Applebee Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Tror det som faktisk provoserte meg mest med hele greia, er at når man spør om folk har prøvd det, så svarer dem f.eks "Ja, 7 Ganger " Den smileyen bak irriterer meg da, de forstår ikke risikoen av noe så dumt som å besvime. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 jeg ga meg etter et par ganger, ettersom jeg rett og slett bare smalt i bakken med bakhodet først.. Det var en kompis som begynte å løpe samtidig som han sang på "Cotton eye Joe" Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 At jeg av en eller annen merkelig grunn plutselig svetter noe sjukt i henda. At jeg har fått en sinnsvakt stor kvise på haka. At jeg flasser og røyter. (Tar og skinner meg snart, tror jeg ) At enkelte personer aldri klarer å være saklige. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 "Brain orgasm" er livsfarlig. Har du tette blodårer, eller tynne blodårer i hjernen så kan du få slag. Hele greia går ut på at man pumper ekstremt store mengder oksygen opp i hjernen. Lenke til kommentar
Lenetupp Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg irriterer meg over folk som deler ord. Blir jo helt feil tonefall når du skal lese. Jeg er SÅ enig! Og det blir jo bare flere og flere av de derre ord delings feilene. arrgh! Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Jeg er SÅ enig!Og det blir jo bare flere og flere av de derre ord delings feilene. arrgh! Regner med at det var on purpose, men, orddelingsfeilene er vel mer riktig...? Endret 2. oktober 2009 av Akrobaten Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Wahaha artig Orddeling er noe herk, fatter ikke hvordan folk klarer det. Endret 2. oktober 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Wahaha artig Orddeling er noe herk, fatter ikke hvordan folk klarer det. +1 Føler aldri at jeg får det til rett Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Folk som siterer det siste innlegget før sitt. Hva faen er vitsen? Folk forstår at det er det innlegget man svarer på hvis man ikke har sitert et annet. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 At enkelte personer aldri klarer å være saklige. Usaklighet Lenke til kommentar
Teac Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 At jeg fikk pakeringsbot på skolen. "Parkert utenfor oppmerkede plasser" Jævlig surt når jeg hverken står i veien for noen eller at de har satt opp skilt mot dette... Lenke til kommentar
person Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hva slags leker...? Alt fra batman til bionicle. Lekerbiler. Lekefigurer. Anime-figurer. Narutofigurer. Sånn barnslig dritt. kan jeg spørre hvorfor dere egentlig henger på 4chan i det hele tatt?? Endret 2. oktober 2009 av person Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Folk som siterer det siste innlegget før sitt. Hva faen er vitsen? Folk forstår at det er det innlegget man svarer på hvis man ikke har sitert et annet. Jeg gjør det fordi veldig ofte kommer det et nytt inlegg mens jeg skriver mitt og da er det greit å quote så slipper man misforståelser. Værre er det med folk som siterer døds lange poster uten å snippe. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Løsning: ta en quote uansett. Når du er ferdig tar du en "preview post", dermed vil du se om det er kommet nye innlegg siden du begynte å svare. Om ikke så er det bare å slette quoten og svare kjapt. Men denne metoden ikke idiotsikker, de kan snike seg inn et innlegg på de sekundene det tar. Og verre blir det om det wrappes om til neste side (da er det greit med en quote), fordi dette kan man ikke se ut fra preview. Hmmm kanskje dette egentlig ikke er så bra løsning likevel Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hår irriterer meg det er overalt hvor det ikke trenger å være (på hodet er det greit nok ) og når det gjelder katter, så er det et helvete å måtte støvsuge hver eneste inch av alt av møbler hver dag om sommeren (ja, kattene mine røyter så mye) Endret 2. oktober 2009 av Therawyn Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hår irriterer meg det er overalt hvor det ikke trenger å være (på hodet er det greit nok ) og når det gjelder katter, så er det et helvete å måtte støvsuge hver eneste inch av alt av møbler hver dag om sommeren (ja, kattene mine røyter så mye) Skaff deg en Spynx Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Fy faen noe så stygt. Ikke rart den ser så sur ut, har sikkert sett seg selv i speilet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg