Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

et søk på "raynadus syndrom" henviser til denne tråden. Det forteller meg ikke hva det er for noe.

 

At Raynadus Syndromet mitt slår til hardt nå, siden det begynner å bli skikkelig kaldt. Spilte kamp i dag... Hva kan jeg si? ...

www.diskusjon.no/index.php?act=findpost&pid... - 12 timer siden - Lignende

Lenke til kommentar
et søk på "raynadus syndrom" henviser til denne tråden. Det forteller meg ikke hva det er for noe.

 

At Raynadus Syndromet mitt slår til hardt nå, siden det begynner å bli skikkelig kaldt. Spilte kamp i dag... Hva kan jeg si? ...

www.diskusjon.no/index.php?act=findpost&pid... - 12 timer siden - Lignende

 

http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...documentid=1524

Lenke til kommentar

En bruker så det opportunt å gå på person og ikke sak I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Diskuter anstendig. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden, samt '3' svar på allerede slettet innlegg.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

 

4549441574a.gif

Lenke til kommentar
Dette.

Hva?

Han mener nok å si at han er enig (eller, i dette tilfellet, at han har det samme problemet).

 

 

"Dette."

"+1"

"Enig."

Osv...

 

 

Jeg tror han egentlig mente han irriterte seg over folk som klager over at man ikke har jobb, fordi det alltid er noe å gjøre med det. Men hva vet vel jeg.

 

 

Jeg irriterer meg over personer som innbiller seg ting. Som innbiller seg vennskap, og kjæresten og slikt. Det er synd på slike folk, men jeg irriterer meg likevel. Det er sykt irriterende når en venninne f.eks sier: Jeg data han i mange måneder, vi er skikkelig gode venner nå da, jeg ville ikke at det skulle bli noe. Men han ville være venner.

 

...Så viser det seg at vedkommende venninnen min snakker om ikke engang kjenner henne. DETTE IRRITERER MEG.

Lenke til kommentar

Tja, det er alltids mer man kan gjøre, men det er ikke alle jobber man er kvalifisert for heller, for å si det mildt. Jeg er i 4-5 vikarbyråer, NAV, søker på egenhånd. Jeg vil ha jobb, og hjelper nå folk som trenger hjelp, til jeg får meg en betalt jobb.

 

Og jeg henger meg på Datasmurf sitt innlegg, har ikke kommet meg på butikken jeg heller. :p

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...