Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FY FAEN.. er så jæævlig irritert... jævlig irriterende når det kommer 10 jævla drittunger og pælmer epler inn i rommet mitt helt uten grunn.. masse splatta eple i rommet, og de velta kaffekoppen min så jeg sølte kaffe over hele tastaturet mitt og ødela det. og de gidder selvfølgelig ikke å gi meg penger til et nytt...

Lenke til kommentar
FY FAEN.. er så jæævlig irritert... jævlig irriterende når det kommer 10 jævla drittunger og pælmer epler inn i rommet mitt helt uten grunn.. masse splatta eple i rommet, og de velta kaffekoppen min så jeg sølte kaffe over hele tastaturet mitt og ødela det. og de gidder selvfølgelig ikke å gi meg penger til et nytt...

gi de litt gammaldags juling, eller det spørs hvor gammal du er, er du voksen er det nok best å la vær :p

Lenke til kommentar
Sitter fortsatt på jobb (en fredagskveld!) og prøver å bli ferdig med denne dritten! Slå den a!

Burde vært en lov mot å ikke jobbe etter 6 på fredager.

hah! det er ingenting. Det er ikke lenge siden jeg jobbet annenhver fredagskveld..til kl 9!

Heldigvis kom finanskrisa, så nå har jeg fri annenhver fredag i stedet. Det er ikke så irriterende.

Lenke til kommentar
hah! det er ingenting. Det er ikke lenge siden jeg jobbet annenhver fredagskveld..til kl 9!

Heldigvis kom finanskrisa, så nå har jeg fri annenhver fredag i stedet. Det er ikke så irriterende.

Og den er en vanlig kontorjobb? Nå er det ikke i alle bransjer det er normalt å jobbe til 8-9 på en fredagskveld. (jeg er i byggebransjen fyi)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...