Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som irriterer meg, er at gode ting skjer med dårlige folk, og vice versa

Spesielt at gode ting skjer med dårlige folk.

DET er føles meningsløst det.

Dårlige ting skjer med folk hele tiden, men når gode ting skjer med folk jeg virkelig hater føles det veldig bittert da jeg knapt nok kjenner noen gode folk som ikke LIDER nesten daglig.

(Psykiske plager, ryggproblemer, økonomiske problemer, problemer med barna, bekymringer og depresjon, kronisk hodepine er noe som plager noen av de bedre menneskene jeg kjenner. Kort fortalt kjenner jeg faktisk INGEN som ikke sliter med MINST EN av de overnevnte.)

Endret av Andre1983
Lenke til kommentar
at folk IKKE bruker blinklys!!!

+ Men er derimot veldig flinke til å bruke langlys, litt for ofte >_<.

Also:

Irriterer meg grundig at den forbanna jørstadmoen bussen i dag kjørte videre når eg var 3m (og sprang med busskortet i hånda) fra der den stod på bussholderplassen.

Når eg fikk kommet meg på skola - så hadde vi ikke lærer, så kunne like så godt vært hjemme. (men det er egentlig ikke noe som irriterer meg :innocent:)

Edit: Ipwnju's signaturlink irriterer meg, Rickroll er helt greit. Virus? Not so much.

Ting som ikke irriterer meg: Avast Professional Antivirus <3.

Endret av Crazymech
Lenke til kommentar
Er det Jørstadmoen i Mo i Rana også?

det står "Fra: Mo i Rana" Ville vært feil å skrevet noe annet. :whistle:

sånn riktignok så står det "bosted" inne på profilen, hadde eg egentlig ikke tenkt over, så blir det egentlig feil uansett hva eg skriver.

Endret av Crazymech
Lenke til kommentar

Skulle -fra- fåberg, da går Jørstadmoen bussen som eneste bybuss + et utalls 2xx busser som passerer rett ovenfor. Fikk kommet meg på 211 et par minutter senere, så det gikk jo greit. Det var bare oppførselen til bussjåføren som gjorde meg litt irritert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...