Batnobbit Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det var irriterende nok før når alle fjortisene hadde svart og hvit bilder. Men man ble vant med det. Nå har alle av en eller annen grunn begynt og ha de .. Rosa!? Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Batnobbit: http://www.plan-norge.no/ Sjølv er eg aldri med på sånt, men der har du grunnen til alle dei rosa bileta, i alle fall. Endret 25. september 2009 av -Maråk- Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Å være dårlig i magen når man er på jobb. Hater å måtte bommelomme på andre toaletter Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Å sprutbommelomme på fremmede doer er direkte ekkelt, og flaut. Jeg bommelommer kun hjemme. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ja, men må du så må du Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Irriterer meg at folk driver å kaller en helt naturlig handling for "bommelomme". Vi er da ikke amerikanere, er vi? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Vel, jeg kan godt si drite, men jeg foretrekker å si bommelomme siden det er morsommere Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Arg, at folk må bruke dasset i en evighet! Vi har to dass, men hva hjelper det når begge er opptatte? Bæsjer snart ned hele veggene her >< Lenke til kommentar
Korka Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Å være fyllesjuk. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Russelåter! Gruer meg til å se hva som blir russelåta i år! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det var irriterende nok før når alle fjortisene hadde svart og hvit bilder. Men man ble vant med det. Nå har alle av en eller annen grunn begynt og ha de .. Rosa!? Å ferdes der de ferdes kan ikke være gøy. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Donglebær i rævva. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 FY FAEN.. er så jæævlig irritert... jævlig irriterende når det kommer 10 jævla drittunger og pælmer epler inn i rommet mitt helt uten grunn.. masse splatta eple i rommet, og de velta kaffekoppen min så jeg sølte kaffe over hele tastaturet mitt og ødela det. og de gidder selvfølgelig ikke å gi meg penger til et nytt... Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 FY FAEN.. er så jæævlig irritert... jævlig irriterende når det kommer 10 jævla drittunger og pælmer epler inn i rommet mitt helt uten grunn.. masse splatta eple i rommet, og de velta kaffekoppen min så jeg sølte kaffe over hele tastaturet mitt og ødela det. og de gidder selvfølgelig ikke å gi meg penger til et nytt... gi de litt gammaldags juling, eller det spørs hvor gammal du er, er du voksen er det nok best å la vær Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Sitter fortsatt på jobb (en fredagskveld!) og prøver å bli ferdig med denne dritten! Slå den a! Burde vært en lov mot å ikke jobbe etter 6 på fredager. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Sitter fortsatt på jobb (en fredagskveld!) og prøver å bli ferdig med denne dritten! Slå den a!Burde vært en lov mot å ikke jobbe etter 6 på fredager. hah! det er ingenting. Det er ikke lenge siden jeg jobbet annenhver fredagskveld..til kl 9! Heldigvis kom finanskrisa, så nå har jeg fri annenhver fredag i stedet. Det er ikke så irriterende. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 At jeg får invitasjoner til nesteårets russebussgrupper allerede nå, og at alle disse gruppene har over 1000 medlemmer allerede. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 hah! det er ingenting. Det er ikke lenge siden jeg jobbet annenhver fredagskveld..til kl 9! Heldigvis kom finanskrisa, så nå har jeg fri annenhver fredag i stedet. Det er ikke så irriterende. Og den er en vanlig kontorjobb? Nå er det ikke i alle bransjer det er normalt å jobbe til 8-9 på en fredagskveld. (jeg er i byggebransjen fyi) Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 vi slakter fjærkre. når vi snakker ting irriterer så grenseløst.. Nortura.. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) At dama ber meg skru av pc`n og nappe ut kontakta HVER JÆVLA gang jeg går fra den i 10 min. Jaaa,for den bruker så mye strøm når den idler. Og den bruker vist masse strøm AVSKRUDD med kontakta i, "det sier mamma". Endret 25. september 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg