CypheroN Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg irriterer meg over slike snevre ytringer:Folk som ikke liker The Shining er dumme. Da klarte jeg det jeg prøvde på. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg irriterer meg over slike snevre ytringer:Folk som ikke liker The Shining er dumme. Da klarte jeg det jeg prøvde på. Du har så mye hat i deg Cypheron, så mye hat. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Og du har mye sarkasme i deg. Det hadde jeg i det innlegget også. Zarac har uansett ytret i et annet innlegg at han boikotter ironi, så det er greit. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Og du har mye sarkasme i deg. Det hadde jeg i det innlegget også. Zarac har uansett ytret i et annet innlegg at han boikotter ironi, så det er greit. Da faller jo hele grunnlaget for forumet, slik kan vi ikke ha det. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg irriterer meg over slike snevre ytringer:Folk som ikke liker The Shining er dumme. Da klarte jeg det jeg prøvde på. Å irritere meg? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det var tull. Igjen. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Sitter og venter på at Win7 skal installere seg. "Expanding Windows files (0%) ...". Har stått slik i en halvtime nå så jeg begynner å bli litt utålmodig. Er vel som de fleste andre Windows installasjoner. Står lenge på 0%, men plutselig så kommer den. Håper jeg. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Er aldri slik hos meg Her ble det installert på rundt 20min kanskje. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Hva er det som skjer med Facebook?! Gamle statuser popper opp øverst i feeden, og folk som jeg har tatt vekk fra den vises likevel. Statuser som er forholdsvis ferske bare forsvinner, og jeg må gå inn på den enkeltes wall for å finne den igjen Faens drit. Endret 3. oktober 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Akkurat det samme skjer med meg. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Er aldri slik hos meg Her ble det installert på rundt 20min kanskje. Det ble det på bærbare skoleCP'n og, men kanskje det kommer av at jeg ikke formaterte, men bare la Win7 oppå XP så den må flytte filene over i Windows.old mappe? Grunnen er at jeg har en del filer jeg må få sikret før jeg formaterer.. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Irriterer meg over moderne teknologi for øyeblikket Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Gatepredikanter som praier deg på gata. Skulle på butikken for å kjøpe noen småting, kommer ut og skal reise avgårde. Så kommer det en eller annen fremmedfyr opp og ut av det blå begynner noe random småprat. Etter 1 minutt, bryter han plutselig inn med masse Jesusprat. Ok, folk kan tro på hva de vil for meg. Men vær for %¤&/# "up-front" med hva en vil, og ikke kast bort tiden min når en ikke mener noe med det en prater om først! Og spør meg også om jeg er interessert i å bli frelst. Får tåle å bli sagt nei til og så bli sendt avgårde. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 at våpenteknologien går for langt, NEI jeg er ikke en sånn hippie som sniffer blomster og roper om fred. men jeg syns tia da du hadde en rifle i handa og ikke lommelykt, rødtpunkt, vertikalgrep og masse annet stæsj. våpen fra og med 1 verdenskrig og til 1970 er ordentlige våpen. nesten alt etter det er sånn hitec shait! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 at våpenteknologien går for langt, NEI jeg er ikke en sånn hippie som sniffer blomster og roper om fred. men jeg syns tia da du hadde en rifle i handa og ikke lommelykt, rødtpunkt, vertikalgrep og masse annet stæsj. våpen fra og med 1 verdenskrig og til 1970 er ordentlige våpen. nesten alt etter det er sånn hitec shait! Shait og shait fru blom... Lenke til kommentar
livingman Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 fjortiser... need i say more? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Du kan jo. Men trengs egentlig ikke. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 fjortiser... need i say more? Yeees, more say you need! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Salat. Skal man liksom bli mett av det?! Det er kvinnfolk- og kaninføde! Særlig for kvinnfolk som spiser som småfugler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg