KompleX Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Betfairreklamen på spotify. For noen klovner. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 X-factor på TV2. Programmet er OK i seg selv, men så det hos en kompis i kveld og noe irriterer meg veldig her. Det er slike bakgrunnshistorier på noen av deltakerne. Det er ofte rørende saker. Ho ene mistet moren sin og har akkurat fått en unge, to utlendinger har mistet foreldrene sine og det var vel en til som hadde det fælt på en eller annen måte. Og det er greit nok det, for det er helt jævlig å miste noen man elsker, men at dette skal ha innflytelse på at du går videre eller ikke, er helt på trynet. To personer sang like godt i kveld, men ene gikk videre fordi sangen var dedikert til den avdøde moren? Fuck me. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 "9.08 MB of 9.33 MB (0 KB/s)" FFFFUUUU Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Akurat nå irriterer tastaturet mitt megnoe jævlig,, ford det ertrædløst og batteit egnner å bl svakt >.< Endret 26. september 2009 av Therawyn Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Irriterer meg at uansett hva jeg gjør så er jeg skada i foten eller knærne. Med en gang det blir bedre, blir det automatisk DØDSvondt igjen. Flere år. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Arrogante folk som ikke vil innrømme at de har gjort en feil. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Arrogante folk som alltid tror de har rett og du har feil! Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Push pin- festing til kjølere. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Push pin- festing til kjølere. Ikke tull,senest idag byttet jeg cpu-kjøler med push-pin system.Et forbanna mas hver gang å få disse greiene til å sitte fast.Måtte 4-5 forsøk til før alle satt som de burde. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 3 førsøk og 20 minutter her. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Klassa mi. Ein person er sladrete, ein trur han er det kulaste som finst, ein er distre, ein er berre rar, ein seier ingen ting, ein har den værste humoren du nokon gong kan tenkje deg, ein klarer ikkje snakke om noko anna enn dumme dataspel, ein lagar apelydar og har eit vokabular beståande av "Fuck You", "Bitch" og "Maybe", dei to jentene i klassa har eg vokse ifrå, også sit eg der i midten då, og føler meg heilt annleis frå alle andre. Sukk. Eg vil flytte no. Kan ikkje vente til neste år! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Føler ikke alle det slik? Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kan eg umogleg tenkje meg. Alle andre i klassa verker som om dei stortrivst ilag. Det er ikkje det at eg ikkje er velkommen iblandt dei. Tvert i mot, eg er ganske populær. Men folka er berre ikkje min type folk. Menmen! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (..) eg er ganske populær. Men folka er berre ikkje min type folk (...) Du høres ikke ut som klassens sterkeste side yourself. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Irriterer meg over folk som går med halvåpen munn hele tiden, er en grunn til at du har munn. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Du kan jo legge ut MSN-en din på www.4chan.org Da vil du garantert for kontakt med interessante folk. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) CyperoN: Huff det høyrdest mykje verre ut enn eg tenkte det. Det eg meinte var at eg er gode vener med alle saman (altså ingen misliker meg/eg misliker ingen sjølv). Men likevel føler eg meg på mange måtar utanfor, fordi eg saknar klassekameratar som har flytta (me går åttande, niande og tiande ilag), eg er den einaste jenta i tiande osv. Det er ingen eg passar like godt med som med dei som gjekk i klassa over meg i fjor. Men forhåpentlegvis går det seg til etter kvart. Det var så absolutt ikkje slik meint og eg ser ikkje på meg sjølv på den måten. Så beklager at eg formulerte meg litt dumt. Endret 25. september 2009 av -Maråk- Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 CyperoN: Huff det høyrdest mykje verre ut enn eg tenkte det. Det eg meinte var at eg er gode vener med alle saman (altså ingen misliker meg/eg misliker ingen sjølv). Men likevel føler eg meg på mange måtar utanfor, fordi eg saknar klassekameratar som har flytta (me går åttande, niande og tiande ilag), eg er den einaste jenta i tiande osv. Det er ingen eg passar like godt med som med dei som gjekk i klassa over meg i fjor. Men forhåpentlegvis går det seg til etter kvart. Det var så absolutt ikkje slik meint og eg ser ikkje på meg sjølv på den måten. Så beklager at eg formulerte meg litt dumt. No prob, er bare ute etter å lage litt bråk i kveld uansett. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Irriterer meg over folk som går med halvåpen munn hele tiden, er en grunn til at du har munn. Samme her! Kompisen min gjør det hele tiden, fortjener bitch-slap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg