Dragen Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg må si jeg begynner å bli lei av folk som klager på Posten. Ghiz, det er bare mennesker som gjør jobben sin, ikke en forbanna robotfabrikk. Det vi klager over er at Posten i Norge er utrolig dårlige på langdistansetransport, og deres patetiske overnattinger 30-45 min unna destinasjonene. Det kan jo ikke være noe problem å omlaste en pakke til Lillehammer når den havner på Hamar før 12:00. Jeg skjønner jo selvfølgelig at det blir et problem når den er på Hamar i 15tiden, men ikke når de likevel skal kjøre ut transport etter at den er registrert på omlastingsterminalen på Hamar. Herregud, jeg kunne jo kjørt dit og henta den der selv, men det får man ikke lov til. --- For en utrolig rævva dag. Først klarte jeg å tryne på vei ut av bilen, sånn at jeg slo både kne og albue. Så 5 min etter, så sklier jeg rett ut av en sving i 70 km/t. Underkjølt regn med vann på toppen er seriøst farlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 folk som ikke eier sosiale antenner AKA fjortiser !. Hva mener du med det? Og hvorfor har du fjortiser i sammenheng med, "folk som ikke eier sosiale antenner"? Veit du i det hele tatt hva som menes med å ikke ha sosiale antenner? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 At jeg må skrive et brev på 500 ord, basert på en historie som nesten er mindre. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hvem skriver et brev på 500 ord Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg må... På engelsk. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg må si jeg begynner å bli lei av folk som klager på Posten. Ghiz, det er bare mennesker som gjør jobben sin, ikke en forbanna robotfabrikk. De får väl förfan se till att göra jobbet sitt korrekt. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 irriterer meg at det stod på FK at jeg kunne hente alle bildene og boka mi..men da jeg kommer finner de ikke boka. på mailen min står det spessifiser bilder-klar for henting og bok klar for henting...lurer på hvor det har blitt av boka mi da?? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Den jævla fuckings innleveringen i El-fag. Sykt uinterresant stoff denne perioden Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Adaptere til bærbare som blir ødelagt i hytt og vær. Er det virkelig så vanskalig å lage en pc der kontakten ikke sitter så utsatt til? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 At takket være det nye hovedkortet er jeg uten internet på den stasjonære. Selv etter re-installasjon av Windows er det samme gamle visa. Ser ut som det blir enda en telefon til komplett imorgen... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 http://www.fjordkraft.no/mo-kundenes-sparetips Herregud for et hysteri! Vårt beste sparetips er å bytte ut TVen med vedovn! Å se på flammene gir like mye kveldskos. Nyhetene kan man høre på radio" Lenke til kommentar
jellereq Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ting som irriterer meg er kattefaen. De er altfor mange rundtom her og går rundt og driter og hyler om natten og er ikke godt for noenting. I dag når jeg skulle mate duene mine hadde en kattefaenskap tatt seg inn i duehuset og drept en due. Var en mm fra at jeg skjøt faenskapet i filler med luftgeværet.. jævla problemdyr Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 At Storåsfestivalen er konkurs >< Og de lokale folka snakker om å ta over og gjøre den mer folkelig. Ser for meg Kenny G og dænjsebænd all over -_- Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Rasistiske brukere som sier rasistiske utsagn mest for å irritere (?). En bruker skrev at "negere liker vannmelon", og jeg spurte om hvorfor, fordi de har en annen farge enn oss? "Du kan få lov til å tro at det er det eneste." Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hvite liker vannmelon! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg må si jeg begynner å bli lei av folk som klager på Posten. Ghiz, det er bare mennesker som gjør jobben sin, ikke en forbanna robotfabrikk. Greit nok, men problemet er at de var raskere før. Nå som de fleste velger å sende post via epost, msn osv, burde det jo være mindre post å håndtere, likevel går ting tregere nå! Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 At spotify premium gikk ut mens jeg hørte på en rolig sang nå, noe som resulterte i at jeg fikk dundrene reklame trykket inn i ørene når sangen stoppet (jeg bruker ørepropper). Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg må si jeg begynner å bli lei av folk som klager på Posten. Ghiz, det er bare mennesker som gjør jobben sin, ikke en forbanna robotfabrikk. Greit nok, men problemet er at de var raskere før. Nå som de fleste velger å sende post via epost, msn osv, burde det jo være mindre post å håndtere, likevel går ting tregere nå! De har monopol, så derfor kan de oppføre seg AKKURAT sånn de vil. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 En libaneser i klassen min sier at han kan sprenge meg med en landmine fordi han er libaneser. Han bør da vite at det var en nordmann som oppfant landminen. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hahah. Jeg irriterer meg over dyre utesteder i London. Eller, egentlig ikke. Irriterer meg over sosiale stiger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg