Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Min skulle ha blitt sendt fra omlasting igår, bor en halvtime unna. Jeg spurte: "kan jeg hente den?" Nei, det går nok dessverre ikke.

Så de har gjort en tabbe med at de ikke sendte den videre igår + jeg får ikke henta den. Service? Jeg er for å boikotte hele det faenskapet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fatter ikke åssen de ikke evner å frakte en TV fra Oslo til Lillehammer på 24 timer. Ikke nok med at den kun skal fra Oslo til Lillehammer, men den må ligge på Hamar i et døgn også.

Svenskene har klart å kjøre den fra Jönköping til Oslo på 8 timer. Det er over dobbelt så langt enn Oslo - Lillehammer. Men det norske postvesenet skal bruke 3-4 dager på halve distansen. Gud som jeg hater Norge. Landet er som ei bøtte med sirup.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke åssen de ikke evner å frakte en TV fra Oslo til Lillehammer på 24 timer. Ikke nok med at den kun skal fra Oslo til Lillehammer, men den må ligge på Hamar i et døgn også.

Svenskene har klart å kjøre den fra Jönköping til Oslo på 8 timer. Det er over dobbelt så langt enn Oslo - Lillehammer. Men det norske postvesenet skal bruke 3-4 dager på halve distansen. Det er Gud som jeg hater Norge. Landet er som ei bøtte med sirup.

Jepp, samme tilfelle hos meg og. Svenskene fikk den fram til Oslo på 1 dag! Og jeg bor 1 time fra Oslo.

Må vente til mandag. :D Elsker dere posten!

Onsdag til mandag for 1 times kjøring? LATTERLIG! ELENDIG!

Regjeringa har ikke fått med seg at vi lever i 2009 nå, ikke i ungdomstida deres!

Lenke til kommentar
Har et sår inni munnen som svir når jeg drikker og spiser.Klarer selvfølgelig ikke å holde tungen vekk derfra heller.Veldig kjedelige greier,da disse type sår bestandig gror så sent.

Hvis munnsåret kom etter at du puttet noe som ikke er mat inn i munnen, bør du dra til legen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...