Datasmurf Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Å våkne opp forkjøla når man var helt frisk da man la seg og ikke har sovet i trekk -_- Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) At jeg er så sykt trøtt, men ikke kan sove fordi det er noe jeg skal om ikke så lenge. EDIT: 1111 innlegg. Endret 12. oktober 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
livingman Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 jeg hater svarte.... biler ... hvor mange av dere trodde jeg var rasist nå ? irritere meg grenseløst at man blir stemplet som rasist bare man nevner fargen svart + irriterer meg at pepsi maxen altid spruter når eg åpner den Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) jeg hater svarte.... biler ... hvor mange av dere trodde jeg var rasist nå ? irritere meg grenseløst at man blir stemplet som rasist bare man nevner fargen svart + irriterer meg at pepsi maxen altid spruter når eg åpner den www.trommelyd.no Endret 12. oktober 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 På onsdag startet jeg på skolen klokka 10, men våknet halv sju. Det brakte og bråkte, jeg trodde huset ble revet ned. Det var bestemor som snorket. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Mistet hovedkortet jeg skal returnere i gulvet. Håper det går greit med det... Skylder på posten... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Var en som returnerte et hovedkort i dag som var helt herpa. Vedkommede skylder på posten. Vedder på at han mista det i gulvet... Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Nå er jeg ferdig med alt jeg skal gjøre i dag og kan sove. Så hvorfor skriver jeg dette i denne tråden spør dere... Fordi nå klarer jeg ikke å sove. FFS! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 At jobben ringer meg og spør om jeg vil abonnere på avisa jeg kjører ut for dem, og får gratis alle dager. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) at jeg så vitt har fått sett typen min i dag selv om det er 6 timer siden han kom hjem ... og i morgen har jeg sein vakt + alle de på facebook som kaller ungene sine prinsesse og prins heletiden... er ikke intressert i å høre om at ungen deres har spist jeg altså. det var moren og ikke ungen jeg er venn med Endret 12. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Var en som returnerte et hovedkort i dag som var helt herpa.Vedkommede skylder på posten. Vedder på at han mista det i gulvet... Slike fyrer som dette!! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er jeg helt på jordet, eller tok ikke du poenget? Uansett, jeg er TRØTT. Men vil ikke sove, for da kommer jeg til å våkne alt for tidlig. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Var en som returnerte et hovedkort i dag som var helt herpa.Vedkommede skylder på posten. Vedder på at han mista det i gulvet... Slike fyrer som dette!! Haha, du skjønte den ikke... :!: Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 beklager at jeg poster litt mye. men det ittiterer meg grenseløst at ene pcen gikk til helvette etter strømbruddet i hele drammen nå... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Estella: utdyp! eller: Å? fortell Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg irriterer meg også over strømbruddet. Tv-en vår er klar for dynga. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Estella: utdyp! eller: Å? fortell strømforsyneren gikk til helvette når strømmen gikk i hele nedre buskerud... den tålte vist ikke helt det.er så kjipt å må ut med de pengene. ps: kondolerer ang tven lemon Endret 12. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 At bosset på sykkelen røyk i dag. Jeg syns at jeg hadde brukte nok penger på sykkelting denne måneden. Nå må jeg bruke enda mer penger på sykkelting i tillegg til bensin. Hvis jeg da ikke går til jobben istedenfor. Men det tar 45min minst. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 At treningsstudioet har innført sånne brikker man skal putte i apparatene Gjør at det blir umulig å ta imellom settene til hverandre, ergo; mer kø, og mer frustrasjon og lenger tid, dårligere trening. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 At treningsstudioet har innført sånne brikker man skal putte i apparatene Gjør at det blir umulig å ta imellom settene til hverandre, ergo; mer kø, og mer frustrasjon og lenger tid, dårligere trening. Seriously? Hva er det neste? Mikrochip opp i rassen for å kunne sette seg på dassen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg