Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flott. Er ikke rasist, men han fyren der mangler sosiale antenner, bør jekkes ned et par hakk. I tilegg har han ingen ting smart å si.

Kan vel også legge til at jeg begynner å irretere meg over syklister i kondomdrakt som plent skal ligge midt i veien. Har de betalt for veiavgift? neppe. Ikke nok med så har vi trafikkfarlige mopeder på veiene som ikke går i mer enn 45km/h. Når skal jeg få noe igjen for alle tusenlappene jeg legger igjen på bilrelaterte avgifter?

Hvorfor må alle si at de ikke er rasister med en gang de skal si noe som de irriterer seg over angående folk med en annen hudfarge?

Personlig kan jeg ikke fordra de to, fordi de er noen patetiske, hjerneløse idioter.

Lenke til kommentar
Irriterer meg over folk som staver order irritert feil. :wee:

Du er en av de ja. Nei, beklager. Her snek det seg inn et dialektord.

Flott. Er ikke rasist, men han fyren der mangler sosiale antenner, bør jekkes ned et par hakk. I tilegg har han ingen ting smart å si.

Kan vel også legge til at jeg begynner å irretere meg over syklister i kondomdrakt som plent skal ligge midt i veien. Har de betalt for veiavgift? neppe. Ikke nok med så har vi trafikkfarlige mopeder på veiene som ikke går i mer enn 45km/h. Når skal jeg få noe igjen for alle tusenlappene jeg legger igjen på bilrelaterte avgifter?

Hvorfor må alle si at de ikke er rasister med en gang de skal si noe som de irriterer seg over angående folk med en annen hudfarge?

Personlig kan jeg ikke fordra de to, fordi de er noen patetiske, hjerneløse idioter.

Da deler vi samme syn :) Synes folk har lett for og dra inn rasist når det kommer til slik "kritikk" :p

Lenke til kommentar

http://www.kjendis.no/2009/10/06/kjendis/t...istikk/8446103/

Jeg irriterer meg sånn over sånne folk!

Når de drar, legger han seg imidlertid på hjul etter dem og hopper ut av bilen mot en kameramann, som faller over ende. Illsint slår han deretter til et av tv-kameraene.

Entreprenøren mener at TV3 framprovoserte reaksjonen hans.

— Jeg hadde barn hjemme som gråt og var helt fra seg. Jeg ville beskytte familien og da kokte det beklageligvis over for meg. Det er sjokkerende hvordan TV3 tydeligvis er villige til å gå over lik for å lage tv-underholdning på andres bekostning.

Han ville beskytte familien med å kjøre etter et tv-team som allerede var på vei bort og lage slosskamp!? Logikk, hvor?

Hvis han hadde gjort jobben sin til å begynne med hadde ikke dette skjedd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...