Gavekort Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Huh,bruker folk pc som spillkonsoll fremdeles? Du vet at konsoll oppstod på grunn av piratkopiering og er dømt til å dø ifølge verdens fremste spilleksperter? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Huh,bruker folk pc som spillkonsoll fremdeles? Du vet at konsoll oppstod på grunn av piratkopiering og er dømt til å dø ifølge verdens fremste spilleksperter? Du er også dømt til å dø, men dette kommer ikke til å skje med det første. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Dårlig sammenligning. Konsoll er ikke her for å bli. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Dårlig sammenligning. Konsoll er ikke her for å bli. Nei, det er sant. Men poenget var at det var meningsløst å komme med den uttalelsen uten en estimering av TOD. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Tro meg, jeg har funnet pålitelige kilder. Hadde jeg bare hatt dem nå. Jeg vet ikke hva TOD er da. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 TOD Transit Oriented Development (land development designed to encourage mass transit use) TOD Time Of Day TOD The Other Day TOD Trail of Dead (band) TOD The Oil Drum (website) TOD Truth Or Dare TOD Terms of Delivery TOD Transfer on Death TOD The Open Door (band) TOD Tour Of Duty TOD Time Of Death TOD Temple of Doom (Indiana Jones movie) TOD Tales of Destiny (game) TOD Tales of Destiny (video game) TOD Time Of Delivery TOD Touch of Death (gaming) TOD Torque on Demand (Isuzu) TOD Target Organ Damage TOD Time Of Departure TOD Top of Descent TOD Television on Demand (Broadbus) TOD Third Order Dispersion TOD Team of Destiny TOD Tickets on Departure TOD Theoretical Oxygen Demand TOD Take-Off Distance TOD Tactical Ocean Data TOD Temporary Overdraft (banking) TOD Teacher of Deaf (education qualification) TOD Teen Open Diary TOD Time Of Dispatch TOD Theatre of the Deaf TOD Time of Detonation TOD Tool on Demand (AOL software update) TOD Telecommunications On Demand Inc (Orwigsburg, PA) TOD Technical Order Data TOD Technical Objective Document TOD Top of Duct TOD Task Object Design TOD Target Offset Distance TOD The Obscure Disaster (Band) TOD Tool Operational Definition TOD Tradeoff Determination Bummer om forkortelsen er norsk, da Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Huh,bruker folk pc som spillkonsoll fremdeles? Artig å spille fps med gamepad? Gøy med strategispill på en console? Førstepersonskytespill har aldri vært artig og strategispill har aldri vært gøy Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 TOD Transit Oriented Development (land development designed to encourage mass transit use)TOD Time Of Day TOD The Other Day TOD Trail of Dead (band) TOD The Oil Drum (website) TOD Truth Or Dare TOD Terms of Delivery TOD Transfer on Death TOD The Open Door (band) TOD Tour Of Duty TOD Time Of Death TOD Temple of Doom (Indiana Jones movie) TOD Tales of Destiny (game) TOD Tales of Destiny (video game) TOD Time Of Delivery TOD Touch of Death (gaming) TOD Torque on Demand (Isuzu) TOD Target Organ Damage TOD Time Of Departure TOD Top of Descent TOD Television on Demand (Broadbus) TOD Third Order Dispersion TOD Team of Destiny TOD Tickets on Departure TOD Theoretical Oxygen Demand TOD Take-Off Distance TOD Tactical Ocean Data TOD Temporary Overdraft (banking) TOD Teacher of Deaf (education qualification) TOD Teen Open Diary TOD Time Of Dispatch TOD Theatre of the Deaf TOD Time of Detonation TOD Tool on Demand (AOL software update) TOD Telecommunications On Demand Inc (Orwigsburg, PA) TOD Technical Order Data TOD Technical Objective Document TOD Top of Duct TOD Task Object Design TOD Target Offset Distance TOD The Obscure Disaster (Band) TOD Tool Operational Definition TOD Tradeoff Determination Bummer om forkortelsen er norsk, da Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Filmfolket, deriblant CypheroN, vil ikke innse at Kate Beckinsale er langt penere og mer sexy enn Penélope Cruz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Erna Solberg vant den krangelen. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Folk som ikke godtar at folk har andre meninger. Var på absolutt ingen måte rettet mot innlegget to poster over. Neida. No way. Sir. Endret 8. oktober 2009 av LanSi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg spøkte. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Jeg irriterer meg over sarkasme og spydighet i denne tråden. Det var på ingen måte rettet mot innlegget to poster over. Neida. Jeg har på ingen måte sagt at jeg ikke tolerer andres meninger, men jeg kan da vitterlig få være så uenig jeg bare vil. Endret 8. oktober 2009 av Zarac Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Huh,bruker folk pc som spillkonsoll fremdeles? Du vet at konsoll oppstod på grunn av piratkopiering og er dømt til å dø ifølge verdens fremste spilleksperter? Du vet at konsoll kom før internett?!?!?! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg irriterer meg over sarkasme og spydighet i denne tråden. Det var på ingen måte rettet mot innlegget to poster over. Neida. Stikkord: e-peen, tenåring, hormoner Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Huh,bruker folk pc som spillkonsoll fremdeles? Du vet at konsoll oppstod på grunn av piratkopiering og er dømt til å dø ifølge verdens fremste spilleksperter? Du er også dømt til å dø, men dette kommer ikke til å skje med det første. Jeg tror dette er den beste sammenligningen jeg har lest i hele dag. No phun intended. Endret 8. oktober 2009 av Darkbuster Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Where is the phun? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Huh,bruker folk pc som spillkonsoll fremdeles? Du vet at konsoll oppstod på grunn av piratkopiering og er dømt til å dø ifølge verdens fremste spilleksperter? Du er også dømt til å dø, men dette kommer ikke til å skje med det første. Jeg tror dette er den beste sammenligningen jeg har lest i hele dag. No phun intended. Det var egentlig ikke ment som en seriøs sammenligning da. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det var da utrolig dumt, da. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Engelsklæreren min. Jeg fikk samtlige feil på prøven pga. jeg skrev "isn't", "aren't", "who'd" osv. Hun ville at vi skulle skrive "is not" osv isteden, og dette ble da beregnet som FEIL og fikk lav karakter. Fyf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg