Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har rockefot som ikke vil gi seg. Prøver jeg å stoppe så begynner jeg 5 minutter senere uten at jeg legger merke til det.

Jeg har en enorm muskel foran på leggen på grunn av slikt. Tramper selvfølgelig ikke slikt når jeg spiller på et trommesett, men dette har jeg hatt som uvane i de siste 6-7 årene

Lenke til kommentar
Folk som er på treningsstudio kun for enn show-off runde. Der sitter man å pumper sine 5-10kg og føler så lykkelig. Men ikke faen at man får trent i fred, det kommer garantert enn jævel fra den andre side av salen, setter seg foran deg og pumper opp med 100kg.

Eller enda bedre, samme opplegget utføres av en kvinnfolk som er bare sååå bestemt på å vise hvor mye mer HUN klarer.

Samme folka har tendens til å hamstre inn det siste av sports klær og snakker vilt om hvor mange timer de har trent igår, idag osv...

Kunne ikke vært mer enig. Utrolig irriterende fenomen.

Lenke til kommentar
Folk som er på treningsstudio kun for enn show-off runde. Der sitter man å pumper sine 5-10kg og føler så lykkelig. Men ikke faen at man får trent i fred, det kommer garantert enn jævel fra den andre side av salen, setter seg foran deg og pumper opp med 100kg.

Eller enda bedre, samme opplegget utføres av en kvinnfolk som er bare sååå bestemt på å vise hvor mye mer HUN klarer.

Samme folka har tendens til å hamstre inn det siste av sports klær og snakker vilt om hvor mange timer de har trent igår, idag osv...

Lol, høres ut som du er ganske missunnelig :!:

Har aldri opplevd damer som skal vise fram hvor sterke de er, sitter nok i huet ditt

edit: jeg blir faktisk irritert på sånne som deg jeg, som snur ryggen til meg når jeg sitter ved siden av og trener med mer enn deg. hvorfor skal det ha så mye å si hvor mye man trener med?

Endret av ToYBoi
Lenke til kommentar
Lol, høres ut som du er ganske missunnelig :!:

Har aldri opplevd damer som skal vise fram hvor sterke de er, sitter nok i huet ditt

edit: jeg blir faktisk irritert på sånne som deg jeg, som snur ryggen til meg når jeg sitter ved siden av og trener med mer enn deg. hvorfor skal det ha så mye å si hvor mye man trener med?

Og du høres ut som en av dem som flexer på treningsstudio. Ja, jeg dømmer deg ut i fra nicket, avataren, konfronteringen og måten du skriver på.

Lenke til kommentar

Samme med folk som absolutt skal komme bort og rette på meg når jeg trener. Dritt irriterende. blablabla 15 reps er for mye å bygge muskler med. Det han ikke vet er at jeg trener et treningsprogram han aldri har hørt om en gang, fucker

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...