Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er bra med det? Det eneste du står igjen med er en vask full av skittent kaldt vann.

Det er jo helt teit. Jeg tror folk gjør det for å på en eller annen måte lure seg selv til å tro at de har "gjort noe med oppvasken".

Eller så gidder man ikke ta det midt på natten, så man venter til neste morgen når man er hakket mer opplagt?

Lenke til kommentar

Er jo greit å la oppvasken ligge i vaskevann og kose seg slik at evt. fastbrente ting løsner opp og ting som har blitt veldig godt stekt (les: ildfaste former + ost som brenner seg fast i kantene) blir bløtere og løsner enklere. Er glad jeg har oppvasksmaskin i nye leiligheten, tror jeg hadde måttet gå fra samboeren hvis vi skulle holdt på å krangle så jævelig om oppvaska før da vi måtte vaske opp alt selv (eller, JEG måtte vaske opp alt selv).

Dog selv med oppvasksmaskin fortsetter kranglingen. Jeg skjønner faen ikke hvorfor det kan være så vanskelig å skylle av tallerkner/bestikk og ta en kjapp sveip med oppvasksbørsten før man setter det inn. Hver jævla gang samboeren har laga seg mat og skal vaske opp så putter a alt rett i maskinen, setter maskinen på skylling og deretter vasking. Det medfører da at matrester og drit setter seg fast i sluket og stinker noe helt forjævelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Har ikke oppvask maskin her jeg bor (student), så lar maten som er stekt fast ligge over natten i varmt såpevann, så tar jeg oppvasken når jeg kommer hjem fra skolen, god sort.

Lenke til kommentar
På en skala fra 1 til 10, hvor farlig er det å drikke rødsprit? Hvis ingen bivirkninger har inntruffet ca 10 timer etter inntak, er man safe?

Biltema sin rødsprit har/hadde 80% methanol.

Uansett så pleier noen å sile det gjennom en loff først, blir visstnok litt mer drikkbart da.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Uansett så pleier noen å sile det gjennom en loff først, blir visstnok litt mer drikkbart da.

Ha en bøtte med vann og hold rødspritflaska opp ned med bare tuten oppi vannet. Da skal vannet renne ut og kun spriten bli igjen siden det er lettere.

Så siler du rødspriten i kullfilter. Så skal det være drikkbart.

(I følge gamlelæreren min som visstnok hadde gjort dette i sine yngre dager når polet var stengt :p )

Endret av W202
Lenke til kommentar

"Script killed in MedLibError due to critical error."

Skal melde søstra mi på noen kurs på NTNU, men den feilmeldinga der dukker opp over alt.

Først når jeg prøver å logge meg inn på sida, så når jeg prøver å få opp kursene og nå når jeg prøver å melde henne opp.

Og hu må visst få gjort det fort som fy, og får ikke gjort det selv siden hu sitter i en time nå elns.

Hu er visst heller ikke den eneste som sliter med dette.

edit: Når alt kom til alt, var det ikke så viktig som hu først sa.

Lurer på om jeg skal melde henne på "Disseksjon av hjerne"

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...