Matsemann Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 At jeg ikke kan en drit i dreamweaver Får se om jeg har fri dag fra jobb imorra og lære meg litt. Kod for hånd istedet. Blir mye bedre og man har full kontroll. Selv irriterer det meg når vi på skolen lærer feil HTML og ikke bruker skikkelig CSS. :/ Lenke til kommentar
CFM Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 At enkelte tilleggs flyplasser og fly til FSX krever SP2 oppgraderingen, men hele dritten klikker når jeg har oppdatert. Selv helt uten addons. Og typisk nok har jeg glemt DVD platene til spillet hjemme så jeg får heller ikke reinstallert det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Å forsove meg -_- Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Sitter fast på en oppgave og har vondt i hodet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kan joine deg på den. Bortsett fra at jeg får vondt i hodet hver gang jeg ser på oppgaven Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Har fått et infisert sår på leppen BTW, noen som vet det engelske ordet for munnsår? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) canker sore eller oral/mouth ulcer, mouth blister etc. kjært barn mange navn Endret 30. september 2009 av Feh Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 I just lost the Game Folk som ikke skjønner at dette er over irriterer. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 canker sore eller oral/mouth ulcer, mouth blister etc. kjært barn mange navn Ok takk Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Har fått et infisert sår på leppen BTW, noen som vet det engelske ordet for munnsår? vademecum. Svir som bare pokker!! Men det dreper de teite bakteriene. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Andre generasjon fra Filippinene, Kina og tilsvarende som går rundt å viser "peace" tegn, har masse "beads"(perlesmykke) på seg og "Hello Kitty" saker. Når det faen er Japansk alt sammen. Snakk om å misforstå sin kultur. Endret 30. september 2009 av co2 Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 At jeg har så mye sinne... Er alltid noe jeg er irritert for, men vet ikke alltid hva... Er liksom så ofte sint at jeg kan smokke til rett i skapet bare for å få ut aggresjon ;o Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 At jeg har så mye sinne... Er alltid noe jeg er irritert for, men vet ikke alltid hva... Er liksom så ofte sint at jeg kan smokke til rett i skapet bare for å få ut aggresjon ;o Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Irriterer meg over spillservere som ikke tåler litt banning. Spesielt når de ikke en gang har lagt inn filter for det og banner folk som sier stygge ting uten at det står i klartekst noe sted, men "please go to our website to see the rules". Hallo? Hvem stikker til en nettside før de begynner å spille? Ytringsfrihet ftw. Jeg vil si faen når det passer meg. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Der røk headsettet mitt. Flott, akkurat det jeg trengte nå. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Andre generasjon fra Filippinene, Kina og tilsvarende som går rundt å viser "peace" tegn, har masse "beads"(perlesmykke) på seg og "Hello Kitty" saker. Når det faen er Japansk alt sammen. Snakk om å misforstå sin kultur. Haha, vi har noen sånne på skolen min. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 At jeg har så mye sinne... Er alltid noe jeg er irritert for, men vet ikke alltid hva... Er liksom så ofte sint at jeg kan smokke til rett i skapet bare for å få ut aggresjon ;o Haha, kanskje sant det ;D Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Skjønner deg godt, det suger. Hvilket headsett forresten? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Har fått et infisert sår på leppen BTW, noen som vet det engelske ordet for munnsår? vademecum. Svir som bare pokker!! Men det dreper de teite bakteriene. Under Vademecum-merket finnes, foruten munnvann, også munnspray og munnskyll m/fluor. Rart at det ikke står noe om bakteriedreping. Vet du hva mer det heter enn bare Vademecum (produktnavn)? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Vet ikke hva det heter mere, nei. Vet bare at du finner det på butikken og gamlinger har alltid slikt i skapet sitt Google vademecum +munnsår. Jeg brukte det da jeg hadde munnsår (sånn inni munnen-blemme). Hadde på noen dråper, et par ganger om dagen. Og det ble mye bedre dagen etter. Tipper det funker på din type sår også Endret 30. september 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg