Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082
MacGyver er kult de tre første gangene man ser en episode, ikkje fjerde og femte. Er glad de tok vekk MacGyver, liker serien, men trenger en pause så den er bra igjen seinere. Party of Five er ikkje ein fullgod erstatning, og det er så mangen andre serier de kunne tatt istedet!

7926201[/snapback]

Jo, greit at det kan være en pause. Men da får de starte å sende serien pånytt igjen! Får håpe de ikke har fjernet serien for fullt. Dessuten synes ikke jeg dagen er den samme uten MacGyver :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DErfor jeg ikke går på treningsstudio. Liker ikke at min skritt heller blir glodd på. Herregud det er bare en ereksjon, halvparten av alle mennesker har hatt det før. Ganske vanlig!

7920209[/snapback]

Du er tydeligvis en av dem som smårips irriterer seg over. :wee:

7920270[/snapback]

Jeg går ikke på treningsstudio, og pleier ikke å se noen i pissn enten de er kvinne eller mann. Er for suspekt.

Lenke til kommentar

Sjefen skal på matpause, jeg spør om det er noe spesielt jeg kan gjøre. Hun sier at jeg kan få rydde opp etter henne hvis jeg vil ( :D ). Jeg begynner å vaske kjøkkenbenken. Etter ei lita stund kommer en annen kollega inn med tralla og sier: "Det er masse oppvask ute!" for deretter å sette fra seg tralla og stille seg i kassen, der det ikke er noen kunder. Javel?! Skal jeg ta all oppvasken mener du? Jeg som faktisk holdt på med noe fornuftig? OMG, HAT!

Endret av Veronica
Lenke til kommentar

- Det at radio suger så brutalt, og at nesten alle radiokanaler i hele verden kjører samme fremgangsmåte, SOM SUGER BÆSJ! At de ikke ser selv hvor dårlig det er!

Noen som har sett family guy episoden? 7.1! You're listening to 7.1! 7.1! Yeah, donkey blabla. 7.1!

Møkk sier jeg.

Lenke til kommentar
Folk som åpenlyst ser rett i skrittet ditt når du trener. WTF liksom.

7919701[/snapback]

Tror desverre jeg kan være en av dem, men ikke med vilje vel og merke. Når jeg trener alene, og er ferdig med et sett setter jeg meg ned for å slappe av..da hender det at jeg fester blikket helt ute i det blå, og bare sitter der og chiller. Så kan det være en gang i mellom at jeg plutselig: "WHÅÅA, hva er det jeg stirrer på". Men har hendt bare 1 gang med skritt da:P men var ikke "Gloende" ment. men bare det at det er en person hver 3 kvadratcm, og da må man ha noe å se på.

Men det er noe med å kle seg i heeelt intilsittende tights, og en topp på størrelse med et frimerke og da.. er litt uvanlig å jogge rundt de og være normal.

Når jeg først er inne på temaet, er det noe som irriterer meg her, folk som skriker noe så jævli når de trener.. WHHHOOOOOOAAAH.. DANG så irriterende, hadde det ikke vært for at nesten alle som skriker er store som fjell hadde jeg denga dem.

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg:

-Sitter på bussen, å nettop rota opp ledningen til headsettet, å funnet Ipoden, så er det tom for strøm,

-når vinden blåser tv-antenna, sånn at jeg ikke ser en dritt på tv,

-Når en vil ut og drikke, så er det enten snøstorm, eller en holder på å fryse seg ihjel...

7923194[/snapback]

Antenne? Snøstorm? hvor bor du a? lavo? :p

Lenke til kommentar

At de må spille "My girl wants to party all the time" hele tiden på NRK mp3 eller hva kanalen heter (måtte de/den som laget den sangen BRENNE!!). Og variert musikk finnes IKKE på de vanlige radioprogrammene, noe som det reklameres med hele tiden. Det er ikke variert musikk å spille 5 forskjellige sanger på en dag, i tillegg at de suger. Argarg og atter arg!

Endret av Metalhead
Lenke til kommentar
At de må spille  "My girl wants to party all the time" hele tiden på NRK mp3 eller hva kanalen heter (måtte de/den som laget den sangen BRENNE!!). Og variert musikk finnes IKKE på de vanlige radioprogrammene, noe som det reklameres med hele tiden. Det er ikke variert musikk å spille 5 forskjellige sanger på en dag, i tillegg at de suger. Argarg og atter arg!

7936423[/snapback]

Radio suger. Punktum ;)

Bare dritt musikk.

Lenke til kommentar

Folk som bare MÅ kalle deg skolelys eller lignende bare du får noen gode karakterer. Hater folk som tar i bruk dette, spesielt hvis jeg diskuterer og argumenterer mot dem og de slenger tilbake patetiske utsagn som skolelys for eksempel. Det er forferdelig irriterende, iallefall siden jeg ikke er det, men tenker på fremtiden min. Jeg vil få gode karakterer slik at jeg kan få en bra jobb, noe som er så jævlig vanskelig får noen peanutskaller å forstå.

Derfor gleder jeg meg til jeg er ferdig med skole og forhåpentligvis er kommet i en bra jobb, så skal jeg rope "hahah, suckers" til de når de står arbeidsledig på arbeidskontoret.

Lenke til kommentar
Folk som bare MÅ kalle deg skolelys eller lignende bare du får noen gode karakterer. Hater folk som tar i bruk dette, spesielt hvis jeg diskuterer og argumenterer mot dem og de slenger tilbake patetiske utsagn som skolelys for eksempel. Det er forferdelig irriterende, iallefall siden jeg ikke er det, men tenker på fremtiden min. Jeg vil få gode karakterer slik at jeg kan få en bra jobb, noe som er så jævlig vanskelig får noen peanutskaller å forstå.

Derfor gleder jeg meg til jeg er ferdig med skole og forhåpentligvis er kommet i en bra jobb, så skal jeg rope "hahah, suckers" til de når de står arbeidsledig på arbeidskontoret.

7936897[/snapback]

Hvorfor bryr du deg? Er det så negativt å bli kalt for skolelys? Hvis du sier at du jobber hardt for å få en god jobb, og de du sier det til ikke fatter det, ja da er det vel bare å gi opp dem, for da er de rimelig trang mellom ørene.

Lenke til kommentar
Hvorfor bryr du deg? Er det så negativt å bli kalt for skolelys? Hvis du sier at du jobber hardt for å få en god jobb, og de du sier det til ikke fatter det, ja da er det vel bare å gi opp dem, for da er de rimelig trang mellom ørene.

7937072[/snapback]

Nei, men måten de legger det ut på oser negativt, og det blir brukt som skjellsord nesten. Ser også flere som får høre dette. Jeg har ikke sagt noe direkte tilbake eller prøvd å forsvare meg, fordi jeg ikke gidder å bry meg, eller synke ned på deres nivå. Men av og til gjør jeg det og slenger noen usaklige kommentarer tilbake. :p

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...