djgudleif Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 De samler på leker. De viser fram lekene sine. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Våknet opp til et særdeles kaldt soverom i dag, bilen var nedrima, men veiene var likevel ikke glatte. Nedtur. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er det ikke bra at veiene ikke er glatte? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er jo dønn kjedelig å kjøre når de ikke er glatte da Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hva slags leker...? Alt fra batman til bionicle. Lekerbiler. Lekefigurer. Anime-figurer. Narutofigurer. Sånn barnslig dritt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Vær ikke så konservativ a! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er ikke det, men lolol! !!!111 ATATATAT Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 At sånn ca alle fra 5. klassen og opp til 10. klasse nå har prøvd å få Brain Orgasm. Forskjellen er bare at de tar det litt lenger, slik at de besvimer. Faen, hvor dum er det mulig å bli? Kan jo umulig være bra for kroppen at du besvimer. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 at jeg ikke får jævla msn til å funke Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hva er det? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Var det ikke ment til meg da? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kan ikke det der skade hjernen eller noe? Har hørt det kan være farlig. Stokk dumme er de i hvert fall! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 At sånn ca alle fra 5. klassen og opp til 10. klasse nå har prøvd å få Brain Orgasm. Forskjellen er bare at de tar det litt lenger, slik at de besvimer. Faen, hvor dum er det mulig å bli? Kan jo umulig være bra for kroppen at du besvimer. Nei,det er ikke sunt å drive slikt til man besvimer. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Irriterer meg over slike folk jeg også. Gjør hva som helst for oppmerksomhet. Selv har jeg besvimt bare av å reise meg for fort (regner med det skjer noe av det samme), ikke særlig behagelig. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Var ment til deg ja Applebee, men jeg skjønte ikke helt hva han gjorde? Holdt pusten? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Sitter i "Squatting position" og puster dypt ut og inn i 20 sek. Så reiser man seg og blåser på tommelen.. Matsemann: Det er den effekten man egentlig skal få, men de som gjør det her puster raskere, og blåser på tommelen lengre slik at de besvimer. Endret 2. oktober 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Husker når vi testa det greiene der for 10 år sia så stod vi bøyd over (ass up face down) og hyperventilerte før vi så reiste oss fort opp i stående stilling og holdt begge hendene rundt halsen og klemte til. Var noen som fainta, men de fleste prøvde bare en gang så ga vi oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg