Applebee Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 når folk ikke klarer å begynne en setning med stor bokstav engang og heller ikke har hørt om komma eller punktum Og når folk som egentlig burde kunne skrive ganske bra, likevel kommer med ord som "fålk, såv, sjikkerlig". Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Du er jo faen ikke bedre sjøl! ( ) Men ja, begynner vanligvis alltid med stor bokstav, men når jeg skriver på iPhonen glemmer jeg det iblandt! Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 At folk benekter fakta selv om det blir bevist gang på gang, spesielt når de bare avfeier bevisene. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 At YouTube har banna meg fra youtube uten å gi en grunn. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 At NAV brukte opp den siste tieren min fordi de ikke klarer å lære opp nye ansatte og ha åpent samtidig. Faens jævla drittetat. De har ikke klart å overføre pengene mine til i går, og siden de patetiske apene stenger 15:00 så fikk jeg ikke ringt å sagt ifra at jeg ikke har fått pengene i går. Og i dag er de frekke nok til å ha sen åpningstid, så jeg sløste bort den siste tieren min jeg skulle bruke på brød på parkeringsbillett som jeg ikke fikk brukt. Så nå sitter jeg her sulten, blakk og uten nok bensin til å komme meg på jobb i morgen, bare fordi jeg bor i et tilbakestående land. JEG HATER NORGE! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hmm, men NAV gir deg penger. Er Norge da tilbakestående? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Faen ta, hvor er de folka når man trenger dem?! Får ikke jobba videre/riktig fordi jeg mangler underlag, får ikke time for operasjon fordi kjerringa er på ferie og får ikke kontakt med finansrådgiveren som skal sende finansieringsbevisene! Trenger et lass med tålmodighet, for her hjelper det ikke å smøre inn, man må vasse i den. Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hmm, men NAV gir deg penger. Er Norge da tilbakestående? Det er jo nettopp det de ikke klarer å gjøre i tide. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ikke får jeg tjent egne penger heller, fordi de ikke har nok mellom ørene til å gi meg penger den første måneden jeg er i jobben min. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 irriterer meg at foto knudsen er så treg på overføring fra siden sin.prøver å lage foto album, men det tar jo evigheter å få opp bildene jo Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 At butikkene allerede selger julemarsipan. De har sikkert gjort det i en måned allerede også, men jeg har nok ikke merket det. Julen tilhører Desember! Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Irriterer meg at hele engelsk karakteren baseres på om du klarer å drøfte eller ikke Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Irriterer meg over at jeg ikke får meg jobb. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 At CDON somler noe så inni granskauen med å sende varen jeg har bestillt! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 At ferdig-semulegrøten jeg kjøpte smakte helvete å drit. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 At NAV brukte opp den siste tieren min fordi de ikke klarer å lære opp nye ansatte og ha åpent samtidig. Faens jævla drittetat.[...] Ikke rart at det ikke fungerer når mesteparten er kvinnfolk. De klarer å rote til det meste. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 At jeg har blitt kallt inn til sambandskurs i Bergen i begynnelsen av november uten noen som helst forvarsel før innkallingen dumpet inn i posten Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Urinveisinfeksjon. Jeg har jo vært kjempeflink og huska på å ikke sitte på noe kaldt i det siste! Urettferdig. Og vondt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jenter som utgir seg for å være eldre enn de er. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jenter som utgir seg for å være eldre enn de er. +1 gjennerelt folk som juger om alderen sin er kjempe irriterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg