Gavekort Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Vet ikke hvilken skole og linje dere har gått, men alle elektro-elevene her er ganske snille med de lærerne vi eier respekt for, og jeg vil ikke tro jeg er kjip eller kjedelig. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Vel, det er sikkert litt forskjellig. Men i år tok det jo helt av. Da var alle elevene plutselig helt politikk bare fordi de kunne stemme. Random person: "JEG SKAL BRUKE STEMMERETTEN MIN!!!!!!!!!! HWEHEHEHEHEHEH SE PÅ MEG JEG ER SAKLIG OG POLITISK KORREKT HEUEHEHUEHU! HVA SKAL DU STEMME PÅ?!?!?!" Jeg: "Hmm, vet ikke helt, muligens ****" Random person: "HVA FAEN DU KAN JO IKKE STEMME PÅ DEEEET?!? TAPER ASS DU MÅ STEMME PÅ LOLOLOL" Okey, dette har fint lite med lærere å gjøre, men det sier litt om videregående elever, som igjen har litt med lærere å gjøre. Jeg unner alle den følelsen man får av å bli myndig og slikt, men det er enkelte som blir litt for høye på seg selv, og skal alltid vise at de har en eller annen slags makt. Og det går utover lærerne på VG3, absolutt. Det ser jeg. Endret 15. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Slike diskusjoner har vi ofte, og de blir intense. Men vi blander ikke inn læreren, så jeg tenker ikke på det. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hahahaaa, kakemot, jeg elsker måten du skriver på Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kan være greit å drive med valgfag på videregående, da har man elever som ønsker å være der (R2, fysikk osv.). I norsk, historie osv. er situasjonen ganske annen i vår klasse. Jo, men til og med på valgfagene finnes det utallige personer som ikke hører til der. Utrolig hvor mange som kun er der for å være der. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Vet ikke hvilken skole og linje dere har gått, men alle elektro-elevene her er ganske snille med de lærerne vi eier respekt for, og jeg vil ikke tro jeg er kjip eller kjedelig. Akkurat det samme her. Virker som alle drittungene blei luka ut når jeg starta på VGS. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Drittungene ender opp på bygg, TIP og Helse her på vår skolen. :!: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Torsdag Kveld Fra Nydalen. Alle synes tydeligvis det er så morsomt, men det er det ikke. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Åååå, jeg glemte å sette det på! Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Torsdag Kveld Fra Nydalen. Alle synes tydeligvis det er så morsomt, men det er det ikke. Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 at to jenter i klassen hadde prøvd å kontakte meg på facebook i timen, men eg fant det ut etterpå når dei sa det. Men når eg kjeme him, er det masse chat-meldingar Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 at to jenter i klassen hadde prøvd å kontakte meg på facebook i timen, men eg fant det ut etterpå når dei sa det. Men når eg kjeme him, er det masse chat-meldingar Den må svi Lenke til kommentar
livingman Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 folk som ikke eier sosiale antenner AKA fjortiser !. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 En bruker så det opportunt å gå på person og ikke sak I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Diskuter anstendig. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) irriterer meg grenseløst over rekesmaken jeg har i munnen enda. jeg hater fisk,reker,majones og den salaten jeg smakte på innholdt alt det. måtte smake forde jeg måtte vite hvordan salataen på jobben skulle lages....grøss Endret 15. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Noen som vil gjette når Posten klarer å levere TVen min? Sending ble registrert 20:55. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Noen som vil gjette når Posten klarer å levere TVen min? Sending ble registrert 20:55. posten pleier å være rask..verre med bring Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Jeg må si jeg begynner å bli lei av folk som klager på Posten. Ghiz, det er bare mennesker som gjør jobben sin, ikke en forbanna robotfabrikk. Endret 16. oktober 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
SML Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Torsdag Kveld Fra Nydalen. Alle synes tydeligvis det er så morsomt, men det er det ikke. +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg