Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DErfor jeg ikke går på treningsstudio. Liker ikke at min skritt heller blir glodd på. Herregud det er bare en ereksjon, halvparten av alle mennesker har hatt det før. Ganske vanlig!

7920209[/snapback]

Du er tydeligvis en av dem som smårips irriterer seg over. :wee:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

at PES5 marskina, skårer mål akkurat i siste ordinære spilleminutt, BESTANDIG :@

blir så jævla forbanna hver gang(er dårlig taper :p) Min bror kasta hårgele ut av vindiuet i pur sinne da :)

Lenke til kommentar

Ifølge en venninne, som ser på I gode og onde dager, er det mest fordi det nettopp er så tragisk, og hun fryder seg over det.

Misliker det selv, men er ingen som er tvunget til å se på det (takk og pris). Husker godt at på barneskolen var den det helt store, sluttet jo så tidlig da.

Edit:

Slutte med MacGyver?

Da "må" man ty til nedlastning istedet. Takktakk, TV2. :hrm:

Endret av Dradd
Lenke til kommentar
TV2 irriterer meg! Slutte å sende MacGyver. At de våger!! Så sender de heller en dritt serie, Party of five.

7922928[/snapback]

MacGyver eier!! ingen ting av det som skjer der er jo realistisk, men alikevel morsomt å se på en mann med hockeysveis lage en atombombe eller noe sånt av en kongle og litt hyssing :p

og introsangen er jo tøff da. like irriterende å få på hjernen som den power rangers sangen.

Endret av ivers_91
Lenke til kommentar
Jeg hater folk som snakker med "babystemme".

7918885[/snapback]

Slenger meg på den der, og legger på et par til.

-Innleveringer eller arbeid i helger. Når man først har fri og kan være være sosial sitter man der med dårlig samvittighet for alt man skulle gjort.

-Dyre bensinpriser.

-Telenors elendige nett.

-Ipod som aldri fungerer.

Lenke til kommentar
Slenger meg på den der, og legger på et par til.

-Innleveringer eller arbeid i helger. Når man først har fri og kan være være sosial sitter man der med dårlig samvittighet for alt man skulle gjort.

-Dyre bensinpriser.

-Telenors elendige nett.

-Ipod som aldri fungerer.

7923046[/snapback]

Enig med deg der

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg:

-Sitter på bussen, å nettop rota opp ledningen til headsettet, å funnet Ipoden, så er det tom for strøm,

-når vinden blåser tv-antenna, sånn at jeg ikke ser en dritt på tv,

-Når en vil ut og drikke, så er det enten snøstorm, eller en holder på å fryse seg ihjel...

Lenke til kommentar

Støtter denne...

21. Skal en film jeg lager være ferdig

20. Skal jeg ha en gigantisk prøve

23. Skal jeg levere inn en gigantisk oppgave

Jeg er den personen som planlegger å gjøre ting når tidsfristen renner ut, men det går dårlig dette...

Lenke til kommentar

MacGyver er kult de tre første gangene man ser en episode, ikkje fjerde og femte. Er glad de tok vekk MacGyver, liker serien, men trenger en pause så den er bra igjen seinere. Party of Five er ikkje ein fullgod erstatning, og det er så mangen andre serier de kunne tatt istedet!

Lenke til kommentar

Begynner bli lei av alle komikerne på byn. Går ikke en bynkveld uten at noen folk kommer bort og forteller meg hvor høy jeg er. Fortell meg noe jeg ikke vet. Og kudos for at du kommer med så originale vitser, jeg har ikke hørt de 1000 ganger før. Og vennligst fortell meg det om og om igjen, jeg hørte deg ikke de første 23 gangene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...