iSimen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Folk som sniker i busskøen irriterer meg grenseløst. Var ei gammel dame som snek i køen da jeg stod på Narvesen istad. Jeg er 180cm høy og veier ca 100kg så jeg er ikke akkurat "liten" der jeg står, så hvordan hun ikke så meg skjønner jeg ikke. Hadde hun spurt om å få gå foran meg hadde jeg sagt ja, men neida. Skal gjøre det vanskelig. Men det ble uansett åpnet en ekstra kasse som hun løp bort til, og da tok jeg igjen på den gamle tøsen. Åh DemonFudge, jeg blir så glad av innleggene dine Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hva betyr N1? Nice one. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det som gjør meg forbanna er folk som ikke vasker hendene sine med såpe etter at de er ferdig på do.. blæh Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Irriterer meg over folk som ikke klarer å skrive "også", gjør ikke dere og? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 En bruker så det opportunt å gå på person og ikke sak I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Diskuter anstendig. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden, samt '20' svar på allerede slettet innlegg. Rapporterer overtramp! Ikke svar på trolling og/eller personangrep, men la en moderator ta seg av det. For selv de som bryter retningslinjene er også beskyttet av dem. Om noen kaller deg en idiot så legitimerer det altså ikke at du kan kalle han en idiot tilbake. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Irriterer meg at vintern kommer snart. Hater snø! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Irriterer meg at vintern kommer snart. Hater snø! Irriterer meg at jeg får mopedlappen akkurat til vinteren. Under sommerferien, når jeg trenger den sårt, har jeg den ikke. Når vintern kommer og det blir kaldt, glatt og fælt å kjøre, da skal jeg endelig få lappen -_- Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Irriterer meg at vintern kommer snart. Hater snø! Fascinerer meg at så mange foretrekker regn, mørke og vind fremfor skikkelig vintervær som gjør at det blir mye lysere Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Irriterer meg at vintern kommer snart. Hater snø! Fascinerer meg at så mange foretrekker regn, mørke og vind fremfor skikkelig vintervær som gjør at det blir mye lysere Hvor sa han at han foretrekker regn, mørke og vind? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Irriterer meg at vintern kommer snart. Hater snø! Fascinerer meg at så mange foretrekker regn, mørke og vind fremfor skikkelig vintervær som gjør at det blir mye lysere Hvor sa han at han foretrekker regn, mørke og vind? Har bruno99 sagt at Pentumsmart foretrekker det? Han sa det var fascinerende. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Irriterer meg at vintern kommer snart. Hater snø! Gjør det ikke noe bedre heller når man har Raynauds Syndrom. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hva er det? Irriterer meg at vintern kommer snart. Hater snø! Fascinerer meg at så mange foretrekker regn, mørke og vind fremfor skikkelig vintervær som gjør at det blir mye lysere Hvor sa han at han foretrekker regn, mørke og vind? Han gjorde ikke det. Han sa at han hater snø, derfor foretrekker han vel regn, mørke og vind om vinteren. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Raynauds Disease (phenomenom): http://en.wikipedia.org/wiki/Raynaud's_disease Er det meg det er snakk om? Jeg liker sommeren, jeg. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Migrene.... uuuuuuuuuuuuuuuhghhh Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Migrene.... uuuuuuuuuuuuuuuhghhh føler med deg der, det er paaaain Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Migrene.... uuuuuuuuuuuuuuuhghhh Ja, hvilken type migrene har du? Jeg har stressmigrene, så har det heldigvis ikke så ofte. Men det er 5-12 timer med helvete. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 folk uten ære ... irritere meg grenseløst Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Blod og gørr i en Outer Limits-episode når jeg skal spise pizza. Hurra Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Irriterer meg over folk som er så opptatt av hvordan andre kler seg. Det stammer vel fra middelalderen++, da fine klær betydde at du hadde høy status. Vi er tross alt kommet litt lenger. Det er seriøst mye annet som teller ved et menneske enn hvordan man kler seg. Det er bare falske materielle verdier. Endret 6. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg