Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...at folk folk dumper skitne tallerkner og lignende i vasken, fyller på med vann og såpe og lar det stå over natta. ER DERE KLAR OVER HVOR DUMT DET ER?

DET ER NESTEN LIKE DUMT SOM Å SETTE ET GLASS MED SAFT I KJØLESKAPSDØRA FOR Å HOLDE DET KALDT! DET ER KOMPLETT IDIOTISK!!!

Lenke til kommentar
...at folk folk dumper skitne tallerkner og lignende i vasken, fyller på med vann og såpe og lar det stå over natta. ER DERE KLAR OVER HVOR DUMT DET ER?

DET ER NESTEN LIKE DUMT SOM Å SETTE ET GLASS MED SAFT I KJØLESKAPSDØRA FOR Å HOLDE DET KALDT! DET ER KOMPLETT IDIOTISK!!!

Haha.. Det med saft glasset har jeg gjort mangfoldige ganger :blush:

og oppvasken har jeg ikke latt stå over natten, men fyllt oppi og latt det stå en stund før jeg har tatt det har jeg gjort maaaaange ganger. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Ouch, følte meg truffet der.

Lenke til kommentar
I kjøleskapsdøra... Åpent glass fullt av saft + åpne og lukke kjøleskap = jævla søl

D'oh... Evt lukke døra rolig. :p

*edit*

Dessuten, la oppvasken ligge i såpevann lar såpen tid til å virke inn på "tøffe merker". Eller noe sånt. Meh.

Er jo slikt vi har oppvasksmaskin til.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...