Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke hva det heter mere, nei. Vet bare at du finner det på butikken og gamlinger har alltid slikt i skapet sitt :p

Google vademecum +munnsår.

Jeg brukte det da jeg hadde munnsår (sånn inni munnen-blemme).

Hadde på noen dråper, et par ganger om dagen. Og det ble mye bedre dagen etter.

Tipper det funker på din type sår også :)

Fant en flaske Vademecum munnskyld. Kjenner du igjen produktet på bildet under?

694085_vademecum_25ml_m.jpg

Endret av SoapyAsHell
Lenke til kommentar
At låret mitt er vondt, så jeg går rundt med improvisert stokk og limper som House

Jeg skal skrive om Petter Dass til framlegg i morra tidlig

Prøve i Norsk på fredag

Prøve i Historie på Onsdag

Har loppemarked i hele helga.

YDI. :thumbup:

Mhm, på en måte ja, siden jeg tar utdanning, men.. nei.

Det bare sier du for å ta igjen.

Lenke til kommentar

Når vi snakker om å se film i klassen...

Så sier læreren at "nei, den har jeg ikke akuratt nå... Ikke skolen heller"

Halve klassen: "LAST DEN NED DA?!?!? LAST DEN NED DA!?!?!? JEG KAN LASTE DEN NED JEG!11"

Hva faen? Vg3 og de fleste skjønner enda ikke at skolen ABSOLUTT ikke kan gjøre noe sånt.

Så vil alle se masse hollywood crap-remake filmer. Mens lærerne vil se originaler fra 80-tallet.

NOE SOM VILLE VÆRT LANGT BEDRE ENN DE DER FLESTE NYE HOLLYWOOD REMAKES DRITEN SOM ALDRI HOLDER MÅÅL.

Er så sinnsykt lei av at alt som er bra skal få en remake.

Greit, jeg kan jo la være å se den, men det som er irriterende er når folk sier "Du, har du sett den nye blalblalb? DEN VAR DØDSBRAAAAAAAAAA BESTE FILMEN JEG HAR SETT LOLOLol"

"Er ikke den en remake av bla lvabl?"

"HÆÆÆÆ? men den er sikkert gammel og dårlig lol :grin: "

Og en annen ting...

Filmer som er "helt greie" suger egentlig maks, for de hadde jo ikke noe spesielt, de var hverken underholdende dårlig eller noe særlig bra.

Altså, man sier at en film var "helt grei" når den kom til rulleteksten.

Men som sagt, egentlig sugde den maks.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
At låret mitt er vondt, så jeg går rundt med improvisert stokk og limper som House

Jeg skal skrive om Petter Dass til framlegg i morra tidlig

Prøve i Norsk på fredag

Prøve i Historie på Onsdag

Har loppemarked i hele helga.

Hvor er dette loppemarkedet!?

Kalvskinnet skole i Trondheim.

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Folk som er på treningsstudio kun for enn show-off runde. Der sitter man å pumper sine 5-10kg og føler så lykkelig. Men ikke faen at man får trent i fred, det kommer garantert enn jævel fra den andre side av salen, setter seg foran deg og pumper opp med 100kg.

Eller enda bedre, samme opplegget utføres av en kvinnfolk som er bare sååå bestemt på å vise hvor mye mer HUN klarer.

Samme folka har tendens til å hamstre inn det siste av sports klær og snakker vilt om hvor mange timer de har trent igår, idag osv...

Lenke til kommentar

Er det mange folk som ler av andre på treningsstudio?

Altså... Hvis jeg skulle begynt på treningsstudio hadde jeg nok trent teknikk uten vekter først.

Sikkert noen som ler av det?

Ikke at de viser det men.

Bare tenker at det er slik.

FAEN så irriterende slike folk kan være, de henger sikkert rundt der bare for å være kule.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...