Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

X-factor på TV2.

Programmet er OK i seg selv, men så det hos en kompis i kveld og noe irriterer meg veldig her.

Det er slike bakgrunnshistorier på noen av deltakerne. Det er ofte rørende saker. Ho ene mistet moren sin og har akkurat fått en unge, to utlendinger har mistet foreldrene sine og det var vel en til som hadde det fælt på en eller annen måte.

Og det er greit nok det, for det er helt jævlig å miste noen man elsker, men at dette skal ha innflytelse på at du går videre eller ikke, er helt på trynet.

To personer sang like godt i kveld, men ene gikk videre fordi sangen var dedikert til den avdøde moren?

Fuck me.

Lenke til kommentar

Klassa mi.

Ein person er sladrete, ein trur han er det kulaste som finst, ein er distre, ein er berre rar, ein seier ingen ting, ein har den værste humoren du nokon gong kan tenkje deg, ein klarer ikkje snakke om noko anna enn dumme dataspel, ein lagar apelydar og har eit vokabular beståande av "Fuck You", "Bitch" og "Maybe", dei to jentene i klassa har eg vokse ifrå, også sit eg der i midten då, og føler meg heilt annleis frå alle andre. Sukk. Eg vil flytte no. Kan ikkje vente til neste år!

Lenke til kommentar

CyperoN: Huff det høyrdest mykje verre ut enn eg tenkte det. Det eg meinte var at eg er gode vener med alle saman (altså ingen misliker meg/eg misliker ingen sjølv). Men likevel føler eg meg på mange måtar utanfor, fordi eg saknar klassekameratar som har flytta (me går åttande, niande og tiande ilag), eg er den einaste jenta i tiande osv. Det er ingen eg passar like godt med som med dei som gjekk i klassa over meg i fjor. Men forhåpentlegvis går det seg til etter kvart. :)

Det var så absolutt ikkje slik meint og eg ser ikkje på meg sjølv på den måten. Så beklager at eg formulerte meg litt dumt.

Endret av -Maråk-
Lenke til kommentar
CyperoN: Huff det høyrdest mykje verre ut enn eg tenkte det. Det eg meinte var at eg er gode vener med alle saman (altså ingen misliker meg/eg misliker ingen sjølv). Men likevel føler eg meg på mange måtar utanfor, fordi eg saknar klassekameratar som har flytta (me går åttande, niande og tiande ilag), eg er den einaste jenta i tiande osv. Det er ingen eg passar like godt med som med dei som gjekk i klassa over meg i fjor. Men forhåpentlegvis går det seg til etter kvart. :)

Det var så absolutt ikkje slik meint og eg ser ikkje på meg sjølv på den måten. Så beklager at eg formulerte meg litt dumt.

No prob, er bare ute etter å lage litt bråk i kveld uansett. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...