Gavekort Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ohh! Vet ikke hvordan det er, men regner med at du kan automatisere det der også. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hvorfor skulle man trenge en egen applikasjon for å gjøre dette...? Defragmenterer kun når idle også. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Dette er et luksusproblem - men fant ut fordelen med bootcamp på mac, og vips kan jeg droppe T400 maskinen, siden mac'en nå kan bruke windows 7 også. Problemet er at jeg ikke lenger trenger bærbar pc, siden photoshop som er eneste software på pc den brukes til nå kan legges inn via bootcamp og fungere der - fader! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Folk som hele tiden skal snakke på msn. Så lenge man ikke har noe spesielt å prate om, blir samtalen omentrent slik: "Hey! :D" "eey.." "Sap? " "njææ musikk å snær, derda?" "Lite -.-" "okay". BAH! Edit: Folk som på død og liv skal ha Mac. Hvorfor? Jo, fordi de er bedre til skolearbeid og slikt. Hva skjer? Joda, de betaler 9k (++?) for en PC, unnskyld, MAC som de sitter på MSN, Facebook\Nettby og hører på musikk med. Men det er jo verdt pengene, for de ser jo så jævlig fresh ut. Bah, de kunne gjort akkurat det samme med en PC til 4k. (ikke hardwaremessig, men nå er ingen av de tingene særlig krevende oppgaver heller). (Håper ikke noen tar dette til seg, sier ikke at mac er dårlig. Bare at det er utrolig unødvendig å SKAL ha mac til 9k (++) for å tilslutt surfe på nett og høre på musikk). Edit2: Når skal media holde kjeft om Maddie-jenta? Hun har vært så jævlig mye i media, akkurat som om ikke værre ting skjer. Endret 10. oktober 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 hehe fikk min for 5000 jeg - kjempefornøyd jeg Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg savner sommerferien allerede. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Høsten irriterer meg, deprimerende årstid... Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 deprimerende at folk jeg kjenner har så mange unger jeg må kjøpe gave til..sukk Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Fikk min mac gratis jeg. School ftw! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Fikk min mac gratis jeg. School ftw! hadde blitt irritert over å fått en mac av skolen jeg osgå..hehe(må erte siden det er irriterer grenseløs tråden Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 At det skal være så sykt stress å spille risen. Krasjing, driverproblemer, OS-problemer, osv... Men spillet er svært kjekt når det virker i hvert fall. Hvorfor skulle man trenge en egen applikasjon for å gjøre dette...? Defragmenterer kun når idle også. Fordi den defragmentereren er noe dritt. Jeg vil ha kontroll over defragmenteringen, jeg vil vite hva som skjer og jeg vil ha statistikk. Den der har ikke stort mer enn en av/på knapp. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 At jeg ikke har lagt meg enda *MJ STUFF KEEPS ME UP ALL NIGHT* Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg savner sommerferien allerede. allerede?? savna sommern senest 1 uke etter sommerferien jeg.. syns folk som absolutt skal ha merkeklær er irriterende jeg... altså, du har 1000 kroner, vil du ha 1 ensfarga genser med DC på brystet eller 3 helt greie gensere som det står noe morsomt på, eller er noe slags mønster el. på?? selvfølgelig den det står DC på, for den står det DC på... såå jævlig idiotisk Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hele gjengen fra HSM irriterer meg... er på hver jævla forside (leser Bravo) nesten... Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Nyheter om Madeleine McCann irriterer. Endelig var de ferdige med det, så dukker hun plutselig opp igjen. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 syns folk som absolutt skal ha merkeklær er irriterende jeg... altså, du har 1000 kroner, vil du ha 1 ensfarga genser med DC på brystet eller 3 helt greie gensere som det står noe morsomt på, eller er noe slags mønster el. på?? selvfølgelig den det står DC på, for den står det DC på... såå jævlig idiotisk Det er rart. For meg har det alltid vært naturlig å velge de klærne som ser helt greie ut til en rimelig pris. Men så er ikke jeg så kul heller da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Irriterer meg at KVM-switchen ikke funker. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Meg og pappa bærte ett skap. Fra tunet opp til plenen, altså en liten bakke. Fra plenen til veranderen. Vi hadde sagt til søsteren min at hu skulle åpne døren når vi kom. Døren var lukkt, vi banket på vinduet(noe som er skremmende vanskelig når man holder ett tungt skap) men hun lukket ikke opp. HUN VAR TO JÆVLA METER FRA DØREN I EN SOFA!!! Hun hadde låst opp døren, men hva i helvette hjelper det? Umulig og åpne døren uansett. Så når vi endelig klarer det så er jeg riktig nok irritert så jeg sa "Du bør ha en god grunn for at du ikke åpnet døren din ape" svaret var, og jeg advarer det er teit, det er dumt og man skulle ikke tro at det var sant men hennes svar var "Jeg så på skal vi danse". Hva faen...? Hva i helvette..? VI STOD MED ETT JÆVLA SKAP FFS!!! TUNGT SOM HELSIKKEN OG HUN KAN IKKE GÅ TO METER OG ÅPNE EN DØR PGA HUN SER PÅ ETT DRITT PROGRAM!?!? Dagens jenter altså!!!>< Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 RadpiShare irriterer meg. Kan ikke downloade stuff over 200 mb, da MÅ du ha premium. Hvis man downloader to ting på rad eller bare en ting, så m å man vente 15 min. Nå sliter jeg med å downloade siste part til noe; http://rs729.rapidshare.com/files/25126245..._ZnDA.part7.rar Det står konstant at jeg må vente to minutter siden det ikke er free slot. Stått hele dagen. Står dette på dere? vær så snill å sjekk! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 50 sek venting her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg