€uropa Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jenter som utgir seg for å være eldre enn de er. Gikk du på en smell? Kan noen fortelle meg hva Raynadus syndrom er? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kan fortelle deg om Google Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kan noen fortelle meg hva Raynadus syndrom er? http://www.google.no/ GOOGLE.COM Trykk på meg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 et søk på "raynadus syndrom" henviser til denne tråden. Det forteller meg ikke hva det er for noe. At Raynadus Syndromet mitt slår til hardt nå, siden det begynner å bli skikkelig kaldt. Spilte kamp i dag... Hva kan jeg si? ... www.diskusjon.no/index.php?act=findpost&pid... - 12 timer siden - Lignende Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 et søk på "raynadus syndrom" henviser til denne tråden. Det forteller meg ikke hva det er for noe. At Raynadus Syndromet mitt slår til hardt nå, siden det begynner å bli skikkelig kaldt. Spilte kamp i dag... Hva kan jeg si? ... www.diskusjon.no/index.php?act=findpost&pid... - 12 timer siden - Lignende http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...documentid=1524 Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Du er tydeligvis ingen sterk googler, Zarac Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Irriterer meg over at jeg ikke får meg jobb. Dette. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Irriterer meg over at jeg ikke får meg jobb. Dette. Jeg irriterer meg også over det. Mest min egen feil da, er lat. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Hold dere på et lavere nivå. Dere hører ikke hjemme her på forumet om dere angriper og flamer brukere personlig. Endret 14. oktober 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 En bruker så det opportunt å gå på person og ikke sak I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Diskuter anstendig. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden, samt '3' svar på allerede slettet innlegg. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Dette. Hva? Endret 14. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Dette. Hva? Han mener nok å si at han er enig (eller, i dette tilfellet, at han har det samme problemet). "Dette." "+1" "Enig." Osv... Endret 14. oktober 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Åh. Trodde han irriterte seg over at jeg ikke får meg jobb. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Du er tydeligvis ingen sterk googler, Zarac Det er ikke min feil at Pentumsmart skrev navnet på sykdommen feil. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Du er tydeligvis ingen sterk googler, Zarac Det er ikke min feil at Pentumsmart skrev navnet på sykdommen feil. Den riktige skrivemåten var jo blant [de få] resultatene da. Endret 14. oktober 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
inuk Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Dette. Hva? Han mener nok å si at han er enig (eller, i dette tilfellet, at han har det samme problemet). "Dette." "+1" "Enig." Osv... Jeg tror han egentlig mente han irriterte seg over folk som klager over at man ikke har jobb, fordi det alltid er noe å gjøre med det. Men hva vet vel jeg. Jeg irriterer meg over personer som innbiller seg ting. Som innbiller seg vennskap, og kjæresten og slikt. Det er synd på slike folk, men jeg irriterer meg likevel. Det er sykt irriterende når en venninne f.eks sier: Jeg data han i mange måneder, vi er skikkelig gode venner nå da, jeg ville ikke at det skulle bli noe. Men han ville være venner. ...Så viser det seg at vedkommende venninnen min snakker om ikke engang kjenner henne. DETTE IRRITERER MEG. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Meg også. Har et par kompiser som er sånn, det er frustrerende :| Irriterer meg over at jeg fortsatt ikke har kommet meg på butikken, enda jeg sa jeg skulle gå dit rundt fire Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Tja, det er alltids mer man kan gjøre, men det er ikke alle jobber man er kvalifisert for heller, for å si det mildt. Jeg er i 4-5 vikarbyråer, NAV, søker på egenhånd. Jeg vil ha jobb, og hjelper nå folk som trenger hjelp, til jeg får meg en betalt jobb. Og jeg henger meg på Datasmurf sitt innlegg, har ikke kommet meg på butikken jeg heller. Endret 14. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvilke bemanningsbyråer er du med i? Manpower og Jobzone er veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg