Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Politiet kan vell ikke gjøre noe med det. "reglene" for de som bor her er at det skal være stille etter kl 22.00. Og det klarer de faktisk. Men det er jo umulig og følge med på en film eller noe på dagen her. Før var det motsatt, da spilte de musikk fra kl 23.00 og utover. KJEMPE gøy når man skal på jobb. Måtte be de skru ned hver kveld.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Politiet kan vell ikke gjøre noe med det. "reglene" for de som bor her er at det skal være stille etter kl 22.00. Og det klarer de faktisk. Men det er jo umulig og følge med på en film eller noe på dagen her. Før var det motsatt, da spilte de musikk fra kl 23.00 og utover. KJEMPE gøy når man skal på jobb. Måtte be de skru ned hver kveld.

Tjo, kondolerer. Er omringet av 2-3 naboer som har dilla på snekring/oppussing. Begynner kl. 08 på morgenen og holder på til 20-21 om kvelden. Joa, jeg er på jobb mye av dagen, men det er jævlig irriterende å komme trøtt og fæl hjem på kvelden og høre på hamringen og dundringen resten av ettermiddag/kveld, mens jeg prøver å slappe av med litt musikk/film/spill. Sånn har det vært mye av året (men spesielt ille de siste 4-5 månedene).

Lenke til kommentar
Ja, må jo være et forferdelig stress å lese det ekstra punktumet.

Ja, men om du har den holdningen, hvorfor ikke sette to kommaer, to mellomrom og to spørsmålstegn hver gang da også?

Eller kanskje bare noen av gangene, kun for å skape forvirring, selv om du vet det er ukorrekt?

Endret av -Evolution-
Lenke til kommentar

*edit: Ja, Prophet, det er det som er poenget mitt.

Tre punktum (...) er ukorrekt.

Ellipsetegnet (…) er korrekt.

Dessuten skal det være mellomrom foran, med mindre det er et ufullstendig ord. En setning ender aldri med to, tre eller fire punktumer.

Jeg irriterer meg over kattehår.

Endret av -Evolution-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...