€uropa Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Folk som siterer det siste innlegget før sitt. Hva faen er vitsen? Folk forstår at det er det innlegget man svarer på hvis man ikke har sitert et annet. Jeg gjør det fordi veldig ofte kommer det et nytt inlegg mens jeg skriver mitt og da er det greit å quote så slipper man misforståelser. Værre er det med folk som siterer døds lange poster uten å snippe. Da får du bare ta den sjansen og heller endre innlegget til hvis noen kom deg i forkjøpet. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 SUV'er med xenon: DØ! Ja! PLUSS EN! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hva er gale med xenon? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 De blender vel ganske mye, tipper jeg. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 "Dårlig" råd irriterer meg. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Akkurat nå irriterer det meg at nettet er så jævla tregt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Å stå opp tidlig for å dra til Spania fordi jeg er utbrent. Jeg hadde vært fornøyd med å dra til Stavanger, men neida "Du MÅ være med til huset vårt før eller siden" sier foreldra mine, jeg har ingen interesse av å dra til Spania, jeg liker meg ikke på steder hvor folk snakker bedriten engelsk -_- Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 NAV -JÆVLA NAV...prøver å få til personlig møte, men blir bare sendt på kurs, og når man endelig får møte, så er ene personen syk og man blir innkalt til kurs...grrrr' irriterer meg også at jeg ble innkalt til ett jobbintervjue jeg ikke hadde søkt på. ble skikkelig skuffa. åssen i huleste skal man klare seg med 10 timer i uka med jobb når man søker kasse kan de informere før man har hatt halve intervjuet om at dette er en 10 timers stilling i ferskvare Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) At stasjonære får bluescreen rett før påloggingsskjermen. Funker heller ikke i sikkermodus. Søren og jeg som har så mye prosjekter osv. på den disken.. *Prøve å installere Win7 på en annen disk når jeg kommer hjem fra jobb* Endret 3. oktober 2009 av W202 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Vet dere hva som faens irriterer meg!? AT KINO CITY NÅ SIER AT NATTPREMIEREN PÅ MICHAEL JACKSON THIS IS IT ER AVLYST! FORDI DE FIKK IKKE VISE DEN FØR AMERIKA! SÅ NÅ MÅ VI TILBAKE DIT FOR Å FÅ NYE BILLETTER, MEN DAGSPREMIEREN ER JO GARANTERT UTSOLGT! SÅ VI FÅR IKKE PREMIERE. HELVETTE ASS. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Folk med Eple- eller Windowslogoer i avataren sin, utrolig upersonlig. "Åh jeg digger noe mainstream drit som andre har skapt og millioner bruker, dette må jeg virkelig få fram, det er utrolig VIKTIG!" Jævla fanbois. Endret 3. oktober 2009 av WarpX Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 NAV -JÆVLA NAV...prøver å få til personlig møte, men blir bare sendt på kurs, og når man endelig får møte, så er ene personen syk og man blir innkalt til kurs...grrrr' irriterer meg også at jeg ble innkalt til ett jobbintervjue jeg ikke hadde søkt på. ble skikkelig skuffa. åssen i huleste skal man klare seg med 10 timer i uka med jobb når man søker kasse kan de informere før man har hatt halve intervjuet om at dette er en 10 timers stilling i ferskvare Jepp. Som jeg sier, det er de rødgrønne sin feil, som jeg regner med at ikke du heller stemte på? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Folk som maser om rødgrønne sin feil. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ja, for dem er det ikke mange av. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Vil ihvertfall ikke ha noe borgerlig drit som driver på og kutter i stønadene slik som forrige gang vi hadde borgerlig regjering. Fuck Høyre-svina. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg irriterer meg over slike snevre ytringer: Folk som ikke liker The Shining er dumme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Folk som ikke makter og tolke ironi over internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg