Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva slags leker...?

Alt fra batman til bionicle.

Lekerbiler. Lekefigurer.

Anime-figurer. Narutofigurer.

Sånn barnslig dritt.

kan jeg spørre hvorfor dere egentlig henger på 4chan i det hele tatt?? :p

Endret av person
Lenke til kommentar
Folk som siterer det siste innlegget før sitt. Hva faen er vitsen? Folk forstår at det er det innlegget man svarer på hvis man ikke har sitert et annet.

Jeg gjør det fordi veldig ofte kommer det et nytt inlegg mens jeg skriver mitt og da er det greit å quote så slipper man misforståelser. Værre er det med folk som siterer døds lange poster uten å snippe.

Lenke til kommentar

Løsning: ta en quote uansett. Når du er ferdig tar du en "preview post", dermed vil du se om det er kommet nye innlegg siden du begynte å svare. Om ikke så er det bare å slette quoten og svare kjapt. Men denne metoden ikke idiotsikker, de kan snike seg inn et innlegg på de sekundene det tar. Og verre blir det om det wrappes om til neste side (da er det greit med en quote), fordi dette kan man ikke se ut fra preview. Hmmm kanskje dette egentlig ikke er så bra løsning likevel :confused:

Lenke til kommentar

Hår irriterer meg :hrm: det er overalt hvor det ikke trenger å være (på hodet er det greit nok :p ) og når det gjelder katter, så er det et helvete å måtte støvsuge hver eneste inch av alt av møbler hver dag om sommeren (ja, kattene mine røyter så mye)

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Hår irriterer meg :hrm: det er overalt hvor det ikke trenger å være (på hodet er det greit nok :p ) og når det gjelder katter, så er det et helvete å måtte støvsuge hver eneste inch av alt av møbler hver dag om sommeren (ja, kattene mine røyter så mye)

Skaff deg en Spynx

sphynxface.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...