Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At de på videregående ikke setter pris på det de får. Da jeg gikk på videregående måtte vi kjøpe bøkene selv, nå får elevene låne alle bøkene gratis av skolen, og så hey - en PC i tillegg. Greit nok, men vet de å sette pris på det? Synes jeg så noe klaging på en skolepc litt lengre oppe her. :thumbup:

begynte på vgs i år, og eg har nesten gleda meg til det gamle systemet... var så digg å gå i byen med masse vgs-elevar sittande rundt omkring som prøvde å sella bøkene sine :wee:

Og det meste ein brukar dataen til er facebook, merkar sjølv eg mistar konsentrasjonen når eg er på den :p Prøvde faktisk ein gong med bare penn og papir, og det gjekk kjempebra :D veitt egentleg ikkje kvifor eg ikkje gjer det oftare :/

Lenke til kommentar
At de på videregående ikke setter pris på det de får. Da jeg gikk på videregående måtte vi kjøpe bøkene selv, nå får elevene låne alle bøkene gratis av skolen, og så hey - en PC i tillegg. Greit nok, men vet de å sette pris på det? Synes jeg så noe klaging på en skolepc litt lengre oppe her. :thumbup:

Så er det dems feil at systemet har forandret seg? Folk klager på det som er aktuelt, det er greit å få en skolepc, men den skal gjerne fungere.

 

På medialinja får vi 800 kr i utstyrsstipend, noe som er ren idioti, og i tillegg ingen pc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

Damer i muskelbiler...finn dere noen japser eller italienere eller hva som helst, men ligg unna muskelbilene. (Med mindre de virkelig kan kjøre bil, da. Da er det godkjent :))

 

Ho-ho dette blir gøy :p

Lenke til kommentar
At de på videregående ikke setter pris på det de får. Da jeg gikk på videregående måtte vi kjøpe bøkene selv, nå får elevene låne alle bøkene gratis av skolen, og så hey - en PC i tillegg. Greit nok, men vet de å sette pris på det? Synes jeg så noe klaging på en skolepc litt lengre oppe her. :thumbup:

 

Uansett hvor godt eller ille man har det, er det alltid noen som har det verre. Når folk klager på bilen eller slurvingen til staten, kunne jeg sagt "tenk på alle de fattige afrikanerne som ikke har, aldri har hatt, og aldri kommer til å få bil", eller "tenk på landene som er herdet av krig og ikke en gang har en så dårlig regjering", men jeg ville vel bare bli oppfattet som useriøs.

Lenke til kommentar
Da jeg gikk på videregående måtte vi kjøpe bøkene selv, nå får elevene låne alle bøkene gratis av skolen, og så hey - en PC i tillegg. Greit nok, men vet de å sette pris på det?

"Da jeg var ung hadde vi det sååå mye tøffere og vanskeligere. Men vi klaget aldri!"

 

Du er ikke gammel nok for slikt enda. :)

 

Helt enig med Sookie jeg og. Vær nå litt ydmyke. Sant som Lan-Si sier og, men det gjør de ikke berettiget til å klage og syte over ting for det. Dere slipper hvertfall en utgift på 3000+ kr (avhengig av linje) og forbud mot laptop i timen så være fornyd med det dere har.

Lenke til kommentar

Til dere som synes det er så forferdelig at vi klager over systemet og at ting ikke fungerer: så man skal bare godta at PCen man er nødt til å bruke på skolen, ikke fungerer? Dessuten er det ikke vi som valgte å få PCen heller. Jeg kunne godt sagt at jeg mye heller ville gjort alt skolearbeidet på en PC, men tida forandrer seg, og på linja mi er vi nødt til å bruke PC; da lønner det seg at den ikke er defekt!

(Dessuten er vel dette en klagetråd, så man kan da klage på det man vil :D )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...