for å forsørge mine eventuelle framtidige familie. Det er helt greit for meg å sitte hjemme med rassen i sofaen, mens kvinnen forsørger meg. Men det ville vært urettferdig, så jeg skal jobbe så lenge jeg kan. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Aner ikke hva jeg skal skrive på kortet i dåpsgave til den ungen jeg er fadder til -_- Noen som har forslag? Nå er jo ungen bare 2 måneder gammel, but still, hater å skrive kort. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 At jeg har 1500 kroner som skal vare til 14. november. Skal gå til mat, drikke og underholdning, samt et måndeskort for buss. Joda, det skal gå bra, blir ca. 50 kroner dagen, men problemet er at det blir kjedelig. Og at jeg har byttet nettleser fra Opera til Firefox, siden Opera ikke fungerer optimalt nok på Mac. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 It just works! Firefox? Nei! Først må jeg laste ned en plugin som forbedrer sikkerheten, så trenger jeg en plugin med stavekontroll, så en plugin for mouse gesture, så en plugin som fikser hurtigtaster, så en plugin som fikser søk, så en plugin som fikser adresselinjen, så en plugin som fikser sånn rutenett med vinduer, så en plugin... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Tenkte mer på mottoet til Mac. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Badeballer. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Badeballer. Mhm... Så runde og... fargerike... Og i et basseng i tillegg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Så lenge de holder seg til sitt rette element så er det greit. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) jeg har faen meg vært på kiwi,meny og rimi og jeg glemte å kjøpe vann 3ganger Endret 17. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg