Pentumsmart Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 SLIguy, du jobber så å si HELE tiden du? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja,i grunn så gjør jeg vel det.Tillater meg selv pauser til å smugtitte på dette forumet mens jeg skriver mine oppgaver og leser. Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Så komma og punktum er det samme, da, fordi det kun er en piksel forskjell? I første øyekast ser man som regel ikke forksjell på ellipsetegn og tre punktum, eneste forskjellen er litt mindre mellomrom mellom prikkene. At du faktisk gidder å bruke opp SÅ mye tid som du gjør på å kverulere og pirke på andres grammatikk irriterer meg. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 at jeg har så inni helvetes vondt i rumpa mi... (ikke ta det feil.. -.-) Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 En ellipse er tre punkt etter hverandre. Det er ikke tre punktum etter hverandre, det er tre punkter. Det er fullstendig irrelevant da den personen som først rettet på den andre personen første gang tok feil når han sa at det ikke gikk å ha tre punkter etter hverandre. Det gjør det. Det kalles en ellipse. Tre punktum etter hverandre er . . . Ellipse er ... Ingen i denne tråden har brukt . . . Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Nå begynner jeg faenmeg å få nok av den der pirkediskusjonen. Stop it. STFU! Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) En ellipse er tre punkt etter hverandre. Det er ikke tre punktum etter hverandre, det er tre punkter. Det er fullstendig irrelevant da den personen som først rettet på den andre personen første gang tok feil når han sa at det ikke gikk å ha tre punkter etter hverandre. Det gjør det. Det kalles en ellipse. Tre punktum etter hverandre er . . . Ellipse er ... Ingen i denne tråden har brukt . . . Bortsett fra at du plasserer et mellomrom mellom hvert punktum? Begge to er så å si 3 punkt etter hverandre i mine øyne, hadde noen spurt meg om hva jeg ser når de viser meg '...'(ellipse) og '...'(punktum) ville jeg nok sagt 3 prikker/punktum begge gangene. Endret 7. oktober 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 det iriterer meg at den nye stolen jeg bruker til og spille plastatn tre med er sjeiv *Waits for Evolution- to attack* Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 nok av alt det jævla komma, punktum og ellipse pratet. stopp ASAP (please:P) Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 det iriterer meg at den nye stolen jeg bruker til og spille plastatn tre med er sjeiv *Waits for Evolution- to attack* det iriterer meg at ungdomer ikke kan lere seg norsk...... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) det iriterer meg at den nye stolen jeg bruker til og spille plastatn tre med er sjeiv *Waits for Evolution- to attack* det iriterer meg at ungdomer ikke kan lere seg norsk...... The pot is calling the kettle black. Endret 7. oktober 2009 av LanSi Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det som irriterer meg er folk i denne tråden som quoter andre som skriver feil, så blir de igjen quota av noen andre som sier at de skriver feil. Og det skjer ganske ofte. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) jeg irriterer meg grønn over folk som ikke tar ett hint etter en del poster at personangrep ikke er lov....grrrrrr også irriterer jeg meg over denne umennskelige døgnryttmen jeg ikke klarer å forandre. Endret 7. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 http://no.wikipedia.org/wiki/Ironi Ikke si dere faktisk TRODDE at jeg var seriøs? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det som irriterer meg er folk i denne tråden som quoter andre som skriver feil, så blir de igjen quota av noen andre som sier at de skriver feil. Og det skjer ganske ofte. Dette er jo for å få ham til å innse at han heller ikke er feilfri, jekke ham ned noen hakk. På lengre sikt er målet å stoppe slike postinger som bare forstyrrer trådens tema. Det finnes nok av disse "retterne" på kommentarfeltene på Dagbladet's sider, vi trenger dem ikke her også. Likevel, folk som poster grove feil som "hvem bil" burde vært halshugd Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Ser den. Og jeg er ikke blant de flinkeste når det kommer til grammatikk, vet godt at jeg sliter med blant annet å/og pluss en haug med andre ting. Men det er bare det at det skjer nesten hver gang og veldig ofte er det en person som skriver feil med vilje (som SLars1 i det siste tilfellet) og en person som skal ta han igjen. Ellers så er dette en grei tråd og jeg er stort sett glad i dere og alt det der da. xoxo Ellers så irriterer det meg at det lukter nudler av de nyvaskede klærne mine. Endret 7. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 http://no.wikipedia.org/wiki/IroniIkke si dere faktisk TRODDE at jeg var seriøs? Ironi og sarkasme funker ikke like bra hvis man ikke får med seg stemmen, kroppsspråket og ordbruken. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ^ Det er mange som syns det er stygt å være homofil.. Derfor mange bruker det som skjerllsord. frister det og si nøyaktig hva som er "stygt" med det? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg tenker alt for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg