Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok men da bør de være ganske store og mange :p

------

"Innpåsliten edderkopp krabbet rundt på paven. "

Like i bloody care! Helt utrolig at dette står på VGNett. Vi trenger en ny krig slik at folk får viktigere ting å bry seg om.

Lenke til kommentar
Salat funker fjell hvis du har kylling og annet snadder i den :)

Ja for bittesmå biter med kylling vil jo hjelpe veldig mye på sulten :roll:

Trenger ikke å være så småe.

kjøp en ferdig stekt hel kylling og flå kjøte av den ^^ da kan du besteme selv hvor mye kjøt du vil ha :p

Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke folk bare NYTE det de får eller har, enn at folk må henge seg opp i hva andre/den har eller ikke har? Om den person velger en xbox/ps3(eller hva en det måtte være), so what? Tenker ikke den personen som er imot det, at.. "åja, han kjøpte kanskje xbox/ps fordi den konsollen DEKKER den personens behov? For det er vel ikke alle som liker det samme. Noen kjøper xbox fordi det og det spillet er bare for den konsollen, mens kanskje andre kjøper ps3 pga blueray osv..

Det lov til å kritisere andres produkter, men ikke kom å si at "Ditt" produkt er mye bedre enn resten av konsollene, bare fordi den har de funksjonene som DU trenger, betyr ikke at resten av verden har samme behoov

Lenke til kommentar
Sier han som har en avatar som sier det motsatte.

Så det er ikke lov til å kritisere nå heller? Jaha. stemmer det. Det er jo religion, alt er jo så perfekt, akkuart når fanbois sier at demmes produkt er perfekt.

Men jeg skjønner du er troende, ikke rart :)

Lenke til kommentar

Folk som faen ikke klarer å levere tilbake ting. Etter jeg fikk lappen lånte jeg bort teoriboka til en god kamerat. Jeg har ringt to ganger over tre dager og sagt ifra nå etter han endelig fikk lappen, og nevnt at den allerede burde vært tilbake før jeg ringte første gangen. Nå tar han ikke telefonen eller svarer online heller etter snart en uke.

Hva er poenget? Han trenger den garantert ikke lenger, så hvorfor ikke ta seg et kvarter fri fra råningen og levere den tilbake kjapt som takk for lånet?

Edit: In before "Han er tydeligvis ikke en så god kamerat allikevel."

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar
Du trenger den vel strengt tatt ikke du heller vel? Så det er vel ikke så farlig om du får den nå eller senere :p

Jeg har familie som trenger den helst forrige uke, men det er også en prinsippsak. Det er ikke særlig vanskelig å levere tilbake en bok når man bor to minutter unna med bil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...