Matsemann Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det å bli mislikt = ikke følge normale rammer = folk tror det gjør dem originale. Kanskje? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det å bli mislikt = ikke følge normale rammer = folk tror det gjør dem originale. Kanskje? Mislikt = Tøff wiseguy? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Jeg prøver ikke å bli mislikt, men jeg legger ikke skjul på meningene mine, som ofte oppfattes som provoserende. Men jeg har selvfølgelig venner utenfor forumet, som alle andre. Endret 9. oktober 2009 av Zarac Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har ikke noe i mot at folk røyker sånn generelt, det er ikke mitt problem. Men når f.eks. mutter fyrer opp billig ferdigrøyk som Next og Paramount osv... Ja da er det bare å takke for meg. Stinker seriøst hor og helvete! Vet jeg er langt i fra den eneste som misliker billige sigaretter. Selv folk som røyker sier det er forferdelig. Nei.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hva med den røde Prince som pappa røyker av og til. Herre min skaper, det lukter jo røyk i hele nabolaget. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Gravide som røyker irriterer meg grenseløst. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Eimen av folk som røyker hasj/cannabis/vet ikke offentlig. Uugh, lukter som søtt spy. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Gravide som røyker irriterer meg grenseløst. Småbarnsmødre generelt... Endret 9. oktober 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det gjør søstera mi, som venter unge i Januar. Jeg irriterer meg over at søstera mi på 28 år, er så umoden. Hennes siste påfunn er å kreve hovedomsorgen for ungen på åtte år. Faktisk holder jeg med faren til gutten, som har hatt hovedomsorgen til nå. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hva med den røde Prince som pappa røyker av og til. Herre min skaper, det lukter jo røyk i hele nabolaget. Jepp. Tenk Prince, bare 10 ganger verre. Dette her er noe i en egen kategori.. Fatter ikke at det går an asså. Det må jo være en grunn til at det er såpass mye billigere (vet ikke hvor mye, men skal visstnok være en del). Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Men jeg har selvfølgelig venner utenfor forumet, som alle andre. Mest unødvendige innspillet på lenge. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 At selfølgelig min PC var av når jeg kom hjem, så Operation Flashpoint 2 er ikke ferdig. Var jo faen meg den eneste grunnen for at jeg dro ut. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Men jeg har selvfølgelig venner utenfor forumet, som alle andre. Mest unødvendige innspillet på lenge. Det var rettet til hva multiz sa. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 At Beat for Beat tar med to småjenter som deltagere. Er så patetisk og ødelegger hele underholdningen ved det. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 At Beat for Beat tar med to småjenter som deltagere. Er så patetisk og ødelegger hele underholdningen ved det. stemmene dems skjerer i øret og jeg har aldri syntes at beat for beat har vært noe gøy, men nå er det ILLE. ikke si, du kan jo bytte kanal eller flytte deg, 1. jeg har ikke tv, mamma har den og 2. jeg gidder ikke flytte meg. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Jeg prøver ikke å bli mislikt, men jeg legger ikke skjul på meningene mine, som ofte oppfattes som provoserende. Artig å se reaksjonen når man faktisk sier det man mener. Hater falske folk. Endret 9. oktober 2009 av WarpX Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 stemmene dems skjerer i øret og jeg har aldri syntes at beat for beat har vært noe gøy, men nå er det ILLE. ikke si, du kan jo bytte kanal eller flytte deg, 1. jeg har ikke tv, mamma har den og 2. jeg gidder ikke flytte meg. Hehe. Det er ikke kjedelig til vanlig, greit å ha på i bakgrunnen. Men å se NRK går for sympatipoeng (og de kommer så garantert til å vinne ), er bare flaut. Mista mye respekt for "gullrekka" nå. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 stemmene dems skjerer i øret og jeg har aldri syntes at beat for beat har vært noe gøy, men nå er det ILLE. ikke si, du kan jo bytte kanal eller flytte deg, 1. jeg har ikke tv, mamma har den og 2. jeg gidder ikke flytte meg. Hehe. Det er ikke kjedelig til vanlig, greit å ha på i bakgrunnen. Men å se NRK går for sympatipoeng (og de kommer så garantert til å vinne ), er bare flaut. Mista mye respekt for "gullrekka" nå. jeg ser på det for å huske nytt på nytt. men det er langt fra ille. men de kunne spart seg for de barna OG han idioten på voksenlaget. ikke han feite men han erik kisen. fytti rakkern! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 At jeg alltid velger feil kø i en matbutikk. Om det så står 50 stk. i den andre køa og to i mi kan du banne på at de kommer kjappere gjennom. Er alltid en treig jævel foran meg. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg irriterer meg litt over folk som liker å bli mislikt? Kanskje det er noe jeg ikke har skjønt, menmen. Alle vil vel ha venner, og folk som liker deg? tror det er en selvforsvars mekanisme.. isteden for og inrømme at du ikke har venner sier du gjerne vil ikke ha venner.... for og virke tøff ^^ men er enig med deg alle vil ha venner irriterer meg over at det har regnet non stop i bergen i det siste : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg