Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg irriteres grenseløst av superteite reklamer som bare er til for å irritere for å skape oppmerksomhet. For eksempel hemma-frisøren som synger hemma-sang på OneCall-reklamen. Jeg hadde heller skutt meg i foten og før jeg kjøper abonnement fra dem !!! Et annet eksempel er den forbanna teite fitte-faens mobiltelefonskiosken. Jeg er dritglad for at jeg ikke husker hvilket firma det reklameres for. Det viser at den ikke biter på meg.

Jeg synes hele norge burde boikotte disse reklamene, firmaene bak og tjenestene de tilbyr. Kanskje vi hadde oppnådd noe så bra som at kundene sviktet, at kampanjene de har kjørt blir for dyre og at OneCall og de andre går konk!!!

Plz, ikke kjøp OneCall. La svina brenne !!!

Lenke til kommentar
+1. Bare at jeg skal stå opp om 5 timer ca.

Edit: Og at jeg hele tiden quoter, selv om inlegget er rett over mitt svar.

Irriterer meg at jeg må stå opp om 4 1/2 time, hvertfall siden hele helga har gått med på båtrenovering :( 10 timers søvn totalt på lørdag/søndag :mellow:

Endret av SLars1
Lenke til kommentar

jeg har ferie, så jeg slipper å stå opp på noe spes tidspunkt.

Neste uke, derimot, er ferien slutt. Dette irriterer meg.

Men uansett, gjør som meg: drit i å sove natt til mandag.. å plage seg selv med å prøve å sove er det ikke noen vits i, det bare ødelegger resten av helga.

Lenke til kommentar

Hva gjør man når ens lillesøster tydeligvis er småbetatt av ens kompiser? :p Ikke at hu har sånn major crush på de som hu har på han duden fra Twilight, men det er så jævla frustrerende hvordan hu henger seg opp i alle de kjekke kompisene mine og maser om at jeg må introdusere henne for dem etc, samt finne henne en type på min alder. Jeg syns det er slitsomt, irriterende og litt ekkelt at hu sikler på gutter som er 5-7 år eldre enn seg. Nytter seff ikke å si noe til a -_-

Og for å gjøre det enda verre, så tilbyr a seg at om jeg hooker henne opp med en av venna mine, så skal hu hooke meg opp med en av hennes 14-16 år gamle venninner som er gira på meg.

Jeg reagerer negativt og forteller a at det har jeg ingen interesse av, men det nytter ikke. Samme regla om igjen. "Gutter er bare interessert i fitte, uansett alder, bla bla bla" og "Er du homo, eller?"

Djeez F. Christ! Blir så oppgitt, og har mye mindre kontakt med henne og er sjeldnere hjemme pga. dette.

Som også er irriterende, fordi jeg liker å være hjemme mer enn én gang hver andre måned elns.

GAH! *bli gal*

toro2, jeg har også ferie, men jeg skal hjem etter å ha stoppa innom familien min for å hente noen varmere klær :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...