-Léon- Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Late folk, som har en så forbanna dårlig holdning at de bare nesten greier å løfte på beina når de går! Så alt man hører er en tragisk 'subbe' lyd mens de lirker seg framover i stor fortvielse over hvor fryktilig ille de har det. Dakkar. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hahah. Jeg irriterer meg over dyre utesteder i London. Eller, egentlig ikke. Irriterer meg over sosiale stiger. Paradoksalt nok er London et av stedene med en slik sosial stige. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Late folk, som har en så forbanna dårlig holdning at de bare nesten greier å løfte på beina når de går!Så alt man hører er en tragisk 'subbe' lyd mens de lirker seg framover i stor fortvielse over hvor fryktilig ille de har det. Dakkar. Takler ikke overenergiske folk som skal vise hvor spreke og friske de er ved å trampe høylytt når de går. "Kjernesunne" eplekjekke friskuser som tror de er noe. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 En ekstremt dårlig laget funksjon i Spotify som gjør at reklamene stopper når man skrur ned lyden. Det er egentlig forsovidt greit, men det som er virkelig irriterenede er at de går på igjen nå man skrur opp. Hva om jeg ikke skrudde opp for å bruke spotify? Brenn. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Alle går rundt og irriterer seg over reklamene, men ingen gidder å betale de stakkars små kronene for å bli kvitt dem. Incredible. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Alle går rundt og irriterer seg over reklamene, men ingen gidder å betale de stakkars små kronene for å bli kvitt dem. Incredible. Enig. Ingenting som irriterer meg enn folk som syter over hvor forferdelig de har det når det kommer reklame. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 jeg hater tv shop mitt i tvserier.....de varer så lenge at man glemmer hva man så på Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 TV-shop er elskpelsk! Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Tv-shop er digg. De har revolusjonerende produkter Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Enig. Ingenting som irriterer meg enn folk som syter over hvor forferdelig de har det når det kommer reklame. Men alternativet er jo gratis nedlasting.. . Tv-shop er digg. De har revolusjonerende produkter Åja, bare se på de folka. Fra vaskeball til vaskebrett på bare 3 uker og de kunne spise usunn mat imens! Fantastisk. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 At eg ikkje finner igjenn kassett spilleren til bilen min! Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Enig. Ingenting som irriterer meg enn folk som syter over hvor forferdelig de har det når det kommer reklame. Men alternativet er jo gratis nedlasting.. . Men....Hva er best? Høykvalitets musikk for en liten sum ELLER crappy sanger som du laster fra en luguber side som en luguber /b/tard har infisert med diverse gøye ting. Tv-shop er digg. De har revolusjonerende produkter Åja, bare se på de folka. Fra vaskeball til vaskebrett på bare 3 uker og de kunne spise usunn mat imens! Fantastisk. Det virker. Helt sant. Bare se på bildene og filmene! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Folk som faen ikke forstår at det er mulig å endre mening, og derfor latterliggjør at "ja først sa du ditt og datt, men nå datt og ditt? hahaha" Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Vel, jeg irriterer meg litt over folk som ikke tør å stå helt for det de mener. En person ytrer en mening på diskusjon.no. Mange folk angriper tilbake og kommer med at det er ikke sant, det kan ikke være sånn, du er en idiot, og bla bla bla. Så svarer personen tilbake: Vel, det er mulig at jeg sa det litt feil, og at bla bla bla, jeg mente det kanskje ikke sånn da, sånn sett er jeg jo litt enig i det du sier også. Var kanskje litt feil av meg å si det på den måten... jaj sorry jajaj jajaj aj! MEN FOR HELVETE =!=!=!=!=!=!=!=! MAN MÅ JO STÅ FOR DET MAN SIER TIL DØDEN SKILLER DEG AD DIN KUK PÅ #'48 ÅR MEDF A==A= Siden dette ofte gjelder meg så irriterer jeg meg over meg selv også. Føler at poenget med diskusjonen blir borte når en person endrer og tilpasser sine meninger for å få andre folk "med på laget". Sikkert ikke alle som skjønner hva jeg mener, men jeg har hvertfall merka det selv. Endret 16. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Har merket det selv. Haha, godt beskrevet :!: Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 MEN FOR HELVETE =!=!=!=!=!=!=!=! MAN MÅ JO STÅ FOR DET MAN SIER TIL DØDEN SKILLER DEG AD DIN KUK PÅ #'48 ÅR MEDF A==A= Hallo! Det kunne jo hende man fikk mer info og/eller ser ting fra andre sin side også. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Ja, mulig det ja... Kanskje det er sånn vet du. Ja, du har nok rett, det jeg sa gir jo ingen mening nå! Jeg er et fornyet menneske! OH SHI- Endret 16. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Men....Hva er best? Høykvalitets musikk for en liten sum ELLER crappy sanger som du laster fra en luguber side som en luguber /b/tard har infisert med diverse gøye ting. Det virker. Helt sant. Bare se på bildene og filmene! Hehe, nedlasting er heeelt trygt alstså. Nei, men la oss si at alternativet er å finne en drittsang i 128 kbps, eller å betale (!!) for noe månedlig for noe de sier er 320 kbps. Jeg skulle gjerne betalt hadde utvalget vært oppdatert daglig og latt meg høre på låter jeg kunne kjøpt som kom ut igår eller noe.. Dessverre er det ikke slik idag, så jeg velger å la det gå forbi.. Ja, mulig det ja... Kanskje det er sånn vet du. Ja, du har nok rett, det jeg sa gir jo ingen mening nå! Jeg er et fornyet menneske! OH SHI- Og sånne sommerfugler du fester på armen for muskler!!1 Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Men....Hva er best? Høykvalitets musikk for en liten sum ELLER crappy sanger som du laster fra en luguber side som en luguber /b/tard har infisert med diverse gøye ting. CD rip i FLAC eller 320kbps mp3 format? Man kan heller ikke infisere lydfiler med virus. Spotify er den letteste og ærligste løsningen, men ikke den eneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg