CypheroN Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Han er glad han er ferdig med buss, fordi det irriterer han, da vet du. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Glad jeg er ferdig med buss. Jeg har enda 3 år igjen med å stå på en trang buss med nok passasjerer til å fylle to busser, hver dag til skolen. Endret 8. oktober 2009 av sandinista Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Jeg tar ikke buss av tre grunner: 1. Jeg trenger mosjon 2. Bussjåførene 3. Det koster 24 jævla kroner! Edit: Leifur Endret 8. oktober 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) irritert over at omtrent alle bruktbilene på finn står på sørlandet Endret 8. oktober 2009 av AndyF Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 irritert over at omtrent alle bruktbilene på finn står på sørlandet Er rart det. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Irriterer meg så grenseløst over at jeg har hatt en intens hodepine (stressmigrene?) som ikke vil gi seg. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Ting som irriterer: At jeg aldri får oppleve lucid dreaming, samt søvnparalyse. Samme her . Har aldri opplevd det. Kan trøste meg med at jeg husker mange vanlige drømmer, som kan være kule og de virker ganske virkelig også, selv om jeg ikke kan styre dem osv. Søvnparalyse høres mest bare skummelt ut, men får samtidig lyst til å vite hvordan det er. Søvnparalyse har jeg opplevd, flere ganger. Det er egentlig ikke så veldig behagelig… man ligger bare der og kan ikke gjøre noe som helst. Med meg skjer dette for det meste etter at jeg har hatt mareritt. Da er det jo ekstra skremmende, egentlig. Lucid dreaming har jeg også hatt gleden av å oppleve. Det er ganske morsomt -Naboen min irriterer meg. *edit: leif Endret 8. oktober 2009 av Therawyn Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hva er dealen med at kids er så opptatt av lucid dreaming plutselig? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 det irriterer meg at jeg aldri har fått til lucid dreaming. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Først streiker skjermen/pcen på min 15k kr laptop. Så vil ikke min 40" tv slå seg på Så begynner regningene å bli større enn hva jeg har penger til Så begynner bilen å kødde seg Så begynner internetten å kødde seg ....... Scratch, det jeg skrev. Posta på feilt sted. Endret 8. oktober 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 det irriterer meg at jeg aldri har fått til lucid dreaming. har fått til det og søvnparalyse. søvnparalyse er søren meg skummelt. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Lucid dreaming er jo helt rått de få gangene man får det til. Er veldig sjeldent, kanskje 1 gang i halvåret maks, men faen å rått. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det irriterer meg at alle strømkontaktene til rommet mitt er på den ene siden. Så jeg har ingen uttak til iPhone laderen, tven, dekoderen eller lyset... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) WHAT THE FUCK!? Cod:MW2 lanseres 11.10.09 til Xbox og PS3, mens PC kommer ikke før TO UKER etter? GRRRRRRRRRRR! Endret 8. oktober 2009 av Feh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Huh,bruker folk pc som spillkonsoll fremdeles? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Konsoller kan brenne. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Huh,bruker folk pc som spillkonsoll fremdeles? Artig å spille fps med gamepad? Gøy med strategispill på en console? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg