Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Hvordan kan du klage over dårlige norskkunnskaper når du åpenbart ikke har oversikt over selv de mest grunnleggende rettskrivningsregler?"

Tror i hovedsak han mente at det kan være vanskelig å kommunisere med en god del av invandrere i Norge. Og det er et problem, enten du vil eller ikke. Og det er vel heller få som krever at en invandrer skal kunne 100% norsk, bare de kan kommunisere godt, det er jo det som er vitsen med språk etter min mening, men jeg har tatt feil før.

Lenke til kommentar
Tror i hovedsak han mente at det kan være vanskelig å kommunisere med en god del av invandrere i Norge. Og det er et problem, enten du vil eller ikke. Og det er vel heller få som krever at en invandrer skal kunne 100% norsk, bare de kan kommunisere godt, det er jo det som er vitsen med språk etter min mening, men jeg har tatt feil før.

7918693[/snapback]

Jeg skjønner godt hva han mener. Men han formulerer seg idiotisk og nedlatende, og da svarer jeg han flåsete. Spesielt når han i tillegg kaster stein i glasshus.
Lenke til kommentar

Historier i Donald-blader som ommhandler PC. De historiene hadde blitt så mye bedre om noen av de som skrev dem faktisk viste noe om PC.

Noen ting jeg husker godt er f.eks. "vi trnger en mye mindre micro.prossesor for å få in web-signalene" o.l.

Arg, jeg blir så iritert av å lese det!

Edit: og "e-brev" og "e-postkasse" :nei:

Edit: og enda en ting, folk som uttaler "e-mail" "i-mail"(ikke engelske men norske :p), kall meg rar men de tingene synes jeg er iriterende.

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...