Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke noe i mot at folk røyker sånn generelt, det er ikke mitt problem. Men når f.eks. mutter fyrer opp billig ferdigrøyk som Next og Paramount osv... Ja da er det bare å takke for meg. Stinker seriøst hor og helvete! Vet jeg er langt i fra den eneste som misliker billige sigaretter. Selv folk som røyker sier det er forferdelig. Nei.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hva med den røde Prince som pappa røyker av og til. Herre min skaper, det lukter jo røyk i hele nabolaget.

Jepp. Tenk Prince, bare 10 ganger verre. Dette her er noe i en egen kategori.. Fatter ikke at det går an asså. Det må jo være en grunn til at det er såpass mye billigere (vet ikke hvor mye, men skal visstnok være en del).

Lenke til kommentar
At Beat for Beat tar med to småjenter som deltagere. Er så patetisk og ødelegger hele underholdningen ved det.

stemmene dems skjerer i øret :cry: og jeg har aldri syntes at beat for beat har vært noe gøy, men nå er det ILLE. ikke si, du kan jo bytte kanal eller flytte deg, 1. jeg har ikke tv, mamma har den og 2. jeg gidder ikke flytte meg.

Lenke til kommentar
stemmene dems skjerer i øret :cry: og jeg har aldri syntes at beat for beat har vært noe gøy, men nå er det ILLE. ikke si, du kan jo bytte kanal eller flytte deg, 1. jeg har ikke tv, mamma har den og 2. jeg gidder ikke flytte meg.

Hehe. Det er ikke kjedelig til vanlig, greit å ha på i bakgrunnen. Men å se NRK går for sympatipoeng (og de kommer så garantert til å vinne :roll: ), er bare flaut. Mista mye respekt for "gullrekka" nå.

Lenke til kommentar

Hehe. Det er ikke kjedelig til vanlig, greit å ha på i bakgrunnen. Men å se NRK går for sympatipoeng (og de kommer så garantert til å vinne :roll: ), er bare flaut. Mista mye respekt for "gullrekka" nå.

jeg ser på det for å huske nytt på nytt. men det er langt fra ille. men de kunne spart seg for de barna OG han idioten på voksenlaget. ikke han feite men han erik kisen. fytti rakkern!

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg litt over folk som liker å bli mislikt?

Kanskje det er noe jeg ikke har skjønt, menmen. Alle vil vel ha venner, og folk som liker deg?

tror det er en selvforsvars mekanisme.. isteden for og inrømme at du ikke har venner sier du gjerne vil ikke ha venner.... for og virke tøff ^^ men er enig med deg alle vil ha venner :)

irriterer meg over at det har regnet non stop i bergen i det siste : :cry::cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...