Skogslik Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvitløk. Spiste netopp en skive med reker dynka i hvitløk, så nå svir hele munnen og en forjævlig smak. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Men det er et utroligt godt værn mot hekser. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 og vampyrer finner ikke sokker !!!!!!!!! Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Samfunnsframføring i morgen, læreren har vært borte siden torsdag pga. swine-flu mistanke. Er vel nesten garantert at hun kommer på skolen i morgen kunne ikke bli syk en dag senere nei? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) At strømmen tydeligvis har vært borte en stund sent i formiddag, jeg kommer hjem og mye av som skulle stå og gå er avslått. Strømnettet i området her er håpløst når det blir litt belastning på det med kulde i været. Endret 14. oktober 2009 av Smirnoff Lenke til kommentar
lilko Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Må våkne tidlig imorra Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 At jeg er en lat jævel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 At jeg lagde for mye mat Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 At jeg lagde for mye mat Sånn går det når du lager jordbærgryte Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kjerringer i sine store flotte SUVer, som tror de eier veien... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 At jeg lagde for mye mat Sånn går det når du lager jordbærgryte Var ikke meningen at det skulle smake jordbær Lenke til kommentar
frevild Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 ER DET NOEN SOM VET HVA JEG FINNER GRENSELØST IRRITERENDE? Det er at dokumentet jeg har brukt FLERE UKER på å skrive nå ser ut til å være ØDELAGT pga. en HELVETES FEIL med systemet her på universitetet. Backup? Jada, ca. halvparten. Altså: Hva har jeg gjort i løpet av dagen? Har jeg kommet en dag lenger i studiene? Nei, jeg har klart å sette meg minst en hel fuckings uke TILBAKE. Nå skal jeg finne noe jeg kan sparke i stykker. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) At det forrige innlegget ble til en lang liste av feilmeldinger. stacktrace: Line 2 of linked script http://bulgaristanegitim.org/dosya/ust2.phptry{if(wHEJ='*')throw new TypeError('%');}catch(VzC){wHEJ=VzC.message;} Endret 15. oktober 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 At jeg ikke klarer å la være å bruke penger :| Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 At jeg måtte stå opp 05.15 i dag for å rekke et fly! så ble flyet innstillt slik at jeg ikke rekker timen min, men det verste var at jeg måtte stå opp grevelsk tidlig uten grunn! Hva skal jeg gjøre nå da? Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) At jeg ikke klarer å la være å bruke penger :| 1+! Jeg finner alltid noe nytt som jeg "må ha"... Endret 15. oktober 2009 av Andrraz Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Og på toppen av det hele finner du det akkurat på den tida du enten ikke har råd eller mulighet! (gitar med litt høy pris i mitt tilfellet) Dagens irritasjonsmoment er at det er så vanskelig å finne et sted å bo. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Irriterer meg over at jeg ikke kjørte etter og skjelte ut idioten som presterte å kjøre ut rett foran meg når JEG var på forkjørsvei og han helt tydelig hadde vikeplikt. Utrolig trivelig å måtte henge seg på bremsa og bråbremse når man er gravid og livredd for å kollidere Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 bli irritera av shitkids på mekken på skulen. Ein haug med dritt ungar mange av dei. Slenge dritt og spre kvalme... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 At jeg litt motvillig aksepterte å spille en tennismatch mot noen juniorer i morgen......faen,nå angrer jeg litt. Jaja,jeg møter opp uansett,spiller og er høflig,men dette blir første og siste gangen at jeg gidder noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg