Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1) De skriver faktisk "punktum".

2) Prøv å få til dette berømte ellipse-tegnet når du skriver på papir. Tre prikker ja - kall dem hva svarteste du vil. Derfor er det ikke så nøye!

Congrats med 1000 poster btw :fun:

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Mitt poeng er at siden det er tre prikker på papir, så funker tre prikker elektronisk også. Hvor mange er det som bruker dette ellipsetegnet? Ikke mange, siden det ikke finnes direkte på tastaturet. Man er ikke "tvunget" til å bruke det, ergo er det ikke feil å ikke bruke det.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Det er totalt meningsløst å kalle "tre punktum" for noe annet enn hva de faktisk er. Eneste forskjellen er at de er en pixel nærmere hverandre. Meningsløst. Det er tre punktum og de som krangler om "ellipsetegn" eller hva pokker det nå heter, er bare barnslige pirkete på noe totalt meningsløst. Spør en hvilken som helst vanlig person, og de vil si "tre punktum".

Lenke til kommentar
Ting som irriterer: At jeg aldri får oppleve lucid dreaming, samt søvnparalyse. :(

Samme her :(. Har aldri opplevd det. Kan trøste meg med at jeg husker mange vanlige drømmer, som kan være kule og de virker ganske virkelig også, selv om jeg ikke kan styre dem osv. Søvnparalyse høres mest bare skummelt ut, men får samtidig lyst til å vite hvordan det er.

Lenke til kommentar

Hadde tatt meg halve natta om eg skulle nemnt alt som eg hater og som irriterere meg. Tar det som tar kaka. Er 18 år, jobber på den lokale spar foretninga. Blir sikkert ein haug med skrivefeil men det gidd eg ikkje å bruke tid på å rette opp, har utvikla ei blanding av nynorsk og bokmål.

- Ungdom (gutter) som har eit så jævlig bra forhold til mødrene sine. Spessielt dei guttane som forteller og prater med dem om alt. Kjenner ein som er på butikken 5 dager i veka med mora si, og kvar gang dei reiser så gir han so jævlig rus på bilen sin og føler seg så jævlig tøff. Råning med mora si, Patetisk.

- Ei tyskar dame på godt over 50 år, som begynte på arbeid for nokon månadar sidan og trur hun er sjefen over alle. Har så jævlig overlegen holdning mot oss yngre. Og kvar forbanna gang ho skal kjøpe røyk seier ho, "ein paramount rød og ein rød west, vær så god!" Ho seier vær så god til alt mulig faenskap heile tida! "henter du den vogna, vær så god".

- Sossar! Får lyst å banke livskiten ut av nokon av dei. Er så idiotisk å sjå, spessielt ein i klassen, i trange t-skjorter og strammar musklane og breiar seg ut og trur han er noko. Er ikkje sterk i det heile tatt, han er ein "wannabe bodybuilder" tapar. Hadde eigentrening styrke på skulen ein gong, av dei 10 øvelsene som han hadde, vår 6 av dei på brystet og 4 på biceps. Totalt bortskjemt, bil til 300 000 kr, styla den for 40! Den mest homsete latteren du kan tenke deg.

- Eg er ansatt som ekstravakt på arbeid. Standard jobb som mange av oss ungdommar har i tilleg til skulen. Og det er ei eldre ansatt der (48 +), jobba der i 21 år. Ho setter seg sjølv så jævlig høgt over oss andre. Visst ho hadde spurt om eg kunne gjere noko, så etter ei tid og eg ikkje er blitt ferdig enda. Så har ho så jævlig nedlatande tone og "ser ned på meg". Men når ho skulle gjere noko, og etter ei jævlig lang tid og ho ikkje er ferdig enda, så har ho den holdninga at det ikkje er noko problem, her var det ikkje mulig å komme lenger på denne tida som ho har brukt.

Det verste er når ho refererer til at hennas arbeid er så mykje tyngre, vanskligare og slitsommare enn våra andre. Eg må alltid rydde opp etter ho, eg må alltid gjere ting som ho ikkje orkar, eg gjer det samme som ho (berre meir). Det einaste ho gjer som eg ikkje gjer er å bestille varer. Men ho har fått det for seg at det å bestille varer, i form av å gå rundt i butikken med ei håndholdt maskin og leser inn strekkodar er så jævlig tungt.

Når eg står og snakkar med nokon i 2 minutt er det forlenge og eg blir sendt til noko anna. Men ho kan stå å prate med 25 stk om alt mulig faenskap gjennom dagen, og det er ingen problem.

- Folk som ignorerer deg når du hilser på dei når du sitter i kassa. Herregud, stygge, feite, gamle damer som trur dei er verden. Dei som setter alle andre "under seg" og forventa at alle følger deiras beskjedar. Dei prioritera eg minst i butikken.

- Og sist men ikkje minst. Jenta eg er forelska i som eg ikkje har anelse om ho lika meg eller ikkje. Driver meg til vannvidd.

Dette kunne eg såtte ein heil kveld med merkar eg:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...