chokke Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 At hu dama på legekontoret var så jævla utålmodig. Fikk ikke tid til å si hva det gjaldt . Ikke fikk jeg helt med meg når timen var heller.. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jævla idioter på bussen. Var like før jeg gjorde noe kriminelt. Noen ganger så hater jeg selvkontrollen min. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jævla idioter på bussen. Var like før jeg gjorde noe kriminelt. Noen ganger så hater jeg selvkontrollen min. hva gjorde dem som var idioter, å hva kriminelt holdt du på å gjøre? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 At jeg er tom for dinosaurkjeks : < Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Hater folk på busser som a) ikke reiser seg for eldre mennesker når bussen er full b) ikke hjelper folk med barnevogner når de sitter rett ved inngangen c) lukter vondt d) roper uhøflige ting til bussjåføren hvis han glemmer å stoppe eller lukker døra fordi de somler Endret 15. oktober 2009 av Lemon Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) d) roper uhøflige ting til bussjåføren hvis han glemmer å stoppe eller lukker døra fordi de somler Var en morgen her da bussjåføren kjørte feil, og måtte ta en ekstra runde for å snu. Alle på bussen slengte drittkommentarer og var helt forbanna. Jeg hadde mest lyst til å gå bort til henne og spørre om det gikk bra. Men hun så ikke ut til å ta til seg det de idiotene sa da. Hun tok det profesjonelt, og brøt ingen trafikkregler for å snu. Endret 15. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ikke rart bussjåfører blir sure, noe som irriterer meg. Selv om jeg har en viss forståelse. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Bussjåfør og lærer(ungdomsskole / videregående) må være de værste yrkene man kan ha. Endret 15. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hvorfor lærer? Lange ferier, mange pauser und so weiter. Jeg skal bli lærer når jeg blir lei av min jobb, skal bli lærer innen utdanningen min. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Fordi ungdommer er drittunger. Lærere må også arbeide veldig mye utenom arbeidstid ulønnet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Hvorfor lærer? Lange ferier, mange pauser und so weiter. Jeg skal bli lærer når jeg blir lei av min jobb, skal bli lærer innen utdanningen min. Okay, sånn sett er det kanskje bra, men det må være mange dritt-elever. Men det er nå kanskje ikke så ille om man ikke tar seg selv så seriøst, og heller ler av de teite elevene. Det kan jo egentlig være herlig når jeg tenker meg om. Fordi ungdommer er drittunger. Lærere må også arbeide veldig mye utenom arbeidstid ulønnet. This is exactly my point. Tenk så mye mer umodne de virker når man har blitt litt oppi åra. Endret 15. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ikke faen om jeg skal tilbake til skolen når jeg endelig er ferdig der. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ikke faen om jeg skal tilbake til skolen når jeg endelig er ferdig der. åhh... samme her! Irriterer meg at folk sier at jeg kunne blitt en flik lærer! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) På skolen er det repetisjon, repetisjon, repetisjon. Når man er lærer er det for ($i=0; $i<100000; $i+=1) { echo 'repetisjon'; } Endret 15. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Elever på videregående er relativt greie da. Du blir jo i en helt annen rolle på skolen, så du går praktisk talt ikke tilbake til skolen. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 uff... repetisjon! DET SUGER NÅR MAN FORSTÅR TING VELDIG LETT OG HUSKER DET!!!! Skolen er bedre tilrettelagt for de som er treige. enn for dem som tar ring veldig lett og er flinke! DET IRRITERE NOE INN I GRANSKAUEN!!!! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Elever på videregående er relativt greie da. Du blir jo i en helt annen rolle på skolen, så du går praktisk talt ikke tilbake til skolen. Elever på videregående er ikke greie, de tror de har blitt voksne og plutselig har mer makt. De tror også de er mye smartere, begynner allerede å tenke på karriere, og det går hardt utover læreren hvis de får en anmerkning. For hele framtiden deres står jo på spill. Endret 15. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg merker fint lite av slikt i min klasse, vi unngår for det meste anmerkninger da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ah, jeg husker alle debattene med lærerne mine på vgs. Jeg har en sykdom som gjør at jeg må rette på alle grammatiske feil, gjerne offentlig og hos autoritære personer som lærere og sånt. Det blir det lange diskusjoner av =D Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kan være greit å drive med valgfag på videregående, da har man elever som ønsker å være der (R2, fysikk osv.). I norsk, historie osv. er situasjonen ganske annen i vår klasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg