thadon Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 At jeg alltid velger feil kø i en matbutikk. Om det så står 50 stk. i den andre køa og to i mi kan du banne på at de kommer kjappere gjennom. Er alltid en treig jævel foran meg. Er en egen lov det, den andre køen går alltid raskere en den du står i. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 * Det irriterer meg at jeg skal ha så vanskelig får å få meg venner * Det irriterer at stort sett alle andre i min aldersgruppe oppfærer seg som unger * JEg irriterer meg over meg selv! At jeg skal være så annerledes enn de andre Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Irriterer meg over X-factor på TV2. Er jo akuratt det samme som Idol bare med nytt navn. Bare at denne gangen er det mye mindre talent i folkene som er der, samt at Mira Craig irriterer meg. Dama tør jo aldri gi kritikk til noen av vokalistene. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 At folk ser på slikt møkk og deretter sutrer over hvor dårlig det er. Jeg har aldri sett på X-factor av en enkelt grunn, og den vet dere vel allerede. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 2x BLÅSKJERM DENNE KVELDEN PÅ MIN SPILLTER NYE PC! FY faen... Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 At jeg brukte 3,5 timer på å montere og demontere PC'n for så å finne ut at jeg har greid å bestille et hovedkort som ikke passet til prosessoren. Da måtte jeg pakke sammen de komponentene og sette tilbake PC'n slik den var for så å finne ut at den ikke fungerte pga. et mayhem av kabler som ikke var der de skulle. Gikk til slutt og har bestilt nytt hovedkort, men fy faen så irriterende. Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 At Barack Obama som i kraft av sin posisjon er ansvarlig for at tusenvis av sivile liv går tapt i Irak/Afghanistan på falske premisser, VINNER NOBELS FREDSPRIS! Heia Norge! For noen løkhuer vi er... Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Den prisen blir jo bare mer og med useriøs. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg irriterer meg litt over folk som liker å bli mislikt? Kanskje det er noe jeg ikke har skjønt, menmen. Alle vil vel ha venner, og folk som liker deg? tror det er en selvforsvars mekanisme.. isteden for og inrømme at du ikke har venner sier du gjerne vil ikke ha venner.... for og virke tøff ^^ men er enig med deg alle vil ha venner Jeg har, og vil ha venner, men ikke på forumet. Jeg gir en lang f i om jeg virker tøff, jeg føler ikke at jeg må forsvare meg for noen over internett. (Ja, jeg vet at jeg forsvarte meg selv nå. Jeg ville rydde opp i eventuelle mistolkninger, men skal ikke si noe mer om dette, ved mindre noen spør spesifikt om det.) At jeg alltid velger feil kø i en matbutikk. Om det så står 50 stk. i den andre køa og to i mi kan du banne på at de kommer kjappere gjennom. Er alltid en treig jævel foran meg. Er en egen lov det, den andre køen går alltid raskere en den du står i. Det stemmer. Det går vel under Murphys lov? Jeg har en teori som kan løse dette problemet. Hvis du går og handler samtidig som en venn og dere steller dere i hver deres kø, vil dere komme fram til kassa samtidig. Dette virker bare hvis dere handler for like mye penger og varene til begge to er like nødvendige. Eksempel: Dere er begge sultne og kjøper den samme maten. Risiko: Hvis dere utfordrer Murphys lov, kan det hende at dere tvinger fram en ekstern faktor som forsinker begge køene. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Pointshop og Lockerz, internettpest! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 At jeg brukte 3,5 timer på å montere og demontere PC'n for så å finne ut at jeg har greid å bestille et hovedkort som ikke passet til prosessoren. Nå må jeg virkelig holde meg igjen for å ikke komme med en sarkastisk kommentar her, men er det virkelig mulig? Noe småtteri som irriterer meg grenseløst akkurat nå -At det er 90% sikkert at jeg må jobbe første nyttårsdag. -Folk som faen ikke skjønner hvordan de skal kjøre i rundkjøringer. Jobber som pizzasjåfør (peppes) og har nestenulykker faen meg hver eneste dag jeg jobber med folk som ikke kan kjøre. -At jeg kun har hatt fri én helg siden begynnelsen av august og fortsatt er satt opp lør+søn hver helg frem til starten av november som er så langt vaktlista rekker. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) -Folk som faen ikke skjønner hvordan de skal kjøre i rundkjøringer. Jobber som pizzasjåfør (peppes) og har nestenulykker faen meg hver eneste dag jeg jobber med folk som ikke kan kjøre. Sikker på at det ikke er du som kjører feil da? Hvordan kjører du? EDIT: Men jeg er enig. Endret 9. oktober 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) folk som suttrer på en chatt over forums reglene..... og hysteriske mannfolk!! + han ene i oppussingsprogramet på kanal 4 som alltid går rundt med en hel busk i serviett lomma på jakka Endret 9. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hvordan kjører du? Riktig. Det er to rundkjøringer det er snakk om. Skal demonstrere v/ tegning. Rød strek er biler som kjører feil, grønn strek er riktig kjøring, gul strek er vanlig vei linje, beige strek er det samme som hvite streker på veien (som skiller to felt i samme retning). Er så sinnsykt ofte jeg får folk på yttern som svinger feil vei og dermed nesten raser inn i siden på bilen jeg kjører. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jepp, du kjører riktig når rundkjøringen er slik som i disse tilfellene. Men i en standard rundkjøring med avkjøring både til høyre, rett fram og til venstre, så skal man jo ligge i høyre felt når man skal rett fram. I eksemplene dine skal man ligge i venstre felt når man skal rett fram fordi det ikke er noen avkjøring til venstre. Men folk som er ukjent i området oppdager gjerne sånne ting senere enn de lokalkjente og havner da gjerne i feil felt. Det som imidlertid er viktig å huske på når man kjører, er man alltid skal være aktpågivende og varsom. Du skal kunne forutse at slike ting KAN oppstå, så vær forberedt på at det kan bli delt skyld hvis du krasjer i en situasjon hvor du ikke har vært aktpågivende og varsom nok. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg er blå. Idioten er rød. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Helvetes posten. Vil ha TVen min. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Måtte Posten brenne i helvete. Noen som vet om de fortsatt bruker hest og kjerre? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Snørrunger på tråsykkel her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg