GSP<3 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 At jeg stresser noe jævlig non-stop (med unntak av mat-friminuttet) på skolen. At jeg aldri greier å begynne med leksene før om kvelden, såvidt da også. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 At tallerkener med matrester, glass og bananfluer samler seg opp rommet. Hvorfor tar jeg de ikke ned med en gang Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Irriterer meg over folk som er så opptatt av hvordan andre kler seg. Det stammer vel fra middelalderen++, da fine klær betydde at du hadde høy status. Vi er tross alt kommet litt lenger. Det er seriøst mye annet som teller ved et menneske enn hvordan man kler seg. Det er bare falske materielle verdier. Uenig. Klær er på mange måter med på å la andre se hvordan du definerer deg selv. Om klær ikke hadde noe å si ville samfunnet vårt vært særdeles kjedelig. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Klær har ikke noe å si, det er bare enkelte overfladiske mennesker med for mye penger som går rundt og innbiller seg det. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 At tallerkener med matrester, glass og bananfluer samler seg opp rommet. Hvorfor tar jeg de ikke ned med en gang Hahah. Iirriterte meg over at ..tidligere kjæreste alltid hadde det. Lukter jævlig etter en stund.. Hyppig bruk av "" irriterer! Ekkel. Folk som hele tida fletter inn wiki-fakta i samtalen. Freidige kunder. Folk som forteller masse uinteressante greier om seg selv. Meh.. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Irriterer meg over folk som er så opptatt av hvordan andre kler seg. Det stammer vel fra middelalderen++, da fine klær betydde at du hadde høy status. Vi er tross alt kommet litt lenger. Det er seriøst mye annet som teller ved et menneske enn hvordan man kler seg. Det er bare falske materielle verdier. Uenig. Klær er på mange måter med på å la andre se hvordan du definerer deg selv. Om klær ikke hadde noe å si ville samfunnet vårt vært særdeles kjedelig. Tror det han klager på er konseptet med "feil" klær, noe som absolutt ikke har noe med å definere seg selv å gjøre. Ellers er jeg helt enig. Det er ingenting galt med å velge klær som gir uttrykk for hvem man er (nå snakker jeg om klærnes utseende, ikke pris eller merke). Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Migrene.... uuuuuuuuuuuuuuuhghhh Ja, hvilken type migrene har du? Jeg har stressmigrene, så har det heldigvis ikke så ofte. Men det er 5-12 timer med helvete. Kan ikke si jeg har noen spesiell form for det. Akkurat i dag var det resultat av dagen derpå. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hahah. Iirriterte meg over at ..tidligere kjæreste alltid hadde det. Lukter jævlig etter en stund.. Kanskje det er det som lukter Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Irriterer meg over folk som er så opptatt av hvordan andre kler seg. Det stammer vel fra middelalderen++, da fine klær betydde at du hadde høy status. Vi er tross alt kommet litt lenger. Det er seriøst mye annet som teller ved et menneske enn hvordan man kler seg. Det er bare falske materielle verdier. Uenig. Klær er på mange måter med på å la andre se hvordan du definerer deg selv. Om klær ikke hadde noe å si ville samfunnet vårt vært særdeles kjedelig. Tror det han klager på er konseptet med "feil" klær, noe som absolutt ikke har noe med å definere seg selv å gjøre. Ellers er jeg helt enig. Det er ingenting galt med å velge klær som gir uttrykk for hvem man er (nå snakker jeg om klærnes utseende, ikke pris eller merke). Men så er det å handle inn garderoben på jack & jones eller carlings veldig lite definerende for hvordan du er som person. Ikke noe galt i å kjøpe noe som definerer deg selv, men er enig med kakemot i at folk som ser ned på eller disser andre pga klær, om det måtte være fordi de er billige, alt for dyre, slitte, stygge, ute av mote eller freaky, er en skikkelig stygg uting. Irriterer meg også over folk som påstår de har migrene, mens de egentlig bare har vondt i hodet. Dere skulle bare visst hva dere slipper unna. Endret 6. oktober 2009 av Feh Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Irriterer meg over folk som er så opptatt av hvordan andre kler seg. Det stammer vel fra middelalderen++, da fine klær betydde at du hadde høy status. Vi er tross alt kommet litt lenger. Det er seriøst mye annet som teller ved et menneske enn hvordan man kler seg. Det er bare falske materielle verdier. Uenig. Klær er på mange måter med på å la andre se hvordan du definerer deg selv. Om klær ikke hadde noe å si ville samfunnet vårt vært særdeles kjedelig. Tror det han klager på er konseptet med "feil" klær, noe som absolutt ikke har noe med å definere seg selv å gjøre. Ellers er jeg helt enig. Det er ingenting galt med å velge klær som gir uttrykk for hvem man er (nå snakker jeg om klærnes utseende, ikke pris eller merke). Men så er det å handle inn garderoben på jack & jones eller carlings veldig lite definerende for hvordan du er som person. Det som betyr noe er hvordan klærne ser ut, ikke hvor de ble kjøpt (IMO). Ikke noe galt i å kjøpe noe som definerer deg selv, men er enig med kakemot i at folk som ser ned på eller disser andre pga klær, om det måtte være fordi de er billige, alt for dyre, slitte, stygge, ute av mote eller freaky, er en skikkelig stygg uting. Dette er jeg helt enig i. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Er enig i at det er hvordan du ser ut som betyr noe og ikke hvor de er kjøpt, men det blir likevel litt feil å si at du definerer deg selv som person via en klesstil kjøpt fra mainstream butikker. Dette være seg både dyre og billige som sådan. Endret 7. oktober 2009 av Feh Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Klær har en del og si om hvordan du ser på deg selv, men da gjelder det klærnes utseende, ikke merke eller pris. Personlig driter jeg i alt, utenom t-skjorter, så lenge det er komfortabelt. T-skjorter derimot elsker jeg å ha forskjellige ting som sier noe om meg, altså logoer til filmer, spill, sitater, band osv. Ikke mønster eller merker. Endret 7. oktober 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) folk uten ære ... irritere meg grenseløst Det spørs hvilken "ære" du tenker på. "Æren" som "gangstere" og de idiotene der handler etter kan dø i en brann. Ære for hva du selv mener og står for derimot, det støtter jeg. Jeg er faktisk drittlei av de folkene som skal banke opp folk fordi de "skumpet de" eller annet "respektløst". Endret 7. oktober 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei! Jeg heter Fredrik og jeg har blitt drylt ned flere ganger av tilfeldige innvandrere. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 At en bra kveld skal ende med at jeg er så fly forbanna og jævli sur! Dette. Kan ikke huske jeg skrev det, er så utrolig plagsomt når jeg blir kjempeaggressiv uten grunn i fylla. Migrene.... uuuuuuuuuuuuuuuhghhh Ja, hvilken type migrene har du? Jeg har stressmigrene, så har det heldigvis ikke så ofte. Men det er 5-12 timer med helvete. Kan ikke si jeg har noen spesiell form for det. Akkurat i dag var det resultat av dagen derpå. Du burde virkelig slutte å drikke deg dritings. Eller det kult? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Irriterer meg over folk som er så opptatt av hvordan andre kler seg. Det stammer vel fra middelalderen++, da fine klær betydde at du hadde høy status. Vi er tross alt kommet litt lenger. Det er seriøst mye annet som teller ved et menneske enn hvordan man kler seg. Det er bare falske materielle verdier. Uenig. Klær er på mange måter med på å la andre se hvordan du definerer deg selv. Om klær ikke hadde noe å si ville samfunnet vårt vært særdeles kjedelig. Jeg synes hvertfall klær ikke sier en dritt om en person. Hvordan kan du si at folk definerer seg selv ved å kjøpe moteklær som alle går med? Da er ikke folk så forskjellige hvertfall. Folk flest hvertfall. Hvorfor skal andre se hvordan jeg definerer meg? Andre folk bryr seg ikke. Btw, samfunnet er alltid kjedelig. Livet begynner når man lever utenfor samfunnet. JA, JEG MORRAGRETTEN, Når jeg kommer hjem i kveld så sitter jeg helt sikkert å ser etter kule plagg på nettet LOLol, Hater seriøst hvordan mine meninger forandrer seg etter humøret mitt... Du har helt sikkert rett Karlson, men jeg nekter å være enig med deg nå, er for morragretten. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Men du er forskjellig når du går med en t-skjorte som sier "Does he look like a bitch?". Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 At lønninga ikke kommer før i morgen, og bilen er nesten tom for bensin. Morsomt å kjøre avis når man har nok bensin til bare halve ruta. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 folk som linker til bloggen sin og skriver som om det var noe de hadde skrevet her på diskusjon.no kan ikke folk skrive hele poenget her i steden for at man må lese poenget på bloggen til en person.....grrrrrr Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Irriterer meg over folk som er så opptatt av hvordan andre kler seg. Det stammer vel fra middelalderen++, da fine klær betydde at du hadde høy status. Vi er tross alt kommet litt lenger. Det er seriøst mye annet som teller ved et menneske enn hvordan man kler seg. Det er bare falske materielle verdier. Uenig. Klær er på mange måter med på å la andre se hvordan du definerer deg selv. Om klær ikke hadde noe å si ville samfunnet vårt vært særdeles kjedelig. Jeg synes hvertfall klær ikke sier en dritt om en person. Hvordan kan du si at folk definerer seg selv ved å kjøpe moteklær som alle går med? Da er ikke folk så forskjellige hvertfall. Folk flest hvertfall. Hvorfor skal andre se hvordan jeg definerer meg? Andre folk bryr seg ikke. Btw, samfunnet er alltid kjedelig. Livet begynner når man lever utenfor samfunnet. JA, JEG MORRAGRETTEN, Når jeg kommer hjem i kveld så sitter jeg helt sikkert å ser etter kule plagg på nettet LOLol, Hater seriøst hvordan mine meninger forandrer seg etter humøret mitt... Du har helt sikkert rett Karlson, men jeg nekter å være enig med deg nå, er for morragretten. Jeg får alltid inntrykk av at klær/stil reflekterer personligheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg