Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe kjenner til den. For eksempel vekkeklokka til kameraten min i rommet ved siden av. Rene flyalarmen.

Og for ikke å snakke om brannalarmen som var på internatet. Heldigvis funka ikke den på rommet mitt så jeg kunne lett sove gjennom alle brannøvelsene og de falske alarmene :D

Lenke til kommentar

Helt enig. Men i serier som ikke er særlig morsomme er det mot sin hensikt.

Så irriterer jeg meg over serien Full House.

Faen så strenge de er, hu eldste dattera får f.eks ikke være med en fyr hjem. (Han fulgte etter henne og spionerte) hun får ikke dra på fest (som ikke var privat en gang, DET VAR NOEN SOM DRAKK NOEN FÅ ØL! Wtf. Og hun drakk jo ikke en gang).

Han faren er jo egentlig sinnsykt overbeskyttende.

Skal det liksom være et ideal?

Men jaja, sånn var det vel på 80-tallet.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Folk som faen ikke klarer å levere tilbake ting. Etter jeg fikk lappen lånte jeg bort teoriboka til en god kamerat. Jeg har ringt to ganger over tre dager og sagt ifra nå etter han endelig fikk lappen, og nevnt at den allerede burde vært tilbake før jeg ringte første gangen. Nå tar han ikke telefonen eller svarer online heller etter snart en uke.

Hva er poenget? Han trenger den garantert ikke lenger, så hvorfor ikke ta seg et kvarter fri fra råningen og levere den tilbake kjapt som takk for lånet?

Edit: In before "Han er tydeligvis ikke en så god kamerat allikevel."

Sitter med samme problemet selv :p Nå er teoriboka mi på rundgang rundt i hele stedet ejg bor virker det som. Han jeg lånte den til har gitt den videre også har han der gitt den videre igjen også vet ingen av dem hvem som har den nå osv. Faen ass, irriterende

Lenke til kommentar
Åja, så det er taxien sin feil da?

Nei, kjære LanSi. Hvor la jeg skylden for spyingen over til taxifolka?

Det er ikke noen andre sin feil enn meg, uansett hvordan du vender og vrir på det, men dette kunne jo vært hindret om han hadde kjørt bilen ut til siden eller hatt spyposer e.l. tilgjengelig. Vet riktignok ikke hvor vi befant oss når dette skjedde, men jeg varslet minst et minutt før jeg spydde, at jeg lå ann til det.

Forventer du at alle taxier har spyposer? :ermm:

Slike maxitaxier som spesielt blir brukt til å frakte partyfolk. JA, faktisk. Tror du jeg er den første som har spydd i taxier?

Dere kan jo sette dere selv i situasjonen?

Lenke til kommentar
Det er bare skuespill. Serien trenger konflikt for at den skal være morsom. Det er ikke en realityserie.

Jeg vet da vel det! Men seriøst. De gjør jo aldri egentlig noe galt.

Men likevel kjefter Bob Saget.

De skulle gjort værre ting, som å være prostituert. Da hadde serien vært mer underholdende.

Nei men seriøst, de gjør ting som var "galt" på 80-tallet, det vil si at det de gjør er helt vanlig for oss. Derfor burde de slutte å sende serien.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Åja, så det er taxien sin feil da?

Nei, kjære LanSi. Hvor la jeg skylden for spyingen over til taxifolka?

Det er ikke noen andre sin feil enn meg, uansett hvordan du vender og vrir på det, men dette kunne jo vært hindret om han hadde kjørt bilen ut til siden eller hatt spyposer e.l. tilgjengelig. Vet riktignok ikke hvor vi befant oss når dette skjedde, men jeg varslet minst et minutt før jeg spydde, at jeg lå ann til det.

Forventer du at alle taxier har spyposer? :ermm:

Slike maxitaxier som spesielt blir brukt til å frakte partyfolk. JA, faktisk. Tror du jeg er den første som har spydd i taxier?

Dere kan jo sette dere selv i situasjonen?

Din situasjon? Hadde jeg vært så full at jeg holdt på å spy hadde jeg heller gått en stund til jeg tømte meg slik at det ikke skjer inni en bil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...