Skosåle Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Politiet kan vell ikke gjøre noe med det. "reglene" for de som bor her er at det skal være stille etter kl 22.00. Og det klarer de faktisk. Men det er jo umulig og følge med på en film eller noe på dagen her. Før var det motsatt, da spilte de musikk fra kl 23.00 og utover. KJEMPE gøy når man skal på jobb. Måtte be de skru ned hver kveld. Endret 7. oktober 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 jævlig start på ferien.. BRÅKEBØTTE av ei jente på 2-3 år.. Folk som enda ikke har fått med seg at setninger endes med ett punktum i norsk. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Irriterer meg over at det er påbudt med værnebriller på jobben.. Egentlig greit sånn sikkerhetsmessig, men det er noe dritt likevel.. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja, må jo være et forferdelig stress å lese det ekstra punktumet. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Politiet kan vell ikke gjøre noe med det. "reglene" for de som bor her er at det skal være stille etter kl 22.00. Og det klarer de faktisk. Men det er jo umulig og følge med på en film eller noe på dagen her. Før var det motsatt, da spilte de musikk fra kl 23.00 og utover. KJEMPE gøy når man skal på jobb. Måtte be de skru ned hver kveld. Tjo, kondolerer. Er omringet av 2-3 naboer som har dilla på snekring/oppussing. Begynner kl. 08 på morgenen og holder på til 20-21 om kvelden. Joa, jeg er på jobb mye av dagen, men det er jævlig irriterende å komme trøtt og fæl hjem på kvelden og høre på hamringen og dundringen resten av ettermiddag/kveld, mens jeg prøver å slappe av med litt musikk/film/spill. Sånn har det vært mye av året (men spesielt ille de siste 4-5 månedene). Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Ja, må jo være et forferdelig stress å lese det ekstra punktumet. Ja, men om du har den holdningen, hvorfor ikke sette to kommaer, to mellomrom og to spørsmålstegn hver gang da også? Eller kanskje bare noen av gangene, kun for å skape forvirring, selv om du vet det er ukorrekt? Endret 7. oktober 2009 av -Evolution- Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 spørsmålstengn Oh noes! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Hahaha! Burn! Litt stor i kjeften av og til, Evolution? On topic: Irriterer meg at jeg aldri får kommet meg ut og fått tak i Fifa10 imens jeg venter på FM3 :\ Endret 7. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Folk som enda ikke har fått med seg at setninger endes med ett punktum i norsk. Du vet like godt som meg at det er eldgamle innlegg. Mørke tider. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Irriterer meg over avataren din. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Irriterer meg over insert-knappen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Småunger, tre punktum er tillatt på norsk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Seriøst, nok flaming! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 At jeg har kjøpt ting for 6-6500 kr og blir nødt til å holde av penger til når de blir levert. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Småunger, tre punktum er tillatt på norsk. Nei. Henvis også gjerne til en pålitelig kilde. Irriterer meg over rullgardiner. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Småunger, tre punktum er tillatt på norsk. Nei. Henvis også gjerne til en pålitelig kilde. http://www.korrekturavdelingen.no/K4Punktum.htm ---> http://www.korrekturavdelingen.no/K4ellipse.htm Du har rett til at man ikke kan skrive tre punktumer (...) men ellipse er helt korrekt og lov (…) Endret 7. oktober 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Småunger, tre punktum er tillatt på norsk. Nei. Henvis også gjerne til en pålitelig kilde. http://www.google.no/search?hl=en&safe...amp;btnG=Search Vær så snill og hold kjeft en stund nå. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) *edit: Ja, Prophet, det er det som er poenget mitt. Tre punktum (...) er ukorrekt. Ellipsetegnet (…) er korrekt. Dessuten skal det være mellomrom foran, med mindre det er et ufullstendig ord. En setning ender aldri med to, tre eller fire punktumer. Jeg irriterer meg over kattehår. Endret 7. oktober 2009 av -Evolution- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg