Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg må si jeg begynner å bli lei av folk som klager på Posten. Ghiz, det er bare mennesker som gjør jobben sin, ikke en forbanna robotfabrikk.

Det vi klager over er at Posten i Norge er utrolig dårlige på langdistansetransport, og deres patetiske overnattinger 30-45 min unna destinasjonene. Det kan jo ikke være noe problem å omlaste en pakke til Lillehammer når den havner på Hamar før 12:00. Jeg skjønner jo selvfølgelig at det blir et problem når den er på Hamar i 15tiden, men ikke når de likevel skal kjøre ut transport etter at den er registrert på omlastingsterminalen på Hamar.

Herregud, jeg kunne jo kjørt dit og henta den der selv, men det får man ikke lov til.

---

For en utrolig rævva dag. Først klarte jeg å tryne på vei ut av bilen, sånn at jeg slo både kne og albue. Så 5 min etter, så sklier jeg rett ut av en sving i 70 km/t. Underkjølt regn med vann på toppen er seriøst farlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aNZFa3
folk som ikke eier sosiale antenner AKA fjortiser !.

Hva mener du med det? Og hvorfor har du fjortiser i sammenheng med, "folk som ikke eier sosiale antenner"? Veit du i det hele tatt hva som menes med å ikke ha sosiale antenner?

Lenke til kommentar

Ting som irriterer meg er kattefaen. De er altfor mange rundtom her og går rundt og driter og hyler om natten og er ikke godt for noenting. I dag når jeg skulle mate duene mine hadde en kattefaenskap tatt seg inn i duehuset og drept en due. Var en mm fra at jeg skjøt faenskapet i filler med luftgeværet.. jævla problemdyr

Lenke til kommentar
Jeg må si jeg begynner å bli lei av folk som klager på Posten. Ghiz, det er bare mennesker som gjør jobben sin, ikke en forbanna robotfabrikk.

Greit nok, men problemet er at de var raskere før. Nå som de fleste velger å sende post via epost, msn osv, burde det jo være mindre post å håndtere, likevel går ting tregere nå!

Lenke til kommentar

Greit nok, men problemet er at de var raskere før. Nå som de fleste velger å sende post via epost, msn osv, burde det jo være mindre post å håndtere, likevel går ting tregere nå!

De har monopol, så derfor kan de oppføre seg AKKURAT sånn de vil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...