kris98 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Blargh... Man kan fremdeles snakke det, selv om uttale o.l. er mindre annerkjent. Hele ideen var at det var et dødt språk, med andre ord - null slang. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 At mennesker blir født med Anencephaly, eller uforklarelige ting som dette: (warning: ekkelt) http://www.youtube.com/watch?v=-Qtx0tNREio&NR=1 Holy shit! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hva i huleste betyr "sjææææl"? "Det er jeg også" Aldri hørt dette utrykket før oO Sjæl. Altså, eller bare at du er generelt enig. Jeg bruker det mye, jeg. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg irriteres grenseløst av superteite reklamer som bare er til for å irritere for å skape oppmerksomhet. For eksempel hemma-frisøren som synger hemma-sang på OneCall-reklamen. Jeg hadde heller skutt meg i foten og før jeg kjøper abonnement fra dem !!! Et annet eksempel er den forbanna teite fitte-faens mobiltelefonskiosken. Jeg er dritglad for at jeg ikke husker hvilket firma det reklameres for. Det viser at den ikke biter på meg. Jeg synes hele norge burde boikotte disse reklamene, firmaene bak og tjenestene de tilbyr. Kanskje vi hadde oppnådd noe så bra som at kundene sviktet, at kampanjene de har kjørt blir for dyre og at OneCall og de andre går konk!!! Plz, ikke kjøp OneCall. La svina brenne !!! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Den der mobiltelefonskiosken er jo bare helt urteit, ikke gøy i det hele tatt. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 mobiltelefonkiosken er for talkmore telenor ftw Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Opp om 8 timer og finnes ikke trett -_- Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) +1. Bare at jeg skal stå opp om 5 timer ca. Edit: Og at jeg hele tiden quoter, selv om inlegget er rett over mitt svar. Endret 11. oktober 2009 av Applebee Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) +1. Bare at jeg skal stå opp om 5 timer ca. Edit: Og at jeg hele tiden quoter, selv om inlegget er rett over mitt svar. Irriterer meg at jeg må stå opp om 4 1/2 time, hvertfall siden hele helga har gått med på båtrenovering 10 timers søvn totalt på lørdag/søndag Endret 11. oktober 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Slutt å surv. Jeg må opp 01:00. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Opp om 8 timer og finnes ikke trett -_- Samme her. Skal opp om 3-4 timer (husker ikke, greier ikke hoderegning) men takler ikke søvn. Shit. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 jeg har ferie, så jeg slipper å stå opp på noe spes tidspunkt. Neste uke, derimot, er ferien slutt. Dette irriterer meg. Men uansett, gjør som meg: drit i å sove natt til mandag.. å plage seg selv med å prøve å sove er det ikke noen vits i, det bare ødelegger resten av helga. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hva gjør man når ens lillesøster tydeligvis er småbetatt av ens kompiser? Ikke at hu har sånn major crush på de som hu har på han duden fra Twilight, men det er så jævla frustrerende hvordan hu henger seg opp i alle de kjekke kompisene mine og maser om at jeg må introdusere henne for dem etc, samt finne henne en type på min alder. Jeg syns det er slitsomt, irriterende og litt ekkelt at hu sikler på gutter som er 5-7 år eldre enn seg. Nytter seff ikke å si noe til a -_- Og for å gjøre det enda verre, så tilbyr a seg at om jeg hooker henne opp med en av venna mine, så skal hu hooke meg opp med en av hennes 14-16 år gamle venninner som er gira på meg. Jeg reagerer negativt og forteller a at det har jeg ingen interesse av, men det nytter ikke. Samme regla om igjen. "Gutter er bare interessert i fitte, uansett alder, bla bla bla" og "Er du homo, eller?" Djeez F. Christ! Blir så oppgitt, og har mye mindre kontakt med henne og er sjeldnere hjemme pga. dette. Som også er irriterende, fordi jeg liker å være hjemme mer enn én gang hver andre måned elns. GAH! *bli gal* toro2, jeg har også ferie, men jeg skal hjem etter å ha stoppa innom familien min for å hente noen varmere klær Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det irriterer meg noe så granskauen at jeg aldri klarer å sove! HVer kveld ligger jeg i senga å ligger lys våken. Det er helt umulig. Men jaja, slik er livet... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Yaaaay, fikk sove i en hel time før jeg måtte opp halv 7. bah. Værste av alt er at jeg egentlig skulle ha vært på en buss nå, men fant ikke kortmappa. Så da må jeg vente på å kunne bli kjørt. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Yaaaay, fikk sove i en hel time før jeg måtte opp halv 7. bah. Du fikk i hvert fall sove. Jeg fikk bare duppet av litt. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Synes faktisk det hadde vært bedre.. er bare drit å sove i en time. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det er drit å våkne etter en time, men det går lengre før man blir trøtt igjen når man først har våknet (slik er det for meg i hvert fall). Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 at det er så sinnsykt kaldt i leilegheten Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 At klærne jeg hang til tørk i går fortsatt ikke var tørre, så måtte gå med en gammel genser til jobb i dag. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg