kris98 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Engelsklæreren min. Jeg fikk samtlige feil på prøven pga. jeg skrev "isn't", "aren't", "who'd" osv. Hun ville at vi skulle skrive "is not" osv isteden, og dette ble da beregnet som FEIL og fikk lav karakter. Fyf. Det er jo en offentlig annerkjent og godtatt forkortelse, så jeg synes du rett og slett bare skal klage. Ellers så irriterer det meg at jeg har null anelse over hva vi har hatt i Kjemi hittil og var *kremt* opptatt slik at jeg ikke kunne *kremt* lese til prøven i morgen. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Engelsklæreren min. Jeg fikk samtlige feil på prøven pga. jeg skrev "isn't", "aren't", "who'd" osv. Hun ville at vi skulle skrive "is not" osv isteden, og dette ble da beregnet som FEIL og fikk lav karakter. Fyf. Vår var også sånn, siden det går som "slang" Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg hadde en samtale med henne ang. det. Forbanna gamle horelærer, burde blitt skutt. Lenke til kommentar
anders1987 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 irriterer meg at 2 venniner av meg innbilte seg at jeg ikke klarte å beregne mitt egen matinntak for halv år siden. akkurrat som jeg er så umoden. FY FAEN IRRITER MEG NÅR HU ENE SA "HAR DU IKKE LÆRT ENDA" IRRITERER MEG AT ALLE GIR MEG SÅNNE "BETEKNTSOMME BLIKK" jævla stavanger blikk. DASIUDSFSFHIIHSFSDFSF DSFNSDFNSDFSDFJSDJIFSDIFJIDSFJISDJIFJISDFJSDJFSJDFJISDIJFIDSJFIJSDJFISDFJISDIJFSIDJFJISDJI JSDFJISDIJFS KAN DREPE NOE HERRIGUD SÅ FAEN I HELVETE IRRITERT. mora mi kom ned trappa og skjelte meg ut fordi jeg ikke gjør noenting, bare fordi hennes nervner tar overhodet så skal det gå utover meg. bare fordi hu føler noe slags ansvar eller morsbånd eller noe så SKAL JEG GJØRE SÅNN OG SÅNN FY FAEN JEG HATER HELE DEN JÆVLA FORPULTE FAMILIEN faens irritert er jeg Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg irriterer meg over sarkasme og spydighet i denne tråden. Det var på ingen måte rettet mot innlegget to poster over. Neida. Stikkord: e-peen, tenåring, hormoner Et googlesøk fortalte meg at "e-peen" har noe med store peniser å gjøre, så jeg aner ikke hva du mener med det. Men jeg er en tenåring og har derfor hormoner av alle slag. Men hva har det med saken å gjøre? Engelsklæreren min. Jeg fikk samtlige feil på prøven pga. jeg skrev "isn't", "aren't", "who'd" osv. Hun ville at vi skulle skrive "is not" osv isteden, og dette ble da beregnet som FEIL og fikk lav karakter. Fyf. Jeg fikk feil da jeg skrev "there have been gang wars in Oslo". Læreren mente at det skal være "there has been gang wars in Oslo", men jeg vet da for svarte faen at det skal være "have" når det er flertall! Lenke til kommentar
anders1987 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 men det du skrev høres jo feil ut også hallo les setningen igjen da Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Setningen er grammatisk riktig, så hva er det som høres feil ut? Endret 8. oktober 2009 av Zarac Lenke til kommentar
anders1987 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 da hadde du ikke fått feil:D pluss det ser jeg strengt tatt feil ut også. spurte en kamerat av meg her, og han er enig. bæsja på leggen nå du gitt;) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Engelsklæreren min. Jeg fikk samtlige feil på prøven pga. jeg skrev "isn't", "aren't", "who'd" osv. Hun ville at vi skulle skrive "is not" osv isteden, og dette ble da beregnet som FEIL og fikk lav karakter. Fyf. Du burde jo få det godkjent. Men det er et minus om du ikke gjør dette konsekvent gjennom hele teksten. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Du og kameraten din gjør ikke en inkompetent lærer mer troverdig. "Has" er feil. Til anders1987. Endret 8. oktober 2009 av Zarac Lenke til kommentar
anders1987 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 ingen som snakker sånn, si setningen høyt selv. så bør du se det. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Jeg irriterer meg over sarkasme og spydighet i denne tråden. Det var på ingen måte rettet mot innlegget to poster over. Neida. Stikkord: e-peen, tenåring, hormoner Et googlesøk fortalte meg at "e-peen" har noe med store peniser å gjøre, så jeg aner ikke hva du mener med det. Men jeg er en tenåring og har derfor hormoner av alle slag. Men hva har det med saken å gjøre? Det var rettet mot den som utøvde sarkasme og spydighet, ikke deg. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=e-peen Endret 8. oktober 2009 av WarpX Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Haha anders1987 du og kompisen din driter på leggen Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Godt. Da ble det litt klarere for meg. Til WarpX. ingen som snakker sånn, si setningen høyt selv. så bør du se det. There has been gang wars http://www.google.no/search?hl=no&q=%2...rs%22&meta= There have been gang wars http://www.google.no/search?hl=no&sour...mp;aq=f&oq= Man kan si "there has been a gang war", men ikke "there has been gang wars". Det er grunnleggende engelsk grammatikk, noe alle bør ha fått med seg ved utgangen av barneskolen. Konklusjon: Du, kompisen din og læreren min tar feil. Endret 8. oktober 2009 av Zarac Lenke til kommentar
anders1987 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 ok. jeg tar det i etter retning. jeg er dum. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) anders1987 irriterer meg. Edit: Må egentlig være litt kjipt å ikke være likt på forumet. (Og nei, jeg tror ikke jeg er likt av alle ^^) Endret 9. oktober 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) ander1987 irriterte meg virkelig nå. Og det at denne tråden bare har blitt til en "kveruler på andre" tråd. (Hyklerisk? Ja.) Edit: brukte så lang tid på å svare at 2 stk. gikk meg i forkjøpet Endret 8. oktober 2009 av Karlson Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 anders1987, ble nr 2 i min 'ignore users'. Makan på pisspreik fra en bruker er det lenge siden jeg har sett. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Huh,bruker folk pc som spillkonsoll fremdeles? Du vet at konsoll oppstod på grunn av piratkopiering og er dømt til å dø ifølge verdens fremste spilleksperter? Du vet at konsoll kom før internett?!?!?! Du husker vel ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg