-Shark- Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Alle invandrerne som lukter krydder. Og polakkene som tar jobbene. 7909986[/snapback] Grunnen til at polakkene tar alle jobbene er at ingen nordmenn vil ha fandenskapet. Så skyld deg selv. En kjapp titt i jobb-forumet viser at de fleste ikke vil jobbe for under 450.000 kr i året pluss firmabil, så her er nok ikke en stakkars polakk noe å irritere seg over. Noe som irriterer meg er manglende innstats på jobben. Personer som har vært med over 10 år har plutselig en annen innstilling overfor innsats og tempo. Dødvekt sier jeg, og jeg gjør mitt beste for å stille dem i det faktiske lys overfor sjefen. 7911352[/snapback] Ja det er jo sant. De tar jo de usslige jobbene. men alikavel. De må da kunne lære seg norsk. Burde være en regel for alle som bor her så så lang tid, at de burde ha et obligatorisk Norsk kurs. Hater og gå rundt i Oslo og det eneste jeg hører er Albanere og annet faenskap som babler på dems språk. Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Ting som irriterer så grenseløst for meg er vel - Online butikker som sier du skal få varen innen 1 uke ( i mitt tilfelle en pc. ) også får du den ikke på 2 måneder. Og da må du kjøre inn og hente den selv. - Idiotiske jenter som skal stille spørsmål om ting de ikke er interesert i for også gå vekk når du svarer - Treg service - Folk som spiller online som ikke kan bra engelsk. - Når butikken er tom for cola! - Også til slutt, når noen ikke gidder og holde kjeft men ringer deg, snakker på msn, skype, osv osv når de vil vitte noe du ikke kan fortelle dem Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Burde være en regel for alle som bor her så så lang tid, at de burde ha et obligatorisk Norsk kurs. Hater og gå rundt i Oslo og det eneste jeg hører er Albanere og annet faenskap som babler på dems språk. 7911613[/snapback] Ja, nå vet du iallefall hvordan det er å være spanjol i områdene der pensjonerte FrP-velgere i grilldress har slått seg ned. De krever at innvandrere i Norge skal lære seg norsk, mens de samtidig krever at den spanske kjøpmannen på hjørnet skal lære seg norsk så de forstår han. Det er dobbeltmoral, det. Og det irriterer meg så grenseløst. Endret 10. februar 2007 av Dahl Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 hehe. Ja det er sant. Men Norsk burde være et Must uansett. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 - Når butikken er tom for cola! 7911617[/snapback] For nysgjerrighetens skyld; har dette noen gang skjedd? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 - Når butikken er tom for cola! 7911617[/snapback] For nysgjerrighetens skyld; har dette noen gang skjedd? 7911886[/snapback] han bor sikkert på fjellet- så har ikke cola bilen nådd frem itide Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Når det er bare ugly boys på vors, og når det endelig kommer noen fine, så kommer de med dama. Så jævla typisk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Når det er bare ugly boys på vors, og når det endelig kommer noen fine, så kommer de med dama. Så jævla typisk. 7912730[/snapback] Kjedelig å være de som blir sett på som ugly da, siden man gjerne er klar over hva jentene tenker. Endret 10. februar 2007 av fredrik Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 At det skal være så forbanna klin umulig å finne noen å spille ludo med!Jeg vil spille ludo, men ikke en gang småunger vil spille det! 7911586[/snapback] Er jo ikke så rart det da. Ludo er jo dritkjedelig! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Når det er bare ugly boys på vors, og når det endelig kommer noen fine, så kommer de med dama. Så jævla typisk. 7912730[/snapback] Det er jævla kjedelig å være en av de ugly dudene som jentene ikke vil ha. Så kjeften på deg. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Kjedelig å være de som blir sett på som ugly da, siden man gjerne er klar over hva jentene tenker. 7912741[/snapback] Jeg driver ikke akkurat og roper det ut da, jeg har da manerer. Det er jævla kjedelig å være en av de ugly dudene som jentene ikke vil ha. Så kjeften på deg. Den fineste av de stygge ender jo ofte opp med å få seg noe av mangel på fine gutter, så det er jo ikke synd på dem. Endret 10. februar 2007 av applemania Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Den fineste av de stygge ender jo ofte opp med å få seg noe av mangel på fine gutter, så det er jo ikke synd på dem. 7912748[/snapback] Da må jeg være av de aller styggeste. Jeg har ALDRI fått napp på fest. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Da må jeg være av de aller styggeste. Jeg har ALDRI fått napp på fest. 7912761[/snapback] Eller kanskje du bare er på feil fester? Du er jo langtfra stygg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Eller kanskje du bare er på feil fester? Du er jo langtfra stygg. 7912772[/snapback] Jeg tror jeg trenger ny omgangskrets. Oslo, here I come. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Oslo, here I come. 7912777[/snapback] Kom på Oslo-treffet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Kjedelig å være de som blir sett på som ugly da, siden man gjerne er klar over hva jentene tenker. 7912741[/snapback] Jeg driver ikke akkurat og roper det ut da, jeg har da manerer. Neinei, men de vet det jo. Den fineste av de stygge ender jo ofte opp med å få seg noe av mangel på fine gutter, så det er jo ikke synd på dem. 7912748[/snapback] Enda kjedeligere for de som ikke når opp til å være den fine av de stygge. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Oslo, here I come. 7912777[/snapback] Kom på Oslo-treffet. 7912781[/snapback] Jeg skal det. Var der forrige gang og. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Ja det er jo sant. De tar jo de usslige jobbene. men alikavel. De må da kunne lære seg norsk. Burde være en regel for alle som bor her så så lang tid, at de burde ha et obligatorisk Norsk kurs. Hater og gå rundt i Oslo og det eneste jeg hører er Albanere og annet faenskap som babler på dems språk. 7911613[/snapback] hehe. Ja det er sant. Men Norsk burde være et Must uansett. 7911832[/snapback] Hvordan kan du klage over dårlige norskkunnskaper når du åpenbart ikke har oversikt over selv de mest grunnleggende rettskrivningsregler? Jeg irriterer meg over dårlig grunnlagte rasistiske holdninger. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg har ikke mye tro på obligatoriske norskkurs når obligatorisk skolegang for norske elever resulterer i svært middelmådige norskkunnskaper. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg syntes svetteluktende,hvitløksluktende innvandrere er utrlig irriterende.+ Svetteluktede, hvitløksluktende personer generelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg