Toast Is Pimp! Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Genialt! Dit skal jeg! Køøøøleeepaaaaaarteeeeeeeeey! Endret 26. september 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 FY FAEN.. er så jæævlig irritert... jævlig irriterende når det kommer 10 jævla drittunger og pælmer epler inn i rommet mitt helt uten grunn.. masse splatta eple i rommet, og de velta kaffekoppen min så jeg sølte kaffe over hele tastaturet mitt og ødela det. og de gidder selvfølgelig ikke å gi meg penger til et nytt... gi de litt gammaldags juling, eller det spørs hvor gammal du er, er du voksen er det nok best å la vær var 5-10 stykker tror jeg.. er like gamle som dem, ikke alle som kasta da.. heldigvis. og en 2-3 stykker av dem er sånne høye stærke folk så tror nok ikke jeg skal banke dem... flaks at jeg har diverse våpen jeg kan ta i bruk NEI, jeg hadde ikke tatt fram våpna er ikke sjuk heller Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 At samboeren til far klagte på at lydnivået var for høyt (Transformers 2). Jaja, blir vel å flytte ut så kjapt som mulig. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Folk som tror alle bildene de tar med speilrefleks kamera er bra pga av fokus og sterke farger. Ei venninne av meg har lagt opp så jævlig mange dritt bilder at jeg blir gal. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 folk som ikke er mann / dame for sitt ord ... sier gjerne all drit mulig når de er ombringet av venner men når de faktisk skal stå til rette for det de har sakt . " nej det har eg aldrig sakt ... nei nei" de er feige kyllinger og irriterer meg grenseløst ! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Folk som tror alle bildene de tar med speilrefleks kamera er bra pga av fokus og sterke farger. Ei venninne av meg har lagt opp så jævlig mange dritt bilder at jeg blir gal. Tør jeg å spørre når dere bestemte hva som er kunst? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Haha, hvem har sagt noe om kunst?? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Som sagt, når bestemte dere hva som er kunst og ikke? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 At folk ikke klarer å bruke coastere når de er satt frem. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Som sagt, når bestemte dere hva som er kunst og ikke? Har du drukket? Det er ingen som har sagt noe om kunst (andre enn du). De fleste 15 år gamle jenter med speilreflekskamera har neppe kunst i tankene når de tar bilder av kaninene sine. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg snakker ikke om kaninene, Sno siktet mer til noe som minner om kunst. Ja, jeg tror de har kunst i tankene når de slenger på fokus og kontraster. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Kunst i tankene bare for det? Det handler jo bare om å få bildene til å se bedre ut, ikke noe annet. Du kan ha kunstneriske og blurry bilder også. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Folk på konsert som faen ikke greier å klappe i takt, men klapper alikevel! Skulle vært innført en jævla rytme-test man måtte ta for å få lov til å klappe. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Jeg vet at jeg sa dette i Juli, men jeg HATER klappere. På underhodningsarrangementer liker jeg å høre hva som skjer på scenen, ikke at publikum klapper. Det er kun lov å klappe når underholdningen er slutt. Endret 26. september 2009 av Zarac Lenke til kommentar
Noes Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 At chelsea måtte tape akkurat i dag -_- Kunne hatt vunne 2k ( Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Itillegg har man dissa som skal skrike "ØØY ØØY ØØY ØØY ØØY ØØY ØØY ØØY!" på partier i låtene hvor det overhodet ikke passer! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 At jeg ikke finner lyricen til Tungtvann, Jaa9, Onkl P - Klikk.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Den stygge dritreklamen for NSB. YOU BETTER THINK!!111 THINK ABOUT WHAT YOU'RE TRYING TO DO TO ME FAEN I HELVETE noe så stygt har jeg vel aldri sett før. Hvem faen hører på noe sånt skrål på bussen? Herregud for noe stygg musikk, jeg liker blackmetal og deathmetal, men den sangen der blir faen meg så mye bråk at jeg må knipe øra sammen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg liker den sangen jeg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Du har sannsynligvis ikke hatt forestilling i 7. klasse der vi måtte øve på den 24/7. Og jeg dansa til den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg