Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som siterer det siste innlegget før sitt. Hva faen er vitsen? Folk forstår at det er det innlegget man svarer på hvis man ikke har sitert et annet.

Jeg gjør det fordi veldig ofte kommer det et nytt inlegg mens jeg skriver mitt og da er det greit å quote så slipper man misforståelser. Værre er det med folk som siterer døds lange poster uten å snippe.

Da får du bare ta den sjansen og heller endre innlegget til hvis noen kom deg i forkjøpet.

Lenke til kommentar

Å stå opp tidlig for å dra til Spania fordi jeg er utbrent.

Jeg hadde vært fornøyd med å dra til Stavanger, men neida "Du MÅ være med til huset vårt før eller siden" sier foreldra mine, jeg har ingen interesse av å dra til Spania, jeg liker meg ikke på steder hvor folk snakker bedriten engelsk -_-

Lenke til kommentar

NAV -JÆVLA NAV...prøver å få til personlig møte, men blir bare sendt på kurs, og når man endelig får møte, så er ene personen syk og man blir innkalt til kurs...grrrr'

irriterer meg også at jeg ble innkalt til ett jobbintervjue jeg ikke hadde søkt på. ble skikkelig skuffa. åssen i huleste skal man klare seg med 10 timer i uka med jobb :( når man søker kasse kan de informere før man har hatt halve intervjuet om at dette er en 10 timers stilling i ferskvare

Lenke til kommentar

At stasjonære får bluescreen rett før påloggingsskjermen. Funker heller ikke i sikkermodus. Søren og jeg som har så mye prosjekter osv. på den disken.. *Prøve å installere Win7 på en annen disk når jeg kommer hjem fra jobb*

Endret av W202
Lenke til kommentar

Vet dere hva som faens irriterer meg!? AT KINO CITY NÅ SIER AT NATTPREMIEREN PÅ MICHAEL JACKSON THIS IS IT ER AVLYST! FORDI DE FIKK IKKE VISE DEN FØR AMERIKA!

SÅ NÅ MÅ VI TILBAKE DIT FOR Å FÅ NYE BILLETTER, MEN DAGSPREMIEREN ER JO GARANTERT UTSOLGT! SÅ VI FÅR IKKE PREMIERE. HELVETTE ASS.

Lenke til kommentar

Folk med Eple- eller Windowslogoer i avataren sin, utrolig upersonlig. "Åh jeg digger noe mainstream drit som andre har skapt og millioner bruker, dette må jeg virkelig få fram, det er utrolig VIKTIG!" Jævla fanbois.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
NAV -JÆVLA NAV...prøver å få til personlig møte, men blir bare sendt på kurs, og når man endelig får møte, så er ene personen syk og man blir innkalt til kurs...grrrr'

irriterer meg også at jeg ble innkalt til ett jobbintervjue jeg ikke hadde søkt på. ble skikkelig skuffa. åssen i huleste skal man klare seg med 10 timer i uka med jobb :( når man søker kasse kan de informere før man har hatt halve intervjuet om at dette er en 10 timers stilling i ferskvare

Jepp. Som jeg sier, det er de rødgrønne sin feil, som jeg regner med at ikke du heller stemte på?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...