Nostalgisk Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Flasser som bare det her jeg sitter.Satt og klødde meg selv i hodet mens jeg leste på en oppgave.Etter en liten stund kikker jeg litt ned og da ser det ut som det nærmest har snødd på buksene mine.Så forbanna kjedelig. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Satan i helvete, forpulte skinkerytteren klarte faen meg ikke å markere pakken med lav verdi slik at jeg slapp moms. Hva i helvete er problemet ditt? Er alt i livet ditt dønn seriøst, din faens stygge nazikuk. Dø i et helvetes syrebad kålhue, du er faen ikke verdt svetten på ballene mine, lavstående idiot jævel. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Å bli vekt av musikk. Det værste er vel at det sikkert er 20. gangen nå, og begge foreldrene mine og jeg har bedt han skru ned når folk sover. Nytter det? Neeei, for han er RETARD! Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Blir irritert over folk som sender kjedemeldinger. Har fått denne her 30 ganger siden igår: Jeg beklager å måtte sende denne! Svar Facebook er nylig blitt svært overpopulated har det vært mange klager på at Facebook er blitt svært treg. Rapporter viser at årsaken er at det er for mange ikke-aktive Facebook medlemmer og på den andre siden, for mange nye Facebook-medlemmer. Vi vil sende denne meldingen rundt for å se om medlemmer er aktive eller ikke. Hvis du er aktiv kan du sende til minst 15 andre brukere bruker Kopier Lim inn for å vise at du er fortsatt aktive. De som ikke sender denne meldingen innen 2 uker vil bli slettet uten nøling å skape mer plass. Send denne meldingen til alle dine venner og å vise meg at det fortsatt aktiv, og du vil ikke bli slettet. Grunnleggeren av Facebook, Mark Zuckerberg Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Haha, idioter som går på slikt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Jenter i klassen som tror de snakker for hele klassen når de kommenterer læreren og sier at ting er "usaklig". De snakker som om alle er enige, og det verste er at det alltid er de samme jentene som gjør dette gang på gang. Et eksempel fra nå nettopp: Hun sier til læreren: "Hvorfor valgte du en så dårlig film å skrive om???!?" Andre folk: "Fordi det var basert på noe som Ibsen har skrevet." Hun: Sykt usaklig at vi må skrive om denne filmen assss" Filmen heter "En folkefiende" og jeg synes egentlig det var en svært bra film. Endret 7. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
jevli Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Skrik ut da. "Snakk for deg sjøl ditt bortskjemte rævhåll!" Lenke til kommentar
Tutankoopa Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hun snakker for hele klassen så lenge ingen andre sier noe. Er ikke hun som gjør noe galt, med andre ord (Men jeg har tidligere irritert meg over slikt før, så kjenner meg igjen) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 At elkjøp (de fortjener ikke stor e!) ikke hadde toshiba 32" lcd-tv på tilbud lenger. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Den som tier, SAMTYKKER. Amen! Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) At det har kommet snø og at hotmail en en maks fil str på maks 10MB, jaja veit det fins andre muligheter men akkurat nå var hotmail det enkleste selv om jeg måtte ty til noe anna siden de lettere tilbakestående hotmail utviklerne ikke klarer å få til noe str vedleggs grense enn 10MB. Faen ikke rart det er bråk rundt omkring. Også det at idag hos forsikrings selskapet så har de noe sånn som 10 plasser men bare en, ja EN forbanna jævla kjerring var bare på jobb der da, herregud, faen ikke rart det er ett dyrt land dette her. Ja også at det har kommet snø/kommer mer snø og det er/begynner å bli så kaldt at det faen ikke er artig lenger. Det som nesten er verre er at det er bløtt slapse føre ute så man blir jo faen så våt etc når man prøver å bevege seg utendørs. Endret 7. oktober 2009 av meg0709 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 At jeg kjeder meg! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 At jeg ikke får PC skjermen før i morgen, når PC allerede har kommet! Gledings though Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Den som tier, SAMTYKKER. Amen! Den som tier, femmer. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kom på en ting til, at f.eks jeg har trend anti virus ting men hvorfor kan de ikke selge slike ting med bare EN lisens også? Altså jeg skjønner at folk med 3 maskiner har bruk for 3 lisenser men faen heller, de kan for svarte tilby EN lisens til de av oss som ikke trenger mer enn en lisens, herregud. Og ja, jeg har sett etter, er en del som tilbyr en lisens men ikke på det jeg skal ha bare EN lisens på, må kjøpe 3 for å få noe, haff. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Satan i helvete, forpulte skinkerytteren klarte faen meg ikke å markere pakken med lav verdi slik at jeg slapp moms. Hva i helvete er problemet ditt? Er alt i livet ditt dønn seriøst, din faens stygge nazikuk. Dø i et helvetes syrebad kålhue, du er faen ikke verdt svetten på ballene mine, lavstående idiot jævel. tydeligvis en som ikke er fornøyd med at pakken hans var verdt mer enn 200kr og blei stoppa i tollen. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg er til kjæresten i høstferien her, og jeg søkte nylig jobb. Snakket med arbeidsgiveren for noen dager siden, og han fortalte at han var veldig interessert, og kom til å holde jobbintervju med de som søkte så fort som mulig. Han fortalte at han kunne gjøre en spesiell avtale med meg ettersom jeg var langt sør og var midt i ferien. Han skulle ringe dagen etter for å bekrefte om dette var mulig eller ei, men jeg fikk ingen telefon, og han tok heller ikke telefonen når jeg ringte. Idag ringte han og fortalte at jobbintervjuene er imorgen fra klokken 11 til 15, noe som selvfølgelig er fullt mulig å rekke, men likevel syntes jeg den meldingen kom litt for brått på for min del. Planen var jo å være med kjæresten ut resten av uka i det minste, men nå må jeg dra sånn plutselig. Utrolig kjipt, men jeg søkte jo på jobben selv, og må jo derfor sørge for at jeg får den. I det minste får jeg jo mest sannsynlig en jobb! Tingen er at jeg fikk et annet valg som var å hoppe på neste pulje med jobbintervjuer som skulle holdes mandagen om nesten to uker. Jeg greier bare ikke bestemme meg, og jeg har ikke akkurat så god tid på å bestemme meg. Såååå. Ting som irriterer: Min besluttsomhet. Argh. Jeg er en merkelig skrulle Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kan takke den jævla retarded familien min for en jævlig start på ferien.. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) At de jævla fitte polakkene som bor over her hører på musikk fra kl 12 på dagen til 22.00 på kvelden. Dunker HELE tiden. Forbanna fjortiss trance hører de på også. Så er de bortimot 30år snart. Og om vi gir de beskjed om og skru ned, så skrur de ned DEN dagen de får beskjed.. Og dagen etter er det dunking igjen. Og det andre parret som bor over her støvsuger og bråker hver morgen fra kl 08.00 og utover pluss at de har ei BRÅKEBØTTE av ei jente på 2-3 år.. Og når de er ferdige med bråket så tar de andre over med musikk kl 12. Glad jeg jobber for det meste, og aldri er hjemme :mad: Endret 7. oktober 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Klag til politiet? "Epic page" ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg