Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det er sikkert litt forskjellig.

Men i år tok det jo helt av. Da var alle elevene plutselig helt politikk bare fordi de kunne stemme.

Random person: "JEG SKAL BRUKE STEMMERETTEN MIN!!!!!!!!!! HWEHEHEHEHEHEH SE PÅ MEG JEG ER SAKLIG OG POLITISK KORREKT HEUEHEHUEHU!

HVA SKAL DU STEMME PÅ?!?!?!"

Jeg: "Hmm, vet ikke helt, muligens ****"

Random person: "HVA FAEN DU KAN JO IKKE STEMME PÅ DEEEET?!? TAPER ASS DU MÅ STEMME PÅ LOLOLOL"

Okey, dette har fint lite med lærere å gjøre, men det sier litt om videregående elever, som igjen har litt med lærere å gjøre.

Jeg unner alle den følelsen man får av å bli myndig og slikt, men det er enkelte som blir litt for høye på seg selv, og skal alltid vise at de har en eller annen slags makt.

Og det går utover lærerne på VG3, absolutt. Det ser jeg.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Kan være greit å drive med valgfag på videregående, da har man elever som ønsker å være der (R2, fysikk osv.). I norsk, historie osv. er situasjonen ganske annen i vår klasse.

Jo, men til og med på valgfagene finnes det utallige personer som ikke hører til der. Utrolig hvor mange som kun er der for å være der.

Lenke til kommentar
Vet ikke hvilken skole og linje dere har gått, men alle elektro-elevene her er ganske snille med de lærerne vi eier respekt for, og jeg vil ikke tro jeg er kjip eller kjedelig.

Akkurat det samme her. Virker som alle drittungene blei luka ut når jeg starta på VGS.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...