Saft Suse Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 En gammel venn som for en måneds tid siden ble singel og har siden den gang skrevet dårlig "emo" poesi opptil flere ganger i timen på Facebook. Get over it already. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Irriterer meg at jeg hadde en jævlig dårlig dag i går >.< Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 At jeg ikke har fått gjort en drit av studie den siste tiden, og i dag gikk jeg på universitetet, hullet noen ark og leste en avis. Produktivitet på sitt beste. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 At begge sykklene som sto parkert inni boden langt bak i hagen er stjelt! Hadde jeg bare eid et overvåknings kamera av noe slag! Blir så irritert at jeg ikke har ord for det! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 At jeg ikke har fått gjort en drit av studie den siste tiden, og i dag gikk jeg på universitetet, hullet noen ark og leste en avis. Produktivitet på sitt beste. Jeg vet hvordan du har det, bortsett fra at jeg ikke har klart å gå på skolen på over ei uke engang, og enda mindre jobbe med oppgavene hjemmefra. Klarer ikke logge på Fronter engang, eller være på MSN om folk fra klassen prater til meg. Frustrerende -_- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 At jeg hadde 6 feil på teoriprøven. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 En gammel venn som for en måneds tid siden ble singel og har siden den gang skrevet dårlig "emo" poesi opptil flere ganger i timen på Facebook. Get over it already. En jeg kjenner har ikke hatt eller slått opp med noen dame, men han skriver emo-poesi så det holder. Blir ikke bedre da engelsken hans er horribelt dårlig. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 At jeg hadde 6 feil på teoriprøven. Er det ikke sju som er grensen? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er det ikke 5 på moped? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jo, men er så utrolig skuffet over resultatet. Hadde liksom lest grundig og trodde jeg kunne det. Riktignok spurte de om ting som IKKE stod i boken. For eksempel hvordan man vil kjøre i en glatt bratt oppoverbakke. Jeg svarte at man skulle bruke første gir uansett for å få maks drivkraft. (Har prøvd å kjøre i oppoverbakke med andre gir. Kvelte den bare.) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er det ikke 5 på moped? Han spesifiserte ikke hvilken teoriprøve han fikk seks feil på, så det kunne jeg umulig vite. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er det ikke 5 på moped? Han spesifiserte ikke hvilken teoriprøve han fikk seks feil på, så det kunne jeg umulig vite. Nei, jeg vet det, så det var mer ment som et spørsmål om det var moped eller bil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg bestod prøven ja. Kunne ha syv feil. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Har hatt munnsår i 3 uker nå, og når jeg foreslår å dra til legen for mamma, så får jeg svar "neida, det går snart over, vent og se ut denne uka" Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Jeg hater munnsår. Det kommer og går av og til, selv om jeg ikke gjør noe uvanlig. Du bør forresten dra til legen hvis det har vart så lenge som tre uker, i hvert fall hvis du har puttet noe som ikke hører til der i munnen. Endret 28. september 2009 av Zarac Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hater å sitte på lesesalen time etter time uten å faktisk få gjort noe arbeid Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 At jeg ikke skal være russ. Føler at jeg er den eneste som ikke skal være det (går VG2). Skulle gjerne vært russ, men kjenner ingen her oppe, så ja. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 At jeg ikke skal være russ. Føler at jeg er den eneste som ikke skal være det (går VG2). Skulle gjerne vært russ, men kjenner ingen her oppe, så ja. YDI. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 At jeg ikke skal være russ. Føler at jeg er den eneste som ikke skal være det (går VG2). Skulle gjerne vært russ, men kjenner ingen her oppe, så ja. YDI. Why thank you Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hva i helv betyr YDI? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg