Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

var 5-10 stykker tror jeg.. er like gamle som dem, ikke alle som kasta da.. heldigvis. og en 2-3 stykker av dem er sånne høye stærke folk så tror nok ikke jeg skal banke dem...

For noen idioter. Det er faen meg ikke grenser for hva folk gjør for å ha det "gøy"...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ei som kommenterer bildene sine på facebook som er 6 - 7mnd gamle nå, bare for å få de opp til "høydepunkter". F,eks:

oi du er flink ;)

24. mai kl. 20:06

også svarer hu nå idag:

Takk:)

for ca. en time siden

hva er vitsen? sånn har hu gjort på 100 vis av bilder.

Endret av Sno
Lenke til kommentar
Huset jeg bor i.

Alt er pillråtent, lydisolering er et fremmedord, og nå er faen meg vinduet mitt så ødelagt at jeg ikke tar sjansen på å åpne det igjen.

Gleder meg til den vakkre dagen hvor jeg bygger mitt eget hus :)

Jeg er med deg på den... leiligheten min irriterer meg >.< den er altfor liten (soverom/stue i ett), det elektriske systemet er urgammelt, vinduene har ikke engang dobbelglass og er heller ikke isolert. Så når det regner lekker det gjennom vinduskarmen >.< dessuten er det blokkleilighet, og det får man jo ikke lov å røre noe som helst. Og badet har råte så det holder... vi får ikke lov å fliselegge verken gulvet eller veggene. Ikke får vi bore hull så vi kan henge opp et dusjforheng heller.

What a hole!

Lenke til kommentar
At samboeren til far faen ikke kan lage mat -_- Alt hun kan lage er omelett, fiskekaker, hamburgere, og bigone/grandis. Gjør det ikke akuratt bedre at far er borte 2 uker hver 4 uke.

Be henne ta et matkurs. Eller så kan jo du, ja du vet, lage maten selv.

Har barn på under 2 måneder, så er litt vanskeligt å ta et matkurs kan jeg tenke meg. Har tenkt litt på det, men så kom jeg på at jeg ikke kan lage mat what so ever.

Lenke til kommentar

gi de litt gammaldags juling, eller det spørs hvor gammal du er, er du voksen er det nok best å la vær :p

var 5-10 stykker tror jeg.. er like gamle som dem, ikke alle som kasta da.. heldigvis. og en 2-3 stykker av dem er sånne høye stærke folk så tror nok ikke jeg skal banke dem...

Ring mødrene deres.

Jeg angrer så jævlig på at jeg våknet opp fra den deilige drømmen jeg hadde i dag tidlig. Idiot!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...