Manken Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Sosse/homse-stilen som de yngste ( 7. og 8. klasse) Begynner å skape. Mega-tighte bukser, glætte skleiker og det som verre er. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Helt enig. Jeg blir så provosert hver gang jeg ser ei rosa t-skjorte, bleket hår med masse voks og store solbriller. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) http://www.retthjem.no/images/large/11492303.bmp Fy faen for ei JÆVLA STYGG farge. Unnskyld meg. (av en eller annen grunn kunne jeg ikke "insert image", muligens pga. at det er en bmp. Også irriterende) Endret 1. oktober 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Bildet er litt ødelagt pga .bmp, men det er jo den absolutt diggeste frokostblandingen? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ja frokostblandingen er bra, derfor er det irriterende at den nye pakka har spygrønn farge som man må se hver gang man skal spise. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Faens NAV. Planen var at jeg skulle få kommunalt lån uten renter, sånn at jeg skulle få kjøpt meg bil slik at jeg fikk beholde den nye jobben min. Jobben er deltid, så de lurte på om de kunne kontakte jobben angående lønnstilskudd sånn at jeg slapp å få tilskudd fra NAV. Drittsekkene har nå gjort om hele avtalen om lån, sånn at jeg får lån med renter fra jobben til varebil, 2-seter, som jeg ikke får lov til å bruke på fritida uten å skatte på den. Og jeg vil få 7250,- i lønn netto i måneden. JEG ORKER IKKE MER! Har lyst til å gjøre slutt på alt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Da håper jeg ikke du stemte på de rødgrønne. For det er dette man får når man stemmer på en regjering med en hånd i lommeboka di og en annen hånd på ballene dine. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Service bil? Fattern har hatt det i årveis. Du kan bruke den på fritiden uten å skatte, bare ikke bli tatt av purken så går alt fint. Endret 1. oktober 2009 av Feh Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Sosse/homse-stilen som de yngste ( 7. og 8. klasse) Begynner å skape. Mega-tighte bukser, glætte skleiker og det som verre er. Kunne ikke blitt mer enig. Ser så forjævelig ut. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Noe av det som irriterer meg mest er når gutter har fått for seg at de skal dolle seg opp som noen fjortis-jenter og ta bilde forran speilet mens de poser med svai i ryggen.. uff Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) At låret mitt er vondt, så jeg går rundt med improvisert stokk og limper som HouseJeg skal skrive om Petter Dass til framlegg i morra tidlig Prøve i Norsk på fredag Prøve i Historie på Onsdag Har loppemarked i hele helga. Hvor er dette loppemarkedet!? Kalvskinnet skole i Trondheim. Hvem arrangerer? Endret 1. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Opplevde gulvmatte-mareritt med Toyota Tilbakekallingen ble utløst av en ulykke der fire mennesker mistet livet. Før ulykken ringte en av passasjerene nødnummeret 911 og fortalte at gasspedalen hadde hengt seg opp, og at bilen hadde kommet opp i en hastighet på 120 miles i timen (193 km/t), skriver Automotive News. HVA FAEN? Toyota burde gi de avdødes familie GULLMEDALJE for at de var så snartenkte at de RINGTE 911 mens bilen farer av gårde for full spiker! HERREGUD ER DET MULIG? Hvem faen tar opp mobilen for å ringe 112 dersom gasspedalen henger seg opp? Instinktivt ville man først prøve å bremse og jeg er sikker på at de aller fleste etter hvert ville tenke på å vri om nøkkelen slik at motoren stanser. Fy faen å oppgitt jeg blei når jeg leste dette. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Eller holde inne clutchen og sparke vekk matta på gasspedalen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Opplevde gulvmatte-mareritt med Toyota Tilbakekallingen ble utløst av en ulykke der fire mennesker mistet livet. Før ulykken ringte en av passasjerene nødnummeret 911 og fortalte at gasspedalen hadde hengt seg opp, og at bilen hadde kommet opp i en hastighet på 120 miles i timen (193 km/t), skriver Automotive News. HVA FAEN? Toyota burde gi de avdødes familie GULLMEDALJE for at de var så snartenkte at de RINGTE 911 mens bilen farer av gårde for full spiker! HERREGUD ER DET MULIG? Hvem faen tar opp mobilen for å ringe 112 dersom gasspedalen henger seg opp? Instinktivt ville man først prøve å bremse og jeg er sikker på at de aller fleste etter hvert ville tenke på å vri om nøkkelen slik at motoren stanser. Fy faen å oppgitt jeg blei når jeg leste dette. Det var jo en av de andre passasjerene som ringte da? Altså ikke føreren som du får det til å høres ut som. Hvordan kan de andre hjelpe til med å bremse? Ved å ringe 911 kanskje de kunne fått sperra veier for trafikk litt lenger framme eller noe sånt, vet ikke jeg. Men de kunne nå ha prøvd å vridd om nøkkelen som du sa. Eller clutch som dragen sa. MEN HVA FAEN DE ER JO IDIOTER JO, jeg som hadde tenkt å forsvare de. Endret 1. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Da håper jeg ikke du stemte på de rødgrønne. For det er dette man får når man stemmer på en regjering med en hånd i lommeboka di og en annen hånd på ballene dine. Jeg stemte Venstre. AP og FrP kan dø. Service bil? Fattern har hatt det i årveis. Du kan bruke den på fritiden uten å skatte, bare ikke bli tatt av purken så går alt fint. Jobben blir stående som eier til lånet har blitt nedbetalt. Blir da sett på som firmabil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 At jeg ikke får til den siste oppgaven jeg må fullføre for å stå faget >< Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har rockefot som ikke vil gi seg. Prøver jeg å stoppe så begynner jeg 5 minutter senere uten at jeg legger merke til det. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Irriterer meg at jeg ikke vet hva rockefot er. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det ser ut som man spiller basstromme med foten. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det på en annen måte Gjerne i takt med musikken. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 åja, skjønner. Jeg tror jeg har et ekstremt tilfelle av "rockefot". Men bryr meg ikke stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg