Pentumsmart Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Skjerp deg. Jeg må innrømme at jeg er litt forvirra sjøl, Badet, what the hell? Vær så snill å ikke svar meg med sånt tøv, greit? Jeg får lov til å si hva jeg vil her, sidend et er det som irriterer meg. Edit: Rart at dere ikke skjønte at BADET betyr inneBADET, altså. Endret 6. oktober 2009 av Pentumsmart Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Når folk bare klikker helt random fordi de blir retta på når de gjør noe galt. I klassen drev en og redigerte film, og ble lei, slo løs på tastaturet og ødela mesteparten av filmen. Så sier ei jente i klassa ifra, og da bare sier han "fuck off, og deg også NN" NN bare satt der og sa ingenting som kunne terget ham. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kvalmt? Nakne barn? Hallo? Ja. Rimelig kvalmt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Skjerp deg. Jeg må innrømme at jeg er litt forvirra sjøl, Badet, what the hell? Vær så snill å ikke svar meg med sånt tøv, greit? Jeg får lov til å si hva jeg vil her, sidend et er det som irriterer meg. Edit: Rart at dere ikke skjønte at BADET betyr inneBADET, altså. Bare reagerte da du skrev at ingen ble med deg på badet. Trenger du folk med deg på badet? Endret 6. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Til og med jeg skjønte at badet var et eller annet bassenganlegg en eller annen plass. Endret 6. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Skjerp deg. Jeg må innrømme at jeg er litt forvirra sjøl, Badet, what the hell? Vær så snill å ikke svar meg med sånt tøv, greit? Jeg får lov til å si hva jeg vil her, sidend et er det som irriterer meg. Edit: Rart at dere ikke skjønte at BADET betyr inneBADET, altså. Bare reagerte da du skrev at ingen ble med deg på badet. Trenger du folk med deg på badet? Litt kjedelig å ta bussen ned til der innebadet ligger, inn på garderoben, svømme, basstue, boblebad ALENE. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Me2, men ordrett utifra det han sa så kunne "ingen ungdommer nå til dags gidder å bli med inn på badet for å dra ditt og datt" tolke som at ingen ungdommer gadd å bli med på badet for å runke. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Skjerp deg. Jeg må innrømme at jeg er litt forvirra sjøl, Badet, what the hell? Vær så snill å ikke svar meg med sånt tøv, greit? Jeg får lov til å si hva jeg vil her, sidend et er det som irriterer meg. Edit: Rart at dere ikke skjønte at BADET betyr inneBADET, altså. Jeg sa skjerp deg til "fuck off". Det er noe som heter folkeskikk. Endret 6. oktober 2009 av LanSi Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ah, takk for at du lærer meg folkeskikk da Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ah, takk for at du lærer meg folkeskikk da Hahaha! Gutter da. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Skjerp deg. Jeg må innrømme at jeg er litt forvirra sjøl, Badet, what the hell? Vær så snill å ikke svar meg med sånt tøv, greit? Jeg får lov til å si hva jeg vil her, sidend et er det som irriterer meg. Edit: Rart at dere ikke skjønte at BADET betyr inneBADET, altså. Bare reagerte da du skrev at ingen ble med deg på badet. Trenger du folk med deg på badet? Litt kjedelig å ta bussen ned til der innebadet ligger, inn på garderoben, svømme, basstue, boblebad ALENE. Oja. Da skjønner jeg. Enig i det. Synes det er kjedelig og bade\svømme alene. Trodde du mente et baderom jeg Endret 6. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg mener at jeg kan bruke ordene "Fuck off", siden det er rettet til alle de jeg har spurt om å bli med på badet. Gang på gang. Denne tråden er for å få ut sinne. LanSi: Tåler du ikke slike sterke ord, annbefaler jeg deg å holde deg unna denne tråden Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg tåler det, jeg bare syns det var unødvendig bruk når vi ikke skjønte hva du mente Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det var jo ikke meninga at dere IKKE skulle skjønne det. Så hvis du skjønte hva jeg mente, var det greit at jeg brukte det da? Fikk lyst til å svare med en "Skjerp deg" tilbake nå, men gir meg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Holder vel nå gutta? Dette blei jo bare en unødvendig bagatell Endret 6. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ah, det er kjekt med ignore på enkelte Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Folk som sniker i busskøen irriterer meg grenseløst. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Folk som sniker i busskøen irriterer meg grenseløst. Var ei gammel dame som snek i køen da jeg stod på Narvesen istad. Jeg er 180cm høy og veier ca 100kg så jeg er ikke akkurat "liten" der jeg står, så hvordan hun ikke så meg skjønner jeg ikke. Hadde hun spurt om å få gå foran meg hadde jeg sagt ja, men neida. Skal gjøre det vanskelig. Men det ble uansett åpnet en ekstra kasse som hun løp bort til, og da tok jeg igjen på den gamle tøsen. Endret 6. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg