Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 På en skala fra 1 til 10, hvor farlig er det å drikke rødsprit? Hvis ingen bivirkninger har inntruffet ca 10 timer etter inntak, er man safe? HMS datablad til rødsprit Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 "SVELGING: FREMKALL IKKE BREKNING! Drikk rikelig med vann. Kontakt lege." Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 I kjøleskapsdøra... Åpent glass fullt av saft + åpne og lukke kjøleskap = jævla søl Er jo derfor man kjøper sånn babykopp. Du-uh. Jepp. Pluss at det er jævlig fancy å vise fram til kamerater da. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hva er bra med det? Det eneste du står igjen med er en vask full av skittent kaldt vann. Det er jo helt teit. Jeg tror folk gjør det for å på en eller annen måte lure seg selv til å tro at de har "gjort noe med oppvasken". Eller så gidder man ikke ta det midt på natten, så man venter til neste morgen når man er hakket mer opplagt? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Er jo greit å la oppvasken ligge i vaskevann og kose seg slik at evt. fastbrente ting løsner opp og ting som har blitt veldig godt stekt (les: ildfaste former + ost som brenner seg fast i kantene) blir bløtere og løsner enklere. Er glad jeg har oppvasksmaskin i nye leiligheten, tror jeg hadde måttet gå fra samboeren hvis vi skulle holdt på å krangle så jævelig om oppvaska før da vi måtte vaske opp alt selv (eller, JEG måtte vaske opp alt selv). Dog selv med oppvasksmaskin fortsetter kranglingen. Jeg skjønner faen ikke hvorfor det kan være så vanskelig å skylle av tallerkner/bestikk og ta en kjapp sveip med oppvasksbørsten før man setter det inn. Hver jævla gang samboeren har laga seg mat og skal vaske opp så putter a alt rett i maskinen, setter maskinen på skylling og deretter vasking. Det medfører da at matrester og drit setter seg fast i sluket og stinker noe helt forjævelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Har ikke oppvask maskin her jeg bor (student), så lar maten som er stekt fast ligge over natten i varmt såpevann, så tar jeg oppvasken når jeg kommer hjem fra skolen, god sort. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 At canal + sport ikke holder sendeskjema sitt som ligger på nettet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) På en skala fra 1 til 10, hvor farlig er det å drikke rødsprit? Hvis ingen bivirkninger har inntruffet ca 10 timer etter inntak, er man safe? Biltema sin rødsprit har/hadde 80% methanol. Uansett så pleier noen å sile det gjennom en loff først, blir visstnok litt mer drikkbart da. Endret 27. september 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Ignorant motherfuckers. Spydige folk som tror de er alt. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Uansett så pleier noen å sile det gjennom en loff først, blir visstnok litt mer drikkbart da. Ha en bøtte med vann og hold rødspritflaska opp ned med bare tuten oppi vannet. Da skal vannet renne ut og kun spriten bli igjen siden det er lettere. Så siler du rødspriten i kullfilter. Så skal det være drikkbart. (I følge gamlelæreren min som visstnok hadde gjort dette i sine yngre dager når polet var stengt ) Endret 27. september 2009 av W202 Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 En fyr som skrev i dagboka si på nettby "dena dager har vore fete kjedeli XD".. Hva faen, gutten er 14 år. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 En fyr som skrev i dagboka si på nettby "dena dager har vore fete kjedeli XD"..Hva faen, gutten er 14 år. nå er jeg sikkert litt dum, men hvorfor er dette irriterende? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) nå er jeg sikkert litt dum, men hvorfor er dette irriterende? Antar det er pga. alle skrivefeilene. Forøvrig så irriterer "XD" smilien meg. "xD" er klart den logiske versjonen å bruke. Endret 27. september 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 "dena dager har vore fete kjedeli XD" Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 nå er jeg sikkert litt dum, men hvorfor er dette irriterende? Antar det er pga. alle skrivefeilene. Forøvrig så irriterer "XD" smilien meg. "xD" er klart den logiske versjonen å bruke. oi da, så vant er jeg blitt med nettby og nettbyborgerne sine ekstreme skrivefeil Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Anyways, Transformers 2 irriterer meg. Endret 28. september 2009 av datating Fjernet quote og kommentar til et slettet innlegg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Noen innlegg som var redigerte og bare innledet til krangel er fjernet. Dette innlegget skal ikke kommenteres, reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 At jeg ikke fikk sove i natt. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 At jeg ikke fikk sove i natt. +1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) "Script killed in MedLibError due to critical error." Skal melde søstra mi på noen kurs på NTNU, men den feilmeldinga der dukker opp over alt. Først når jeg prøver å logge meg inn på sida, så når jeg prøver å få opp kursene og nå når jeg prøver å melde henne opp. Og hu må visst få gjort det fort som fy, og får ikke gjort det selv siden hu sitter i en time nå elns. Hu er visst heller ikke den eneste som sliter med dette. edit: Når alt kom til alt, var det ikke så viktig som hu først sa. Lurer på om jeg skal melde henne på "Disseksjon av hjerne" Endret 28. september 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg