Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At jeg ikke har fått gjort en drit av studie den siste tiden, og i dag gikk jeg på universitetet, hullet noen ark og leste en avis. Produktivitet på sitt beste.

Jeg vet hvordan du har det, bortsett fra at jeg ikke har klart å gå på skolen på over ei uke engang, og enda mindre jobbe med oppgavene hjemmefra.

Klarer ikke logge på Fronter engang, eller være på MSN om folk fra klassen prater til meg. Frustrerende -_-

Lenke til kommentar
En gammel venn som for en måneds tid siden ble singel og har siden den gang skrevet dårlig "emo" poesi opptil flere ganger i timen på Facebook. Get over it already.

En jeg kjenner har ikke hatt eller slått opp med noen dame, men han skriver emo-poesi så det holder. Blir ikke bedre da engelsken hans er horribelt dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Jo, men er så utrolig skuffet over resultatet. Hadde liksom lest grundig og trodde jeg kunne det. Riktignok spurte de om ting som IKKE stod i boken. For eksempel hvordan man vil kjøre i en glatt bratt oppoverbakke. Jeg svarte at man skulle bruke første gir uansett for å få maks drivkraft.

(Har prøvd å kjøre i oppoverbakke med andre gir. Kvelte den bare.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...