djgudleif Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg vet hvem som er i avataren til Duffo! MEN HVEM ER DET? Jeg glemte det. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg vet hvem som er i avataren til Duffo! MEN HVEM ER DET? Jeg glemte det. Frank Garrett Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 http://granitegrok.com/pix/PrinceCharles.jpg Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 At folk i klassen f.eks ler og sier du er svak når du nettopp har begynt å trene og løfter ganske lite, men de skjønner jo ikke at man trener for en grunn >.< Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Aldri hørt om! Shellphone Garrett, yesh! http://www.youtube.com/watch?v=dsV7cQq4lzw Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 At folk i klassen f.eks ler og sier du er svak når du nettopp har begynt å trene og løfter ganske lite, men de skjønner jo ikke at man trener for en grunn >.< mm, man blir ikke sterk over natta, krever motivasjon og disiplin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 mm, man blir ikke sterk over natta, krever motivasjon og disiplin Nei, det krever trening. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 mm, man blir ikke sterk over natta, krever motivasjon og disiplin Nei, det krever trening. Haha! Captain Obvious strikes again! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 I just lost the game... Again Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 LEI LEI LEI dette bildet, VG har brukt det i flere år nå. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 I just lost the game... Again Damn, visste ikke at det fortsatt var 2008. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Det er 2009, smartchild << Endret 1. oktober 2009 av Pentumsmart Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Idiotien til brukeren over irriterer. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Var jo du som starta med et idiotisk innlegg til meg? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Folk som bruker ordet "da" i tide og utide irriterer meg. Eksempel; Jeg er da en 17 år gammel gutt. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg opplever det heldigvis ikke lenger, men noe fryktelig irriterende når jeg var yngre: En av mine foreldre får besøk av gamle kjente og alle smiler og ler. Mamma/Pappa ser på meg og spør om jeg kjenner igjen besøket, som jeg hadde møtt i sikkert 3-4 årsalderen og husker naturligvis ikke. Jeg nøler med å svare helt til at jeg ser alle smilene forsvinne idet de venter på et svar Tusen hjertelig takk for de sosiale pinlighetene Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 At folk i klassen f.eks ler og sier du er svak når du nettopp har begynt å trene og løfter ganske lite, men de skjønner jo ikke at man trener for en grunn >.< Morsomme er når man nettopp har begynt men drar ifra etter bare noen uker. De kjører uten program, bare litt random biceps/benk, og spiser ikke skikkelig. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Var jo du som starta med et idiotisk innlegg til meg? Nei? The game døde ut i 2008. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Mhm mhm mhm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg