djgudleif Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Restless leg syndrome? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 At jeg nå sitter med tastatur nr.2 fra komplett, ca 2 uker senere og 175kr fattigere. Får håpe dette fungerer bedre.. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det vet jeg ikke. Tror nok ikke det. I og med at jeg ikke lider noe pga det så gidder jeg ikke bry meg så mye ^^ Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har rockefot som ikke vil gi seg. Prøver jeg å stoppe så begynner jeg 5 minutter senere uten at jeg legger merke til det. Jeg har en enorm muskel foran på leggen på grunn av slikt. Tramper selvfølgelig ikke slikt når jeg spiller på et trommesett, men dette har jeg hatt som uvane i de siste 6-7 årene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Faen! Flyet mitt lander 23:45, siste tog hjem går 23:35. Neste tog går 07:35. >< Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Faen!Flyet mitt lander 23:45, siste tog hjem går 23:35. Neste tog går 07:35. >< Den var tøff,men kan du ikke bare bite i det sure eplet og betale for en taxi hjem? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har en enorm muskel foran på leggen på grunn av slikt. Tramper selvfølgelig ikke slikt når jeg spiller på et trommesett, men dette har jeg hatt som uvane i de siste 6-7 årene Greit å vite at noe positivt kommer ut av det ihvertfall Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Synes dette fortjener å bli repetert: Fanboys! Vi tar det en gang til... Fanboys! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Faen!Flyet mitt lander 23:45, siste tog hjem går 23:35. Neste tog går 07:35. >< Den var tøff,men kan du ikke bare bite i det sure eplet og betale for en taxi hjem? Om jeg hadde hatt 2000 spenn å svi på taxi så ... Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Folk som er på treningsstudio kun for enn show-off runde. Der sitter man å pumper sine 5-10kg og føler så lykkelig. Men ikke faen at man får trent i fred, det kommer garantert enn jævel fra den andre side av salen, setter seg foran deg og pumper opp med 100kg. Eller enda bedre, samme opplegget utføres av en kvinnfolk som er bare sååå bestemt på å vise hvor mye mer HUN klarer. Samme folka har tendens til å hamstre inn det siste av sports klær og snakker vilt om hvor mange timer de har trent igår, idag osv... Kunne ikke vært mer enig. Utrolig irriterende fenomen. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Folk som er på treningsstudio kun for enn show-off runde. Der sitter man å pumper sine 5-10kg og føler så lykkelig. Men ikke faen at man får trent i fred, det kommer garantert enn jævel fra den andre side av salen, setter seg foran deg og pumper opp med 100kg. Eller enda bedre, samme opplegget utføres av en kvinnfolk som er bare sååå bestemt på å vise hvor mye mer HUN klarer. Samme folka har tendens til å hamstre inn det siste av sports klær og snakker vilt om hvor mange timer de har trent igår, idag osv... Lol, høres ut som du er ganske missunnelig :!: Har aldri opplevd damer som skal vise fram hvor sterke de er, sitter nok i huet ditt edit: jeg blir faktisk irritert på sånne som deg jeg, som snur ryggen til meg når jeg sitter ved siden av og trener med mer enn deg. hvorfor skal det ha så mye å si hvor mye man trener med? Endret 1. oktober 2009 av ToYBoi Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Lol, høres ut som du er ganske missunnelig :!: Har aldri opplevd damer som skal vise fram hvor sterke de er, sitter nok i huet ditt edit: jeg blir faktisk irritert på sånne som deg jeg, som snur ryggen til meg når jeg sitter ved siden av og trener med mer enn deg. hvorfor skal det ha så mye å si hvor mye man trener med? Og du høres ut som en av dem som flexer på treningsstudio. Ja, jeg dømmer deg ut i fra nicket, avataren, konfronteringen og måten du skriver på. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det hørtes veldig douchebag ut ja. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 irriterer meg ta en pakke som ble lagt på postkontoret i går enda står som "NGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING " Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Han der Kris som ikke lar folk bli med i fap free klubben! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg vet ikke om jeg elsker eller hater avataren til Duffo. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg vet ikke om jeg elsker eller hater avataren til Duffo. Du elsker den såklart! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er det prins Charles på hasj? Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Samme med folk som absolutt skal komme bort og rette på meg når jeg trener. Dritt irriterende. blablabla 15 reps er for mye å bygge muskler med. Det han ikke vet er at jeg trener et treningsprogram han aldri har hørt om en gang, fucker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg