Windows8 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Min skulle ha blitt sendt fra omlasting igår, bor en halvtime unna. Jeg spurte: "kan jeg hente den?" Nei, det går nok dessverre ikke. Så de har gjort en tabbe med at de ikke sendte den videre igår + jeg får ikke henta den. Service? Jeg er for å boikotte hele det faenskapet! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Kommentar-feltet på Dagbladet. For det første koster det penger å kommentere(!), det henger en haug av tåpelige mennesker der, og alt for mange av kommentarene er usaklige. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Jeg fatter ikke åssen de ikke evner å frakte en TV fra Oslo til Lillehammer på 24 timer. Ikke nok med at den kun skal fra Oslo til Lillehammer, men den må ligge på Hamar i et døgn også. Svenskene har klart å kjøre den fra Jönköping til Oslo på 8 timer. Det er over dobbelt så langt enn Oslo - Lillehammer. Men det norske postvesenet skal bruke 3-4 dager på halve distansen. Gud som jeg hater Norge. Landet er som ei bøtte med sirup. Endret 10. oktober 2009 av Dragen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 At jeg klarte å miste en full hockeypulver boks over musen og tastaturet. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 At det bruker en time på å downloade 100 mb, hva er galt? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg fatter ikke åssen de ikke evner å frakte en TV fra Oslo til Lillehammer på 24 timer. Ikke nok med at den kun skal fra Oslo til Lillehammer, men den må ligge på Hamar i et døgn også.Svenskene har klart å kjøre den fra Jönköping til Oslo på 8 timer. Det er over dobbelt så langt enn Oslo - Lillehammer. Men det norske postvesenet skal bruke 3-4 dager på halve distansen. Det er Gud som jeg hater Norge. Landet er som ei bøtte med sirup. Jepp, samme tilfelle hos meg og. Svenskene fikk den fram til Oslo på 1 dag! Og jeg bor 1 time fra Oslo. Må vente til mandag. Elsker dere posten! Onsdag til mandag for 1 times kjøring? LATTERLIG! ELENDIG! Regjeringa har ikke fått med seg at vi lever i 2009 nå, ikke i ungdomstida deres! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 At det bruker en time på å downloade 100 mb, hva er galt? Skaff deg fiber! Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 At det bruker en time på å downloade 100 mb, hva er galt? Hva er "det"? Torrent? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 At jeg får jævlig vondt i øret hver gang jeg svelger Irriterende. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Slik har jeg konstant. Smeller i høyre øret. Irriterende, men man blir vant. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Kanskje gå til legen? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Har et sår inni munnen som svir når jeg drikker og spiser.Klarer selvfølgelig ikke å holde tungen vekk derfra heller.Veldig kjedelige greier,da disse type sår bestandig gror så sent. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) At jeg ikke får sett Sverige - Danmark, da jeg ikke har kanalen. Meh, får vel klare meg med en Dansk stream, men jeg vil helst ha de svenske kommentatorene. Endret 10. oktober 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 At jeg er konstant trøtt. Sov omtrent 9 timer i natt, noe som burde være ganske så passelig, men neida. Yawn! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Har et sår inni munnen som svir når jeg drikker og spiser.Klarer selvfølgelig ikke å holde tungen vekk derfra heller.Veldig kjedelige greier,da disse type sår bestandig gror så sent. Hvis munnsåret kom etter at du puttet noe som ikke er mat inn i munnen, bør du dra til legen. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 At defragmentering tar så lang tid. ARGH! Jeg vil spille risen, men steamapps partisjonen er alt for fragmentert. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Min PC defragmenterer seg hver gang jeg ikke bruker den. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hm. Burde kanskje sette opp noe slikt jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg